woensdag 11 juli 2012

Get well soon

Ik zie dat ik weer een aantal nieuwe volgers heb. Wat gaaf dat jullie mijn blog hebben gevonden. Ik hoop dat ik jullie op ideeën kan brengen en inspiratie kan geven. 


Gisterenavond heb ik lekker geknutseld met mijn moeder. Haar kaart vinden jullie hier. We maken wel vaker kaarten samen en ze zijn nooit hetzelfde. We hebben allebei onze eigen smaak. Het papier dat ik heb gebruik is van My Minds Eye. Ik heb de rand bewerkt met een martha stewart pons. Het stempelafdrukje is van Teddy Bo en door het het afdrukje vierkant te maken heb ik een soort behangetje gemaakt. Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met copics. Verder nog wat bloemetjes, een lintje een touwtje en wat stickles. De tag is gemaakt met een doohickey van magnolia. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Nadia, waar de opdracht is om een kaart te maken met een beer.


 Ben weer benieuwd naar jullie reacties! 



23 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart super,super,super goed gelukthet lijkt deze keer van jou wel een schiderijtje de kleuren zijn geweldig mooi uitgekozen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super lief en mooi berenkaart.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend wat een mooie kaart Cindy. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart!! Mooie stempel en kleurtjes!! En wat heb je een gaaf bloglayout!!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje Cindy en wat een mooi stempeltje en mooi ingekleurd....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuke kaart Cindy! wat een gave digi:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooi kaartje Cindy
    schitterend gekleurd en wat een leuke stempel

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAt een mooie kaart Cindy en te gek die beer in bed

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een beauty van een kaartje; leuk gedaan met dat "behangetje" achter Tedddy's bed. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je ziek bent en zo'n kaartje valt op de mat dan moet het herstellen toch een stuk sneller gaan...
    Leuk gedaan.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt Cindy, de kleuren alles past bij elkaar. Het is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziek zijn is niet leuk maar als je vervolgens deze kaart krijgt, ga je je toch een heel stuk beter voelen! Heel erg lief dat beertje. De kaart van je moeder was ook superleuk. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die is heel mooi geworden Cindy.
    Prachtige kleurencombinatie ook.
    Wie deze kaart krijgt zal zich direkt stukken beter voelen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart zeg, leuke kleuren ook en die tempel is helemaal geweldig. Mooi ook ingekleurd.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem prachtig en die stempel is keigaaf.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart Cindy, echt heel erg mooi. De kleuren zijn ook super! Met de doohickey heb je ook echt een leuke verrassing aan de kaart toegevoegd. Dus gewoon super.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Cindy
    wat een mooie kaart en die doohickey wat is dat iets leuks, ik kende het niet maar vind het wel heel mooi en het geeft iets extra's
    wens je veel succes met de challenge
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig is je kaart geworden Cindy, mooie papier en vrolijke kleuren.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw...deze is heel leuk! Wat een leuke stempel, die had ik nog niet eerder gezien!
    Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge. Fijn weekend, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ontzettend leuke beterschapskaart! Die tag erbij, maakt het helemaal af.
    Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge. Hopelijk tot ziens!
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtige kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy