zondag 12 augustus 2012

Een fijne verjaardag

Gisteren heb ik heerlijk ontspannen gewerkt aan een verjaardagskaart. Ik heb weer eens een mal uit de Star Collection van Marianne Design (nr. 14) gebruikt. Ik heb deze mal gisteren bij Gunter gekocht en kon niet wachten om hem te gebruiken. Ze verkopen hier bijna de hele mallenserie. Ik vind het altijd heel gaaf om hier mee te werken. Een combinatie van borduren, embossen en uitsnijden. Ik heb geborduurd met mettlergaren, het plaatje is van Mattie en verder nog wat parelmoerpapier gebruikt dat ook bij Gunter vandaan komt. Nog wat opgeleukt met plaksteentjes en een lintje met acrylhartje. Ik wil deze kaart mee laten doen aan de challenge van een hoop inspiratie scrapkaartenblog (EHI), alles mag.

Vergeten jullie de challenge bij Creaine niet? Jullie kunnen nog meedoen tot 28 augustus a.s. De opdracht is een labelkaart te maken.

Ik wens iedereen een fijne zondag en tot blogs! 



27 opmerkingen:

  1. Wat heb je mooie kleuren bij elkaar gebruikt Cindy. Mooie mal hoor. Zou voor mij heel gevaarlijk zijn zo'n winkel haha

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Cindy,Ik heb zo'n zere pols ik stop even het is niet anders. Het lijkt wel of je toef bloemen op het gras staat, ik vind hem héél goed gelukt tot straks.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een schitterende kaart Cindy.
    Heel fijntjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, hele mooie kleuren heb je gebruikt en wat een schitterende mal!

    Groetjes,Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een prachtige kaart, knipvel en kleuren kaart passen perfect bij elkaar
    schitterend
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful!
    Prachtig Cindy en mooie kleuren heb je gebruikt. Het geheel klopt gewoon.
    Prettige dag en gezellig naar je moeder.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Cindy wat een prachtige kaart.Die mal is idd
    heel erg leuk zeg!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beauty van een kaart Cindy, een hele mooie mal en mooie kleuren combinatie...

    groetjes en een fijne zondag nog Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Cindy was je buro nog netjes?????? Wat een mooi kaartje is dit geworden, mooie mal ook
    schitterend borduurwerk erbij het kan niet op allemaal.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is schitterend en wat een mooie mal is dat zeg. Het kaartje is in zijn geheel helemaal super.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een prachtig kaartje geworden. Wat een mooie mal is dat en wat moet het heerlijk zijn om zo'n fijne hobbywinkel in de buurt te hebben. Wij hebben hier helemaal niets meer, gelukkig hebben we internet.
    Fijne zondag en lieve groet Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauty van een kaart. Fijn zo'n winkel in de buurt (maar niet goed voor de portemonnee). Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy, wil je mij even mailen...ik wil je wat vragen.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een schitterende kaart geworden.
    Leuk plaatje van Mattie een mooie mal en mooie kleuren!!
    Toppie!!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje Cindy
    wat een mooie mal is dat.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een mooie mal.
    Die kon je natuurlijk niet laten liggen en ja hevig om er wat mee te maken, dat begrijp ik wel.
    't Resultaat is verbluffend mooi.
    Alles is helemaal naar mijn smaak.
    Super mooi gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is je kaart weer schitterend geworden Cindy, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super kaartje heb je weer gemaakt Cindy een mooie combi zo.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Cindy,

    Wat een schitterende kaart.
    Je heb het weer super mooi gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is weer een pracht van een kaart geworden Cindy...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart heb je weer gemaakt!!! Mooie mal en kleurtjes heb je gebruikt!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super kaart. Deze mallen ken ik helemaal nog niet, zijn dit nieuwe? Prachtig gedaan.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  24. EEn super mooi kaartje, prachtige kleuren. Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi kaartje, Cindy. Mooi kleuren heb je gebruikt en wat een gave mal!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Cindy

    Wat een super mooie kaart heb je gemaakt voor de Challenge van EHI

    Prachtige stans
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Cindy,

    leuk om je hier tegen te komen. Je mailde eens terug over mijn profielfoto!
    Je kaart is echt helemaal super! Wat mooi zeg!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge van EHI!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy