woensdag 18 juli 2012

Dikke kus

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten, leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. Ik hoop dat ik jullie een beetje aan ideeën en inspiratie kan helpen. En ja, ik ben nu aan het aftellen hoor, nog twee dagen werken en dat lekker twee weken vakantie. Ik kijk er met zo ontzettend veel plezier naar uit! En tenslotte nog het laatste goede nieuws van vandaag, ik heb the challenge van de Christmas Challenges with sketches gewonnen en mijn kaart is tweede geworden in de top 3. Hoe fijn kan je dag zijn. Veel van mijn volgers hadden dit al gezien, Hartelijk bedankt voor jullie felicitaties, super!


Deze kaart heb ik gisterenavond gemaakt. Met deze kaart wil ik meedoen aan de navolgende challenges:
* Dutch Magnolia Lovers (sketch);
* challenge van het Hobbyjournaal (iets met couture, handwerken e.d.)
* The Dutch magnolia Chickies (alles mag).


Het designpapier is van Papermania "Happy Days", het stempelafdrukje is van de nieuwe magnoliaserie en heb ik ingekleurd met copics. Het garenwikkeltje heb ik gemaakt met een mal van Tim Holtz en omwikkeld met garen. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts, de blaadjes heb ik gemaakt met een mal van Crealies. Verder nog wat frutseltjes gebruikt. Ben weer benieuwd naar jullie reacties.


Vanavond nog een avondje thuis werken en dan nog twee dagen, heerlijk vakantie met veel tijd om kaarten te maken. Ik kijk er zoooo naar uit. Fijne avond allemaal!






31 opmerkingen:

  1. Eerst wil ik je even feliciteren met je gewonnen challenge leuk voor je hoor en dik verdient.
    Dit is ook weer een schitterende kaart en zo met dat groen erbij super hoor!!!!
    je hebt Tilda ook mooi gekleurd ,ik vind het een schatje. liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart Cindy en leuk dat je een prijs gewonnen hebt, dat doet je altijd goed om af en toe iets te winnen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd meid hartstikke leuk.!
    Erg leuke Tilda heb je gebruikt.
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hele mooie kaart Cindy,en wat een leuke stempel is hé. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Cindy en gefeliciteerd met je gewonnen challenge.
    En nu aftellen he, dan ga ik zeker nog meer mooie kaartjes van je bewonderen!!!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kaart leuke kleurtjes, en die nieuwe magnolia wat is het een schatje Cindy
    Nou meis kop op nog twee daagjes werken en dan heb je heerlijk vakantie eerder hoeft toch niet want dan regend het nog.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! Succes met de challenges.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je gewonnen 2de plaats in de challenge en een hele fijne vakantie. Lekker knutselen en lekker uitrusten van een jaar hard werken.

    lieve groet, Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy, dank dat je volger bent geworden bij mij. Je hebt me gevonden via je moeder, leuk hoor. Je maakt ook supermooie kaarten heb ik gezien en daarom ga ik jou ook volgen.
    Tot blogs hoor.

    Groetjs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superkaartje Cindy en leuke kleurtjes heb je er bij uit gezocht. Nu nog ff 2 dagen volhouden en dan..... :)

    Fijne avond en liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Cindy,

    Wat een leuke kaart en die stempel wat is die lief.
    En wat leuk dat je de 2de plaats heb gewonnen.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn felicitaties! Superleuk!! En een dikke kus voor jou! Je kaartje is weer onwijs leuk, prachtige kleuren bij elkaar (ik heb het altijd maar weer over kleuren, maar dat vind ik ook altijd leuk). Jammer dat je vanavond nog moet werken maar het aftellen is begonnen. Afgezien van het werken ;-) is het inderdaad een superdag voor je!! Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs. En jehebt nog dubbel gewonnen ook. Was ook wel een schitterende kaart. Deze is ook erg mooi geworden. Alles perfect bij elkaar gezocht en de stempel schitterend ingekleurd. Mooi hoor.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart. Wat leuke papiertjes heb je gebruikt. Gefeliciteerd!
    Leuk dat je mee doet bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supergaaf kaartje heb je gemaakt!! Ik vind die stempel ook supergaaf!! Gefeliciteerd met je prijsjes!! Heerlijk gevoel idd, om af en toe eens iets te winnen.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje en mooi papier! Gefeliciteerd met je 2de plaats, dat moet een heel goed gevoel geven :D.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ga je lekkkkker Cindy en alweer een prijs gewonnen, toppertje. Maar je kaarten zijn ook altijd super leuk, kijk er dan ook niet raar van op. Deze vind ik ook weer helemaal leuk, mooie frisse kleuren, ik hou ervan. En voor mij ook nog 2 dagen en dan lekker vakantie, kijk er net zoals jij ontzettend naar uit. Heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd Cindy, ook dit is een erg leuk kaartje van jouw hand.
    enne nog drie dagen werken en dan drie weken vakantie, heerlijk.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. van harte Cindy! Deze kaart is ook weer helemaal leuk!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd!
    Leuke kaart heb je gemaakt.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is helemaal te gek Cindy.
    Mooi gedaan hoor.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje Cindy,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mijn felicitaties en deze kaart ziet er ook weer een kanshebber uit. Erg leuk Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey wat leuk, gefeliciteerd Cindy

    Ook dit kaartje is schitterend!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gefeliciteerd met één van je vorige kaartjes
    en wat heb je een mooi en lief kaartje gemaakt nu
    wens je ook nog veel succes met de volgende challenge
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een lieve kaart Cindy .Kleurtjes zijn supermooi, het stempeltje ook. Ik ben heel kritisch tov stempeltjes heel vaak zijn de koppies niet zo mooi. Maar deze is geweldig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je gewonnen challenge en je top3 notering, helemaal verdiend weer! Je kaartje voor de challenge bij DMCC is ook weer een lieverdje hoor, maar weer zien hoe ver je gaat komen met dit dotje, succes.
    Dankjewel voor je bijdrage aan DMCC, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Cindy wat een plaatje zeg, echt heel erg mooi. Wat een leuke stempel is dit. Je hebt er een kleurig geheel van gemaakt. Hartelijk gefeliciteerd met je eerste plaats en je top drie notering, zeker verdiend hoor je maakt ook zulke mooie dingen.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leukerd, moet nog aan de slag met deze stempel!
    Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een leuke mooie kaart
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy