zaterdag 14 juli 2012

Wie niet waagt die niet wint...

Nog één week werken dan heb ik lekker vakantie. Als het zo blijft, dan wordt het heerlijk weer om te knutselen. We gaan dagjes weg, nou daar moet toch wel eens een droge dag bij zitten. Zelf kan ik niet tegen de ontzettende warmte, maar dit is toch wel een beetje triest weer. Gisterenavond heb ik dit kaartje gemaakt. Ik zag dat er bij The Paper Shelter een DT-call is. Ik heb absoluut niet de illusie dat ik word uitgekozen, maar ik wil hier toch graag aan meedoen. Wie niet waagt die niet wint toch? Ik vind de afdrukjes van the Paper Shelter zo ontzettend lief. Ik heb deze kaart gemaakt met de digi Gypsie Dance, dat ik heb ingekleurd met copics. Het papier is van My Minds Eye (Indie) en de roosjes zijn van Wild Orchid Crafts. De bloemenrand heb ik gemaakt met een mal van Memory Box en de blaadjes met een stans van Marianne Design. Verder nog wat lint en plaktsteentjes gebruikt. Kom vast nog wel een keer terug met een kaart vandaag. Het is zulk snertweer! 



17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart is het geworden Cindy mooi ingekleurd leuke details helemaal super.
    Als je niet uitgekozen wordt is dat niet zo erg, wij volgers genieten van al dat moois wat je maakt en daar gaat het toch om!!!!
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart super, lekker vrolijk en mooie kleuren

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig en vrolijk kaartje! Veel succes bij de DT-call.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vrolijk kaartje Cindy en ik zou zeggen veel succes met je DT-call....

    prettig weekend en knutselse...

    Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke kaart heb je gemaakt!
    Nog succes met je DT-call.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart anders zeker wel DT waardig Cindy, het is weer een beauty hoor!

    Hier in Limburg is het weer ook niet veel beter...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja echt lekker freubelweer, maar een beetje zon zou ook welkom zijn! Ik vind je kaart heel leuk geworden Cindy en wens je veel suc6!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed dat je meedoet aan de DT-call! Inderdaad zoals Hermien zegt: je kaart is DT waardig! Het is een superleuke kaart met allemaal moois erop en eraan! Leuke afbeelding ook. Fijn weekend, lieve groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een vrolijk kaartje met een vrolijk stempeltje, als je daar nog niet vrolijk van wordt.
    Erg mooi gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik moet ook nog een weekje en dan ook heerlijk vakantie. Je hebt groot gelijk hoor Cindy wie niet waagt die niet wint, je weet maar nooit, aan je kaartjes zal het niet liggen want ze zijn stuk voor stuk super ook deze weer, ik vind hem weer helemaal toppie gemaakt. Hoop dat je uitgekozen wordt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig kaartje; lekker vrolijk. Succes met de DT-call. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig zonnige kaart. Hopelijk word het volgende week beter voor ons alle!!!
    Aan je kaartje zal het niet liggen!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie en vrolijke kaart Cindy
    Succes met de DT Call

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke kaart
    wens je veel succes met de DT call
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superkaart Cindy, echt een hele mooie kleurcombinatie. Prachtige kleuren en super ingekleurd. Succes voor de DT call!!!
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje is het geworden zeg, En heel mooi ingekleurd. Succes met de DT-call.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart en veel succes bij de dt call, ik vind je een winnaar hoor.
    groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy