zaterdag 14 juli 2012

Warme Winterwensen

Hallo allemaal, hier ben ik met mijn tweede creatie voor vandaag. Het is hier zulk druiliger kil weer dat ik helemaal een wintergevoel krijg. Het is wel heerlijk knutselweer. Ik heb weer een kerstkaart gemaakt. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Christmas Challenges with Sketches. De opdracht was om een kaart te maken volgens een bepaalde sketch en daarnaast moest er iets van embossing op de kaart te zien zijn. Ik heb het papier van Maja Design Vintage Winter gebruikt. Het stempelafdrukje is van Cuddly Buddly en heb ik ingekleurd met Copics. De witte bloemen heb ik zelf gemaakt met een mal van Joy en van handgeschept papier. De roosjes zijn van Wild Orchid Crafts en de takjes van Crealies. De tekststempel is van Marianne Design. Ben weer benieuwd naar jullie reacties. Fijne avond allemaal!



22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Cindy, mooi gekleurd.
    En wat een leuke stempel heb jegebruikt.
    Gezellig dat je mee doet met de Challenge van het CCWS.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kerstkaartje Cindy, van die mooie rode kleur krijg je het vanzelf weer warm...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi papier is dit, en wat een leuuuuke
    stempel Cindy,
    Freubel ze liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent niet bij te houden vandaag,hebben we samen geen knutseldag ga je als een dolle Dries te keer.Maar hij is weer prachtig hoor meisje. liefs je moedertj

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Cindy, wat heb je dat mooi gedaan! Blij om te lezen dat je zo lekker bezig bent. Je kaartjes zijn super! Het wordt toch eens tijd dat ik ook aan de kerstkaarten ga! Als ze half zo leuk worden als die van jou, ben ik al tevreden. En waar is het geen slecht weer vandaag? Slecht weer buiten is goed freubelweer binnen! Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit weer een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gave kaart, prachtig mooi!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kerstkaartje Cindy,mooi stempeltje en wat een lekker freubelweer hebben we er nu voor, maar ja het mag toch onderhand wel een beetje zonniger worden....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cindy,

    Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Mooi papier heb je gebruikt en die stempel wat een lief beertje.
    Mooi gemaakt hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je kaartje super geworden Cindy, ik vind hem zoals gewoonlijk weer helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk kaartje en de beer is natuurlijk TOP

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt. Lief stempeltje hoor. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cindy, wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt. Je papier vind ik super en vooral je zelfgemaakte bloemen zijn te gek. En weet je wat ik ook zo leuk vind? Dat je zo'n trouwe deelnemer bent bij onze challenges bij CCWS :o)) (Net als je moeder trouwens)

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig winterkaartje. Heel leuk gemaakt, mooi stempeltje . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtige kaart, echt een lief kerstkaartje.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze is ook prachtig Cindy, hele lieve stempel ook weer die je hebt gebruikt.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart is deze ook weer zeg, leuke stemepl ook gebruikt.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy,
    Geweldig leuk kaartje!
    Super dat je gewonnen hebt...veel plezier met je prijs en tot de volgende keer bij CCWS!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met het winnen van de prijs bij CCWS !!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met het winnen van de prijs.

    gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WAUW wat leuk Cindy zie net dat je met deze kaart heb gewonnen en niet alleen deze vind ik leuk heb lekker zitten genieten van je blog en ben dus gelijk volger van je geworden:) Kan ik vaker genieten.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. VAN HARTE GEFELICITEERD Cindy je bent eerste geworden, en ook nog eens tweede in de top 3
    SUPERRRRRRRRRRRRRRR
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy