zondag 19 augustus 2012

100 zakdoekjes

Hallo lieve mensen, hierbij eindelijk weer een berichtje van mij. Ik heb niet stil gezeten hoor, ik heb wat dingen gemaakt die ik nog niet kan laten zien. De laatste dagen is het ook wel heel erg warm geweest en is er minder uit mijn handen gekomen dan normaal, maar dan toch nog een kaartje. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van een hoop inspiratie borduurkaarten challenge waar de opdracht is om een beterschapskaart te maken. Dit is het resultaat geworden. Het plaatje is van voorbeeldkaarten en het designpapier van de Action. Tot blogs!





26 opmerkingen:

  1. Wat een werk zit er weer in je kaartje Cindy, maar het is weer een superrr mooi resultaat.
    Hier vallen de mussen ook van het dak, wat is het toch vreselijk warm!
    Voor mij kan de afkoeling niet snel genoeg komen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn zo'n prachtig doosje zakdoeken, kan ik het zweet van mijn voorhoofd wissen. Ook ik heb niet veel gedaan hoor, het is hier zo warm. Ik heb ook alleen dat gemaakt wat moest en kan het ook nog niet laten zien. Maar morgen wordt het wat koeler, wie weet kunnen we weer iets leuks gaan maken.

    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje, je zou al meten beter worden als je zo'n kaart krijg
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi borduurpatroontje heb je gebruikt, je kaart is prachtig!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige geborduurde kaart heb je gemaakt voor de E.H.I en toch nog makkelijk op tijd klaar ,die zakdoekjes wil ik wel hebben om het zweet van mijn voorhoofd weg te halen.Ik hou van de WINTER dat weet je toch!!!!
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Cindy, en mooie kleuren heb je mee geborduurd.
    Ook ik ben niet vooruit te branden, plaats ook niet zo veel de laatste tijd, maar dat komt wel weer.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk kaartje wil ik ook wel krijgen als ik ziek ben maar gelukkig.ben ik niet ziek
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja het regent hier!misschien word het dan toch wat koeler,is het veel leuker om kaartjes te maken toch.Wel knap hoor dat je dan het geduld nog hebt om te borduren,moet je helemaal je hoofd zo bij houden Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een warmte is het vind je ook niet, ik heb er nogal last van, maar je kaart is prachtig geworden Cindy, mooie kleurtjes.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!! Mooie frisse kleurtjes en een prachtig borduurwerk weer!! Top!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje is het geworden zeg. En wat een leuk borduurpatroon heb je gebruikt.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig beterschapskaartje Cindy. Het designpapier onder de witte kaart is leuk bedacht Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem prachtig Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAt een schitterende kaart heb je gemaakt, super.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje !
    Mooi geborduurd.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cindy wat heb je mooie kleurtjes bij elkaar gezocht, heel erg mooi. En wat is het toch weer een mooi kunstwerkje geworden, daar ben je heel erg goed in meis! Iedereen wil de tissues hebben, ik ook! In het zuiden is nu officieel een hittegolf.....pfffff. Hele warme groetjes! Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje Cindy
    prachtig borduurwerkje

    Liefs Corrir

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi cindy

    Jij kan ook niet stil zitten ,dit kaartje is ook weer zo mooi geborduurd
    En wat een leuke frisse kleurtjes met dit kaartje knap je zo op.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw heel mooi.
    Hier heb je hard aan gewerkt Cindy.
    Je zult zelf ook wel wat van die zakdoekjes kunnen gebruiken om het zweet weg te halen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Cindy! En de Action heeft vaak leuke spullen, ik snuffel er ook graag.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie kaart.
    borduren is niet mijn ding, vind het dus altijd erg knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige borduurrand is dit, heel leuk gdaan hoor Cindy, hier knapt een mens van op. Hoe heet het ook mag zijn. Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat was het het weekend warm he Cindy, van mij mag het ook wel wat minder hoor pffff. Je kaartje is weer helemaal top geworden, heel mooi gedaan zo. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een ontzettend leuke beterschapkaart Cindy echt super kleurtjes!!!
    Daar vrolijk je in ieder geval van op toch en dan ben je al op de helft ...
    Ben erg benieuwd naar je andere creaties maar moet toch nog even geduld hebben lees ik. Ik ben zelf ook net weer aan het reageren op blogs enz. en ga ook weer kaarten maken dus duurt bij mij ook nog even.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart Cindy !
    Lekker fleurig.
    Leuk dat je meedoet bij Een Hoop Inspiratie Borduurkaarten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy