zondag 26 augustus 2012

Gefeliciteerd in vintage

Goedemorgen allemaal,
Wat heerlijk dat het niet meer zo warm is. Het regent hier en het is fantastisch knutselweer. Gisteravond heb ik nog bij mijn moeder zitten freubelen en heb ik mijn tweede vintagekaart ooit gemaakt en ik moet zeggen dat ik zelf erg blij ben met het resultaat. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van het scrapcards challenge blog. De opdracht was om een kaart te maken met twee stansen. Ik heb gebruik gemaakt van meerdere stansen van Marianne Design, zowel de kaart heb ik gestanst als de overige vormen en het label waarop de tekst staat is ook gestanst met een mal van Marianne Design. Het plaatje is van Studio Light, het designpapier is van Maja Design en de bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts en moedertje bedankt voor de witte veer, jij hebt toch weer spulletjes die ik niet heb. Verder nog wat frutsels gebruikt. Ben weer benieuwd naar jullie reacties en ik wens jullie allemaal een toffe zondag!


27 opmerkingen:

  1. Ach liefie we zijn toch op de wereld om elkaar te helpen nietwaar .
    Dit is echt een prachtige creatie wat een beauty zeg,schitterende mallen zijn dit je hebt een prachtige kaart gemaakt.Tot zo.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterend kaartje.
    Heel erg mooi gedaan met de versieringen rondom het plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart is het geworden zeg. Is heel anders dan wat ik gewent ben van je, maar daar in tegen net zo mooi. Ook heel leuk gedaan zo die easelkaart uitgestanst. Moet ik ook eens gaan proberen, hihi.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief vintage kaartje Cindy
    Prachtig
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy, Jij hebt ook een prachtige vintage kaart gemaakt . Ik zag dat je bij de challenge van scrapcards staan. Mooie mal en papier is supermooi. Nog een fijne zondag groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Cindy, die heb ik nog niet veel bij jou gezien vintagekaarten maar daar ben je dus ook een kei in, super vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Cindy....heel mooi gedaan hoor. Er is veel moois op te zien. Je hebt echt je best gedaan.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt!! Die mal is toch wel erg gaaf, hè, ben blij dat ik em ook heb...Mooie kleuren combo heb je gebruikt...en altijd handig met zo'n lief moedertje in de buurt...de mijne woont helaas een uurtje rijden verderop....
    Jij ook een toffe zondag gewenst!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een prachtige stijlvolle kaart heb je gemaakt Cindy. Echt heel erg mooi, ik ben ook niet zo van het vintage maar deze is wel super.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Cindy wat heb je dat mooi gemaakt zeg. Al dit kaartje niet in de prijzen valt dan snap ik het echt niet.!! PRACHTIG

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig geworden! Mooie mallen heb je gebruikt en het is natuurlijk heel handig om elkaars spullen te gebruiken zodat je niet alles zelf hoeft te kopen :D. Succes met de challenge!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtig vintage kaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi naamgenootje,
    Een geweldig mooi vintage kaartje heb je gecreeerd.
    Ik ben ook volger geworden van jouw blog
    een fijne knutsel zondag
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi vintagekaartje heb je gemaakt!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een zeer mooie vintage easelkaart Cindy.
    Erg leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy, dat ziet er weer goed uit ! Erg leuk gemaakt gr renate en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit ziet er prachtig uit Cindy, heel mooi met die stansen. Ik ben zelf geen machine waarbij ik zulke mooie stansen kan gebruiken. Maar ik ben er wel aan het denken om er een aan te schaffen, want je kunt er je kaarten nog mooier mee maken...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwww Cindy
    wat een prachtige vintage kaart!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend mooie vintage kaart.
    Mooie mallen heb je gebruikt!
    Die wil ik me ook nog aanschaffen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Cindy de eerst vintage kaart maar zeker niet de laatste zo te zien hij is schitterend en wat een mooie mal die is er perfect bij gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige vintage easelkaart.
    En hele mooie mal.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart Cindy,lief plaatje.
    Mooi papier en mallen heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hai Cindy ja meid ben ff gauw een rondje aan het bloggen en zometeen lekker een dagje weg. Maar je kaart vind ik echt prachtig geworden en wat een mooie mallen heb je gebruikt TOPPERTJE.

    Fijne dag en groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zo....dit is schitterend. prachtig die mallen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart en paier is ook zo mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wowwww hier ben je ook al een topper in, wat een mooie vintagekaart, daar mag je er nog wel een paar meer van maken prachtig Cindy.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy