zondag 29 juli 2012

Dromen komen uit

Hallo allemaal, hier ben ik met mijn tweede creatie van vandaag. De regen komt hier met bakken uit de hemel, maar dat mag de knutselpret niet drukken. Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van de Nederlandse Kaartenuitdaging. Dit keer moest er een kaart gemaakt worden volgens een sketch van Marianne. Ik ben groot fan van haar kaarten, ik vond het top om deze kaart te maken. Het designpapier is van Ursus en komt bij Gunter vandaan. Het is schitterend papier met een glittertje. Het stempelafdrukje is van Wee stamps en heb ik ingekleurd met Copics. Verder nog wat takjes van Marianne Design gebruikt en een nestabilitie voor de achtergrondstans. De bloemetjes zijn weer van Wild Orchid Crafts. Ben weer benieuwd naar jullie reacties. Vind het altijd supertof als jullie een berichtje achterlaten!



21 opmerkingen:

  1. Per toeval zit ik bij je te kijken en wauwerdiewauw wat is dit prachtig zeg mooi gekleurd Je hebt de kaart ook héél mooi afgewerkt ik ben trots op je
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Cindy jij gaat als een speer en hoe!!!! Wat een lief kaartje echt zo mooi ingekleurd, het is echt een mega super mooi kaartje geworden hoor.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtig kaartje en zo mooi ingekleurd .
    je bloemen zijn ook heel mooi zo.

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sapperderflap wat ga jij hard en ook weer zo mooooooooooooooiiiiiiiiiiiii Gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw die Cindy gaat weer eens als een speer en alweer tovert ze een superkaart uit haar mouw, hij is top wijfie. Zat hier ook mijn kaartje tijdens het noodweer te maken maar die onweer hoeft van mij niet hoor brrrrr. Je kaart is super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig Cindy en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart is dit weer geworden Cindy. Ik vind het altijd lastig om een kaart te maken met een sketch, maar jij maakt er altijd weer wat moois van.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een beauty Cindy! een hele lieve digi die je prachtig hebt ingekleurd:0)
    bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend mooi Cindy

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend mooi afdrukje op je kaart en je hebt hem weer geweldig mooi ingekleurd.
    Een prachtkaart Cindy.
    Bedankt voor je reactie van daarstraks. Ik was alleen een beetje te snel met mijn bericht te plaatsen en bij Paper Makeup Stamps zijn ze nog niet wakker. 't Komt later op de dag nog wel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SUPER SUPER SUPER nou dat zeg genoeg voor nu:)

    Liefssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje, Cindy. Mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is prachtig Cindy, bedankt voor je deelname bij de NKU, veel succes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 100% schattig mooi gekleurd Cindy leuke afgwerkt helemaal geweldig wat ga jij snel zeg
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige kaart
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje is het weer geworden Cindy, het afdrukje is echt een schatje. En wat mooi papier...

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooi kaartje weer Cindy.

    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Cindy,bedankt voor het meedoen bij de N.K.U. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg mooi Cindy, echt een plaatje hoor.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van het NKU.
    Groetjes hennie, DT-lid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt!! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van de NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy