zaterdag 28 juli 2012

Onze allerbeste wensen

Gisterenavond heb ik mijn doos Faber Castellpotloden weer te voorschijn gehaald en heb ik een kerstkaart gekleurd. Met deze kaart wil ik meedoen aan de navolgende challenges:
* Christmas Challenges with sketches;
* Winterwonderland (thema elfjes).


Het stempelafdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Faber Castellpotloden op kraftpapier. Het papier van Best Creations.  Verder nog wat mallen van memorybox en spellbinders gebruikt. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Craft. Tenslotte nog wat pins, plaksteentjes en een sterretje gebruikt. Ben weer benieuwd naar jullie reacties! Fijne dag allemaal.



19 opmerkingen:

  1. Het is echt een schatje Cindy.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hij is super goed gelukt zeg, mooi met de Faber Casellpotloden en dat stempeltje ken ik niet hoor!!Jij bent goed in vorm
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer schitterend. Je bent weer goed bezig.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Cindy. En wat heb je dat mooi ingekleurd. Ik ken deze potloden niet. Hoef je deze niet uit te vegen met doezelaars net zoals de Derwent colorsoftpotloden?

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wil, Met deze potloden heb je geen doezelaars nodig. Ik vind ze geweldig! Groetjes, Cindy

      Verwijderen
  5. Super kaartje geworden Cindy, en met die potloden geeft het ook weer zo'n mooi effect, met afwisselen blijft het ook zo leuk om te doen. Je hebt ook een prachtige stans gebruikt vind ik. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig leuk kaartje Cindy, ja ik vind deze magnolia ook z n leuk smoeltje hebben.
    Fijne avond liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy

    Je gaat weer goed hoor .
    Erg leuk kerst kaartje zo
    Mooi ingekleurd met die potloden.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy ja daar ben ik weer , ik ben even aan het snuffelen geweest bij je en wat heb je weer mooie kaarten gemaakt ik ga gauw nog even verder heel veel groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje Cindy, ik heb geen idee wat het voor potloden zijn, maar he ziet er mooi uit

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cindy, wat heb je de sketch van CCWS mooi verwerkt, heel leuk idee zo met die mallen. Het is een prachtig kaart geworden. Bedankt voor je deelname hoor! Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig kaartje meis en ook geweldig gekleurd!!! Is best een leuke sketch hè, je hebt hem in ieder geval prachtig naar je hand gezet. Ik zal voor je duimen dat je wint of in ieder geval in de top 3 komt.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is prachtig,en een heel mooi gekleurd.
    En prachtige bloemetjes.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. what a gorgeous creation, thank you so much for joining us at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx
    ps I have candy if you are interested and have not already joined me for my celebrations :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Cindy wat een leuk stempeltje en wat heb je die mooi ingekleurd, prachtige kleuren hoor.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt... heerlijk om weer eens met potloden te werken hé.
    Dank je wel voor het meedoen met CCWS. Veel succes.
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    gezellig dat je mee doet met de Challenge CCWS.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fabulous card. Thank you for joining us at Winter Wonderland this week.
    Debbie x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy