vrijdag 24 augustus 2012

Fijne Feestdagen

Hallo allemaal,
Eindelijk is het wat minder warm. Er komt al weer wat meer uit mijn handen. Gisterenavond heb ik deze kaart gemaakt. Ik heb de hele dag gewerkt, dus ik kon hem nu pas plaatsen. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Christmas Challenges with sketches. Je moet weer een kaart maken volgens een sketch en je moest de kleuren blauw en wit gebruiken én sneeuwvlokken. Het papier is van Maja Design, vintage winter, het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Copics. De sneeuwsterren heb ik geponst en verder heb ik nog een parelkettinkje gebruikt en wat bloemetjes en een pin. De kaart spreekt eigenlijk voor zich. Morgen ga ik weer gezellig bij mijn moeder freubelen. Het resultaat zien jullie wel weer voorbij komen! Fijn weekend allemaal en bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog!


23 opmerkingen:

  1. Het is weer een prachtige kaart Cindy je hebt Tilda weer mooi gekleurd en dat parel randje doet het ook goed je zei vanmiddag het zelfde papier,maar het zijn zo totaal andere kaarten.Je krijgt van mij een dikke pluim.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien dat jij en je moeder er een totaal andere kaart van maken met inderdaad hetzelfde papier. Ook jouw kaart vind ik erg leuk geworden.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy, je kaartje is prachtig hoor....heel mooi ingekleurd. Weet jij waarom mijn foto steeds bij jouw volgers blijft staan?

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww wat een schitterend papier heb je gebruikt Cindy, het is weer een prachtig geheel geworden.
    Fijn weekend gr Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart, dit is een van mijn favoriete kerststempels!!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cindy wat mooi weer, en parels zijn ook altijd zo mooi he!
    fijn weekend
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt er weer een mooi kaartje van gemaakt leuk joh om met je moeder te freubelen, dan heb je in ieder geval iets gemeen.maar ik denk dat dat bij jullie wel meer dingen zijn een ieder geval heel fijn .
    een fijne avond en een leuke dag.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig papier heb je gebruikt voor deze mooie kaart Cindy.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is weer schitterend Cindy. en ook weer prachtig ingekleurd. altijd wel leuk om jou en je moeder dezelfde sketch te zien maken en dat het toch een hele andere kaart is geworden.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kerstkaarten Cindy, mooi hoor die blauwe kleuren!! Die pin is ook leuk zeg!
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje Cindy
    prachtig papier. Ik vind die parelketting en de glitters op de ster heel erg mooi

    Heel veel hobby plezier morgen
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cindy wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor CCWS, heerlijk zoals je de sketch gebruikt hebt, erg mooi, en je Tilda is prachtig gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!! Prachtig, zo'n blauwe kerstkaart!! Tilda is ook weer zo mooi ingekleurd!
    Fijn weekend en freubelse gezellig morgen bij je moeder!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje weer! Blauw is wel mijn favoriete kleur voor kerstkaarten, heel mooi papier heb je gebruikt.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi geworden je kaartje.
    Die blauwe kleuren zijn toch ook wel geweldig voor kerstkaarten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een beauty van een kaart, helemaal super.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is schitterend geworden Cindy, mooi papier is dat toch, helaas heb ik het niet. Je kaart is een toppertje geworden. Veel plezier morgen bij je moeder.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is n hele mooie kaart met de de sketch van Christmas Challenge {with sketches}. Prachtig gekleurde Tilda. Leuk dat je meedoet met de uitdagin op CCWS. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooi kaartje, vind blauw zo'n mooie kleur voor kerst
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy, leuk dat je er weer bij bent met een prachtig kaartje. Je hebt heel mooi papier gebruikt en je Tilda is een schatje zo. En weer een kerstkaartje af dankzij de challenge van CCWS. Tot de volgende keer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje heb je gemaakt Cindy, leuk hoe je mijn sketch hebt uitgewerkt! Bedankt dat je meedoet met de challenge bij CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy