maandag 23 juli 2012

Ik geef je een roos

Jippie, het is zo ver. Ik heb vakantie. Het besef is er nu wel, vanochtend ging de wekker niet en ik ben lekker aan het rommelen. Verder wil ik mijn nieuwe volgers van harte verwelkomen. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Fadengrafik. De opdracht was dit keer om een kaart te maken die en geborduurd is en waarin scrappapier is verwerkt. Het patroon komt uit het boekje Miniborduursels van Jenine Siemerink. Het plaatje is van Mattie en het scrappapier is van alles wat. Het randje aan de zijkant heb ik gemaakt met een mal van memorybox. Verder heb ik nog wat acrylhartjes en lint gebruikt om het geheel af te maken. Vanmiddag ga ik gezellig met mijn moeder naar Doeading in Spijkenisse. Ik hoop dat ik mij in kan houden..... Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. Ik ga van het schitterende weer genieten! 



24 opmerkingen:

  1. Wauw, heb je weer knap gemaakt hoor.
    Heel stijlvol.
    Lekker genieten van je vakantie.'t Weer zit alvast al mee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt meisje, de kleuren passen weer perfect bij elkaar.
    je hebt de kaart mooi geborduurd .Fijne zonnige vakantie.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Cindy.
    Geniet lekker van je vakantie

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cindy wat een prachtige kaart en zo mooi geborduurd. Veel plezier in de hobby winkel en ben benieuwd wat je allemaal gaat kopen,
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje is het geworden en wat heerlijk dat je nu vakantie heb, want het is mooi weer.Heel veel plezier bij doeading:) en ben benieuwd of jij je kan inhouden.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh Cindy mooi geborduurd hoor, echt een hele mooie stijlvolle kaart die je voor meerdere gelegenheden kunt gebruiken. En over vanmiddag : dat kan nooit goed gaan twee hobbyfreaks samen naar een hobbywinkel, ja voor jullie gaat het vast erg goed maar of het voor jullie knip ook goed gaat, ik betwijfel het :p
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwwwwww Cindy wat een prachtige combinatie is dit geworden scrap- 3d en borduren toppie
    En veel plezier vanmiddag en je hoefr je eigen niet in te houden hoor je moet je vakantie geld toch ergens aan uitgeven tochhhhhh grapje
    Fijne vakantie Cindy groetjes ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, en zo mooi verschillende technieken gecombineerd wens je veel succes met de challenger
    Groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy
    Prachtig geborduurd kaartje heb je weer gemaakt .

    Een hele fijne zonnige vakantie
    En veel plezier in de hobby winkel
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat een mooie kaart! Je vakantie begint in ieder geval goed met dit mooie weer!
    Geniet ervan en veel plezier met shoppen:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Cindy. En nu zijn we natuurlijk wel benieuwd wat je allemaal voor moois gekocht hebt :) Fijne vakantie hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, ben benieuwd wat je allemaal hebt gekocht! Hoop dat je je lekker hebt uitgeleefd op je eerste vakantiedag! Heerlijk hè, geen wekker. Je kaart is supermooi, knap staaltje borduurwerk en leuk gecombineerd allemaal! Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful....en prachtige kleuren!
    Ongetwijfeld hadden jullie een leuke dag hihi.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is ook schitterend. Mooi geheel en perfect de kleurtjes bij elkaar gezocht.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart! Lekker begin van je vakantie, geniet er maar van. Ik moet nog 1 weekje werken dus van mij mag het zo blijven :D.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je weer een toppertje gemaakt Cindy op je eerste vakantiedag. En vertel hebben jullie nog vet ingeslagen vanmiddag, lijkt me dat je je dan bijna niet meer in kunt houden hahaha. Je kaart is in ieder geval weer super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prima kaartje weer cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie kaart.
    En nog een fijne Vakantie met veel zon.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi Cindy je kaartjes mogen er ook zijn hoor en zoals je ziet heb ik me ook bij jou aangemeld dan kan ik je ook volgen en natuurlijk wens ik je een hele fijne vakantie toe. groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig werk weer Cindy...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A wonderful card! Thanks for joining us at Fg Challenge
    hugs Line

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Danke für Deine Teilnahme an unserer Challenge.

    Deine Karte ist ein Traum.

    Liebe Grüße claudia761

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wowwww, what an amazing card! Thank you for joining our challenge
    hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy