zaterdag 21 juli 2012

Kerstkusjes

Hallo lieve blogvriendinnen, Ik heb vandaag weer een kaart gemaakt. Er is helaas niet veel uit mijn handen gekomen, maar de dag is nog niet voorbij. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Christmas challenges with sketches. Ik had eerst een ander stempelafdrukje, maar dat is uiteindelijk in de prullenbak beland. Ik heb nu gekozen voor Tilda met misteloe. Dit afdrukje heb ik ingekleurd met copics. Het papier is weer van Ursus, dat ik vandaag heb gekocht bij mijn favoriete hobbywinkel Gunter. Ik kom er al jaren, maar vind toch iedere keer weer nieuwe spulletjes in één of ander hoekje verstopt. De kleine bloemetjes heeft mijn moeder een tijd geleden voor mij gemaakt met een pons van Nellie Snellen en hotfixsteentjes (bedankt moedertje). De grote ronde stans heb ik gemaakt met een spellbindermal. Verder nog een houten kerstboompje bewerkt met stickles en nog wat plaksteentjes gebruikt. Ik wens jullie allemaal weer een hele fijne zaterdagavond!



21 opmerkingen:

  1. O wat een lieverdje ik vind dit afdrukje mooier dan die je eerst had, je hebt hem prachtig gekleurd zeg en wat leuk dat je die bloemetjes hebt gebruikt,doet mijn ouwe hartje goed,ik vind het een schatje liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje! Mooi achtergrondpapier en die rode bloemetjes om de rand vind ik geweldig.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk kaartje Cindy en die bloemetjes zijn zo mooi zeg.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Cindy
    en super mooi kleurwerk

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy, wat maak jij leuke kaarten zeg! Ik ben volger van je geworden en weet zeker dat ik nog heel wat van je kan leren :) Zelf ben ik nog maar een paar maanden bezig en doe veel tips op van al die mooie blogs die er zijn. Leuk ook dat je met verschillende technieken je kaarten maakt. Dit kaartje is ook zo leuk. Schattig hoe dat je die kleine bloemetjes geschikt hebt.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kaartje ziet er leuk uit Cindy,lief stempeltje en heel mooi ingekleurd....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is superschattig hoor meis, ben benieuwd waar je deze keer weer gaat eindigen want ik zie je overal in de prijzen vallen. Leuk hoor, dat geeft inspiratie voor de volgende kaart vind je niet. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer prachtig geworden Cindy en inderdaad die mooie bloemenrand (gemaakt door je lieve moeder)maakt het helemaal af.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,
    Je kaartje is weer prachtig!
    Leuk papier en deze Tilda is helemaal gelukt, hoor!
    Super dat je weer meedoet bij CCWS!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is weer prachtig Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Cindy,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy Vind het een prachtig kaartje geworden toppie en leuke orginele kerstkleurtjes.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaaaa, hij is weer prachtig Cindy!!! Ontzettend mooi alles bij elkaar. De bloemetjes van je moeder zijn schitterend, het papier is prachtig, de afbeelding is een schatje en het kerstboompje staat er geweldig leuk bij. Kortom, het is weer een toppertje Cindy! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet met de Challenge bij CCWS.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooi kaartje Cindy, dat wil iedereen wel op zijn deurmat vinden met de feestdagen!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooi kaartje, ook leuke stempel
    veel succes met de challenge
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy

    Ik heb een hoop kaartjes bij je gemist ze zijn allemaal erg leuk .dit kaartje ziet er ook weer erg leuk uit leuk al die kleine bloemetjes zo in het rondje.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Cindy, prachtig hoor!!! erg mooi ingekleurd ook en die bloemenrand super. Erg mooi gedaan.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is prachtig Cindy en wat een schattig stempeltje heb je gebruikt zeg. Hij is echt enig. Het achtergrondpapier is ook erg leuk.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk vrolijk kaartje is dit.

    groetjes Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy