donderdag 23 augustus 2012

Feest!

Goedemorgen allemaal. Shirley van harte welkom als nieuwe volger. Vandaag ga ik iets later naar mijn werk omdat ik bij iemand op huisbezoek moet. Heb ik nog even de tijd om dit kaartje te plaatsen. Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van hobbyhomehobbyartikelen met het thema feest. Het designpapier is van My Minds Eye, het stempelafdrukje is van Cuddly Buddly en heb ik ingekleurd met copics. Verder heb ik nog wat organzabloemen, een charm, lint en plakletters gebruikt. Ben zoals altijd weer reuze benieuwd naar jullie reacties! Fijne (werk)dag allemaal!


21 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje! De stempels van Cuddly Buddly blijven leuk!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje is het weer geworden. Blijft inderdaad altijd leuk die stempels van Cuddly Buddly. Ook erg leuk gedaan zo met die organzabloemen en die takjes. En natuurlijk schitterend ingekleurd. goed gedaan met die schaduwen.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    Een super leuk feestelijk kaartje.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je meedoet met de Challenge van hobbyhome-hobbyartikelen.

    Het is een echt vrolijk kaartje geworden!

    Fijne dag

    groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk, vrolijk kaartje is het geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cin, wat een moppie is dit geworden, lekker vrolijk en als dít geen feest is.......
    Leuk dat je meedoet aan de challenge op ons HH-blog.
    Fijne dag, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige vrolijke feest kaart heb je gemaakt!! Mooie stempel, zeg! Prachtig ingekleurd!!
    Werkse vandaag!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super lief kaartje Cindy!
    mooi die organzabloemen:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk vrolijk kaartje Cindy!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ik kan natuurlijk niet achter blijven met een berichtje,je kaart is super vrolijk en mooi gekleurd,het stempeltje is ook een schatje en je hebt er leuke details bij gebruikt.
    Het is weer een toppertje.
    Liefs van je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lekkere vrolijke kaart Cindy!
    Super leuk dat je meedoet met de Challenge op het Hobbyhome Blog

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt Cindy.
    Ik schuif mee aan aan de feesttafel.
    Een hele mooie stempel en prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het thema feest, nou dat is zeker wel goed gekomen het knalt er gewoon vanaf!!! Hij is erg mooi geworden Cindy.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje weer Cindy. Ik heb al het moois wat je de afgelopen dagen hebt gemaakt ook bewonderd. Je hebt niet stilgezeten zeg. Ik ben gister thuisgekomen en wil je nog bedanken voor je kaartje. Heel lief!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een gezellig feestje zie ik, mooi gedaan Cindy.
    hoop dat je een fijne werkdag hebt gehad.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dit is ook weer zo een geweldig kaartje waar haal je het allemaal vandaan.
    fijne avond
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt er een feestelijk kaartje van gemaakt Cindy.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is inderdaad een hele feestelijke kaart, heel erg leuk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk fleurig kaartje is het geworden Cindy, ik vind hem weer helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy