maandag 30 juli 2012

Labelkaart

Hallo allemaal,
Vandaag is de nieuwe challenge bij Creaine van start gegaan. De opdracht is deze keer om een labelkaart te maken. Op je kaart moet minimaal één label zijn gebruikt. Als lid van het designteam heb ik deze kaart gemaakt:


Het papier is van Maja Vintage summer, de knopen zijn van Maja Road en komen bij Gunter vandaan. De labels heb ik gemaakt met Creatables van Marianne Design. Het kleinste labeltje heb ik versierd met een borduurseltje. Tilda heb ik ingekleurd met copics. Tilda heb ik uitgestanst met een Spelbinder nestabilitie. Verder nog wat bloemetjes, lint en een charm van een naaimachine gebruikt. Dit stempelafdrukje doet mij altijd aan mijn moeder denken toen ze jong was. Ze had vroeger ook zulk haar met een enorme strik en in haar latere leven is ze nog coupeuse geworden ook! Wat een nostalgie....


Zelf wil ik dit kaartje mee laten doen aan de challenge van Hobbyvision "Alles Mag".


Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen met de challenge van Creaine. Borduren is dit keer geen must, het mag een gewone scrapkaart zijn! Jullie kunnen meedoen tot 28 augustus a.s. Doen hoor!

17 opmerkingen:

  1. Wat dacht je wat deze dame gaat zeker te
    weten een creatie maken voor de challenge van Creaine
    jou kaart weer een toppertje en gefeliciteerd met de gewonnen wedstrijd van de Borduurmaatjes
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Cindy ook van mij, en wat een super mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt, en ik ga zeker meedoen bij jullie hoor.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Cindy. Fijne dag,groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW al weer zo,n mooi kaartje en ik zag ook dat je in de TOP 3 op no. 1 staat bij de DMCC GEFELICITEERD MEID met je plekkie.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje Cindy
    leuk dat label met borduurtje

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schitterend gemaakt Cindy, het is een toppertje en wat een leuk verhaaltje die Corrie met dat haar en grote strik erin leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cindy,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    En die stempel wat is die lief ik heb haar ook ga er snel iets mee maken.
    Maar jij heb er een super mooie kaart mee gemaakt.
    Ik vind dat labeltje met het borduurwerkje super mooi.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Cindy. Alles past mooi bij elkaar en die stempel is zo cute :) Ik heb nog niet zoveel meegedaan met challenges. Ben daar nog niet zo bekent in wie, wat en waar haha Maar wie weet, wat niet is kan nog komen.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een fantastische kaart Cindy.
    Die Magnolia stempel kan je voor vanalles gebruiken en hier staat die ook weer helemaal op zijn plaats. Erg leuk met het label.
    Super gedaan.
    Een geweldige voorbeeldkaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje cindy. Mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje en wat een leuk idee om te borduren op de label
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart is het geworden Cindy, Je krijgt het nog druk met je DT lidmaatschappen, wel leuk hoor. Wie weet in de toekomst eens proberen hihi.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Cindy, wat een super mooie kaart. Erg leuk gedaan en geborduurd een leuk bedeltje eraan toppie hoor!!!
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Cindy en mooi geborduurd. Bedankt voor meedoen met de Challenge van HobbyVision en succes! Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy