maandag 13 augustus 2012

geborduurde kaart met bloemen

Net als mijn moeder ben ik uitgekozen als guestdesigner bij de Fadengrafik voor drie challenges. Ik vind dit een ontzettende eer en een geweldige uitdaging. Voor deze challenge moet je een kaart borduren met 3D en bloemen. Ik heb weer een patroon gekozen van mijn favoriet, Sjaak van Went. De patronen zijn heel bewerkelijk, maar altijd zo ontzettend mooi! Het plaatje is van voorbeeldkaarten en heb ik bewerkt met een klein beetje stickles. Verder nog wat plaksteentjes gebruikt en de hoeken heb ik gemaakt met omgekeerde hoekstickers en toen uitgeknipt. De challenge duurt tot 26 augustus 2012 23.59 uur. Het zou super zijn als jullie allemaal meedoen!




28 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart en wat leuk dat je gastdesigner bent, knap hoor en verdiend
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, heel mooi geborduurd en wat een werk is dat geweest!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik heb je kaartje al gezien natuurlijk,maar toch wil ik een reactie bij je achterlaten. je zit natuurlijk wel naast me ja het is maandag avond hè. Je kaart is geweldig mooi ,schitterend geborduurd een plaatje voor de Fadengrafik
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    hier zit heel wat uurtjes werk in...knap hoor en heel mooi geborduurd! Freubel ze met je moeder:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg dat jullie uitgekozen zijn als gastdesigner.... Gefeliciteerd!

    Ik vind je kaartje prachtig...schitterend die kleuren combinatie met het plaatje

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geborduurd kaartje Cindy, leuk dat juj en jemoeder gastdesigner zijn bij Fadengrafik....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk he dat jullie allebei zijn uitgekozen.
    Je kaart is weer super mooi.
    Veel plezier vanavond samen met je moeder (doe haar maar de groetjes) en maak er maar weer iets moois van.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie vrolijke geborduurde kaart Cindy.Leuk dat je voor Fadengrafik gastdesigner mag zijn. En dan nog wel samen met je moeder..... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer een superkaartje gemaakt!! Ik heb toch echt waardering en bewondering voor je (en ook voor je moeder) dat jullie dat zo mooi kunnen!! Toppie hoor!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy
    Weer zo prachtig geborduurd super hoor en leuk dat jij ook gastdesigner bent .De hoekjes heb je ook zo leuk gedaan .

    Fijne dag morgen
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi weer Cindy...petje af hoor!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En natuurlijk gefeliciteerd dat je gastdesigner mag zijn. Leuk hoor!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart en mooi borduuwerk hoor.
    de bloem is ook mooi van kleuren. Veel succes als gastdesigner.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is weer een topkaart. Ik zal proberen ook een kaart voor de challenge te maken. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje Cindy en de bloem komt er ook super mooi op uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Ik ben ook gek op de patroontjes van Sjaak. Ik heb nog wel wat kaarten liggen die in aanmerking komen (en nog niet op mijn blog staan); dus wie weet waag ik een poging. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is je kaart weer schitterend geworden Cindy, heel erg mooi en wat je leuk dat jij ook als gastdesigner bent gevraagd. Ik zal daar eens gaan kijken, heb nog geen ervaring met kaarten borduren, maar heb wel laatst op de markt een borduurmal gekocht, dus wie weet.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zeg het met bloemen...het is weer een mooi kaartje geworden Cindy.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook hier een prachtig GDT-kaartje!!!! Supermooi gedaan en een geslaagde opdracht!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Allereerst gefeliciteerd met GDT en je kaartje is schitterend.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ontzettend leuk het blijft in de family
    dochter en moeder in het GDT team super mooi is je kaart hoor Cindy
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Cindy wat leuk samen met je moeder GDT te zijn je kaart is ook weer schitterend en gefeliciteerd Gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is schitterend Cindy wauw zeg. Mooi afgewerkt ook met die hoekstickers en die stickels.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wauw, Cindy, wat een plaat van een kaart! EN dat borduren lijkt me toch zo ingewikkeld en bewerkelijk! Ik vind het superknap! EN gastdesigner, ja dat is wel een eer!!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk hoor Cindy dat je gevraagd bent als gast designer. Je kan dan ook schitterend borduren,aan mij echt niet besteed. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk Cindy guest designer bij Fadengrafik, super hoor!!! Je hebt ook weer erg leuke kaarten gemaakt we zijn er even tussen uit geweest dus ik doe het even zo. Deze kaart is ook weer prachtig en erg mooi geborduurd.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy