zaterdag 25 augustus 2012

Fijne vakantie!

Hallo lieve mensen, leuk dat jullie weer op mijn blog langskomen! Ik ben vandaag weer gezellig aan de knutsel bij mijn moeder. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Nederlandse Kaartenuitdaging. De opdracht is om deze keer een kaart te maken volgens een sketch met als thema "vakantie". Ik heb gekozen voor een Edwinstempel. Vanochtend ben ik met mijn moeder naar onze favoriete hobbywinkel geweest, waar mijn moeder haar verzameling Spectrum Noirstiften (bijna) compleet heeft gemaakt. Ik heb het stempelafdrukje hiermee ingekleurd. En ik moet zeggen, deze stiften doen niets onder voor Copic markers. De punt is wat steviger dan bij Copics, wat wel heel fijn is, dan ga je niet zo snel buiten de lijntjes. En het zijn ook stiften op alcoholbasis, dus je kunt ze door elkaar gebruiken met copics en het allergrootste voordeel, ze zijn stukken goedkoper dan copics. Bij Gunter kosten ze maar EUR 1,65 per stuk! Het papier is van My Minds Eye (come away with me), de bloemen heb ik gemaakt met een mal van Tim Holtz. Deze is ook weer zo gaaf! De tekst heb ik gemaakt met letterstickers. Ik krijg weer helemaal zin om met vakantie te gaan. Ik ga zo lekker nog even verder en ik heb een mooi vooruitzicht, ik eet vanavond bij mijn moeder, das altijd geweldig want die is van alle markten thuis, en ze kan me toch lekker koken! Vanavond staat er bamisoep op het menu, dat is me toch lekker! Ik zou het super vinden als jullie weer een reactie achterlaten, als ik dan vanavond thuis kom, heb ik nog iets om naar uit te kijken....



30 opmerkingen:

  1. Ik zit wel naast je en ben nog steeds niet met mijn kaart voor de N.K.U klaar ,maar die van ja is fantastisch en zo mooi gekleurd,die stiften zijn wel fijn hoor,geen miskoop,jou kaart is prachtig ,ik kijk alweer uit naar je volgende
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Cindy.
    Die Edwin stempel is echt wel gaaf.
    Super mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje is het geworden!
    Mooi ingekleurd!
    Nog een gezellige avond bij je moeder!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wat is het weer een mooie kaart geworden Cindy, hij is super. Heb zelf ook de spectrum noirs maar gebruik ze eigenlijk door elkaar met de paar copics en flexmarkers die ik heb en dat werkt inderdaad goed. Geniet lekker van de bamisoep straks.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje zeg, mooie kleuren! Leuk die bloemen zo, moet ik ook echt meer gaan gebruiken, het staat zo vrolijk :).

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt Cindy, en mooi gekleurd met de nieuwe stiften van je moeder, (ik heb zelf nog helemaal niet met stiften gewerkt dus zou echt niet weten hoe ze werken). Wat gezellig dat jullie weer lekker samen zitten, en gezellig samen eten. Eet smakelijk en een fijne avonds samen

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart weer Cindy !
    Heerlijke vrolijke kleurtjes.
    En zo leuk om te lezen dat je steeds samen met je moeder kaartjes maakt. En die zie ik hier in blogland dan ook voorbij komen.

    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk Cindy....zeer mooi ingekleurd met de spectrum stiften. Stoere kleurtjes ook. Volgens mij de nieuwe modekleuren voor de winter. (ben net naar een modeshow geweest vandaar) Het papier past prachtig bij elkaar.
    Leuk dat jij en je moeder zo vaak samen freubelen.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy

    Wat leuk dat je vaak met je moedertje knutselt En jullie hebben beide prachtige kaarten gemaakt!! Ga zo door!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy
    Gezellig hoor zo'n freubeldag samen met je moeder. Ik vind je kaart schitterend en wat heb je Edwin prachtig ingekleurd.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. echt een heel mooi kaartje en die kleuren zo mooi echt goed gedaan hoor.veel plezier voor vanavond.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En......... lekker gegeten? Gezellig zo metelkaar. Je kaart is een schitterend kaart geworden, en je stempel is super ingekleurd. Prachtige stempel trouwens. Nog een fijne avond, liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker gezellige kleurtjes designpapier, en leuk om Edwin ook eens te zien je pakt bijna altijd Tilda, ik vind hem SUPERRRRR Cindy.
    En er is niks mis met de spectrum noir stiften
    hoor, wens je een fijne avond groetjes van ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cindy het is een stoer kaartje geworden.
    Leuk dat je samen met je moeder zulke dingen doet. Geniet er samen maar lekker van!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo Cindy,
    volgens mij kom ik net bij de blog van je moeder Corrie vandaan. klopt het dat zij je moeder is?
    jullie hebben gezellig wezen knutselen aan de sketch van NKU. leuk is die hé.
    je kaart is ook al zo mooi gemaakt en ingekleurd.
    fijne avond verder.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Dora, ontzettend leuk dat je mijn volger bent geworden en je hebt helemaal gelijk hoor, Corrie is inderdaad mijn moeder. Groetjes, Cindy

      Verwijderen
  17. Hoi Cindy, hoop dat je lekker hebt gegeten; het klonk prima hoor. Je kaartje is geweldig leuk; ik vind deze Edwin ook erg leuk en je hebt hem mooi gekleurd. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart is dit geworden zeg. Die hickende Edwin is ook geweldig. Ook super ingekleurd met de nieuwe stiften van je moeder. En die kleuren zo bij elkaar zijn ook super.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave kaart weer
    Die Edwin is ook super
    Echt een vakantie kaart

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart weer Cindy, hele mooie kleuren heb je gebruikt. Leuk dat je weer meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Meid wat heb je de laatste paar dagen weer toppertjes gemaakt! Het lukt me blijkbaar niet om alle kaartjes bij te houden! (Ik lag weer een paar daagjes plat..) Deze kaart is ontzettend mooi, geweldige stempel en je hebt hele leuke kleurtjes bij elkaar gezocht. Nou, de stiften doen echt niet onder voor copics, het ziet er fantastisch uit. Cindy, het ziet er weer subliem uit!!! Fijne dag nog! Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart Cindy, mooi papier en erg mooie kleuren combinatie zo. Heel erg leuk gedaan.
    Liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk geheel Cindy, bedankt voor het meedoen bij de NKU, veel succes weer.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt al veel reacties op deze originele gekregen Cindy.
    Leuk dat je met je kaartje meedoet met onze challenge Priscilla!
    Groetjes hennie DT NKU.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart en ook van die aparte kleuren gebruikt.
    Heel erg leuk geworden en de stempel mooi ingekleurd.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Cindy,
    pfff ik lig een beetje achter en hoe zou dat nu komen hihi
    Je kaart ziet er toppie uit:0)
    Leuk dat je weer van de partij bent bij de NKU en veel suc6!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is die weer mooi Cindy en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!! Leuk dat je meedoet met de vakantie-uitdaging bij de NKU!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy