woensdag 22 augustus 2012

Jij bent olifantastisch!

Hallo lieve blogvriendinnen,
Gisterenavond heb ik van mijn moeder lekkere spaghettisaus gekregen, heerlijk vers gemaakt, ik hoef alleen de spaghetti nog maar te koken. Bedankt hè moedertje! Terwijl de pannen lekker staan te pruttelen heb ik even tijd op mijn kaart te plaatsen. Deze kaart heb ik gisterenavond gemaakt en wil ik mee laten doen aan de challenge van Elke Kaart een Feestje. De opdracht was om een kaart te maken met een olifant en de tekst "je bent olifantastisch". Het stempelafdrukje is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met Copics. Het achtergrondpapier is van Maja Design, het vierkant met de hartjes heb ik gemaakt met een mal van Cheery Lynn en de klimop en de swirl met een mal van memorybox. Het hartje is van Joy. De oudroze bloem heb ik zelf gemaakt met een mal van Joy en handgeschept papier. Hier heb ik een parelkraal in verwerkt. De overige bloemetjes zijn van Wild Orchid Craft. Ben weer benieuwd naar jullie reacties! Ik ga zo lekker smullen en vanavond nog lekker aan de freubel! Fijne avond allemaal!


37 opmerkingen:

  1. Hoi cindy

    Zo klinkt lekker die spaghetti .lief van je moeder.
    Wat een lief olifantje op je. Kaart
    Hij is weer erg leuk mooie hartjes stans heb je gebruikt.
    En je bloemen toef is ook super .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren. Ben er helemaal weg van! Leuk gedaan.
    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje is het geworden.
    Heel schattige olifant.
    Bedankt om mee te doen met de challenge van
    EKEF.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je spagetti net zo lekker heeft gesmaakt als de mijne. Je kaartje is erg leuk geworden, vooral met dat hartje erbij.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwie wat een gaaf kaartje Cindy!!!
    Mmmmm spaghetti...ik ben er dol op

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Cindy , ja deze is ook weer erg mooi heb net de kaart van je moeder bwewondert ook al zo mooi jullie zijn sterren hoor heel veel groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Cindy hij is zeker OLIFANTASTISCH wat heb je dat leuk gedaan, schitterend hoor, wat zijn ze allemaal leuk om te zien deze serie olifantjes he.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schat van een kaartje en die bloemen ook zo mooi bij elkaaar.
    Mooie kleuren ook gebruikt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mmmm lekker verse pastsaus jammie. das nog eens lief van je moeder. ik krijg gelijk weer trek hihi. maar nu even over je schitterende kaart wauw, wat een plaatje. leuk die stempel met die olifant. Hij is inderdaad olifantastisch hihi.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dames dat is houden van. Ik heb altijd veel te veel eten, nu had mijn poppedijntje het lekker makkelijk.
    Je kaart is Olifantastisch mooi gekleurd en prachtige details,je eigen gemaakte bloem van geschept papier vind ik er ook prachtig bij staan.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh daar ben je al, ik was net op je moeders blog en die vertelde dat je kaart er morgen op zou komen hihi. Hij is ook zo olifantastisch prachtig!! Mooie kleurtjes en die stans...wauw!
    Ook een leuke stempels, mooi ingekleurd hoor!!
    En wat ben je idd een bofferd met zo'n moedertje! Die van die lekker saus voor je maakt....mmmmmm
    Fijne avond!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy
    lief van je moeder om die saus te maken en makkelijk voor jou .je kaartje is geweldig ik ga eens kijken of ik ook niet mee kan doen lijkme leuk . ik moet alleen even kijken of me dat lukt heb ik nog nooit gedaan .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy

    Wat een gave kaart zeg!! Mooie kleuren!!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een oliFANTASTISCHE kaart. Hij heeft een hoog knuffelgehalte en je kleuren zijn super. Veel succes bij de uitdaging. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartje is een super kaartje, en de bloem die je gemaakt hebt is geweldig mooi gedaan.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat weer een mooie kaart Cindy!
    En wat heb je allemaal mooie stanzen gebruikt.
    Super!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. och wat een snoepie:0) het ziet er weer prachtig uit Cindy! mooie mallen heb je gebruikt!!
    fijne freubel avond!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor de challenge bij EKEF Cindy, mooie kleurtjes en een een lief olifantje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat isie leuk Cindy...super gaaf! Ook mooi ingekleurd. Je bloem doet het ook goed.
    Toppie!

    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is schattig, helemaal leuk!! Ik heb pas het weekend weer tijd om mijn kaart voor ekef te maken ben ik bang, maar komt goed!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En was de spaghetti lekker?
    Je kaartje ziet er erg leuk uit, prachtig afgewerkt en mooie kleurtjes.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb jij er ook een super kaart van weten te maken, heel mooi!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lekker spaghettisaus van je moeder, heerlijk. En wat is je kaart schitterend geworden, die zachte kleuren ik vind het prachtig. Ik wil morgen beginnen met een olifant maar vind het wel een uitdaging want heb nog nooit een beest ingekleurd en zeker geen olifant met al dat grijs hahaha.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super schattig kaartje Cindy erg mooie zachte kleuren heb je hiervoor gebruikt. Zo lieffff
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart Cindy. Mooie kleuren en details zijn erg mooi, leuk bedacht stempel in een rand, Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Pracht van een kaart Cindy!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje!!! Super lief afdrukje ook, en zo mooi ingekleurd!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ahhh...wat een zoetje! Lief stempeltje, schattige kleurtjes.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Cin........ik mis van alles, wordt er af en toe zelf knetter van want ik vind het zo vervelend dat ik dan heel veel moois niet heb gezien maarrrrr..........ik zie nu net dat jij met deze fantastische kaart hebt gewonnen!!!!!!!! Geen wonder zeg, het is een bjoetie van de 1e categorie!! Gefeliciteerd meis, dat is lekker wakker worden morgenochten!
    En sorry dat ik zoveel mis hoor meis, ik vind het écht niet leuk van mezelf maar.....het wordt wel eens een beetje veel.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd, ik zie dat je er mee gewonnen hebt :D

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd Cindy dit is dik verdient
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte gefeliciteerd

    groetjes en veel plezier met de gewonnen prijs
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hey Cindy,

    Gefeliciteerd met je eerste plaats bij EKEF!! Je hebt hem helemaal verdiend!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  34. gefeliciteerd met je eerste prijs .
    liefs rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je winnend kaartje, het is dan ook olifantastisch dat je gewonnen hebt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy