zondag 5 augustus 2012

Mannetje

Hallo allemaal, hier weer eens een kaartje van mij. Het is een weekje stil geweest, maar ik heb niet stil gezeten hoor. Voor mijn borduurclubjes heb ik diverse kaarten gemaakt (die ik nog niet kan laten zien, omdat ze aan een wedstrijd meedoen) en verder ben ik een ingewikkeld vest aan het breien met allerlei kabels. En.... helaas maar waar, de vakantie is voorbij. Het is echt voorbij gevlogen. Morgen gaat de wekker weer en vervallen we weer in de dagelijkse sleur. Ik vind het niet erg hoor om weer te gaan werken, ik ben alleen heel benieuwd hoe mijn collega's mijn bureau hebben achtergelaten.....


Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Fadengrafik. De opdracht is om een kinderkaart te maken. Het patroon is van Chrissie, het plaatje is van een Morehead. Verder heb ik nog wat stickles gebruikt. Ik vind het wel een vrolijk mannetje. Ik ben uitgekozen om drie challenges lang guestdesigner te zijn bij de Fadengrafik. Dat vind ik toch leuk!  Ben weer benieuwd naar jullie reacties!



15 opmerkingen:

  1. Een leuk en vrolijk kaartje! Super dat je 3 challenges lang gastdesigner mag zijn :).

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst Cindy, je kaartje is prachtig geworden, mooi met het borduurwerkje aan de zijkant. Wat leuk dat je GDT er mag zijn gefeliciteerd meis en werk ze morgen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dan deze is ook gaaf je bent goed in vorm wijfie, morgen weer werken de pret is weer voorbij .Je hebt je kaart weer schitterend geborduurd en ja borduren op kaarten blijft leuk om te doen
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Cindy. Mooie randen heb je erop geborduurd. Succes morgen met werken weer hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kinderkaartje, heeeeeeel lief. Mooi geborduurd weer en als altijd....heel goed gecombineerd.
    Jeetje, is je vakantie alweer voorbij.....wat gaat het toch snel. Geniet vandaag nog maar even, lieve groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Cindy je vakantie is echt snel gegaan zeg.
    Ik heb er zelf ook al weer een week op zitten dat ik bij Nellie Snellen aan het werk ben geweest gaat idd super snel.
    Je kaartje is echt prachtig en wat en leuk plaatje.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Cindy
    wat een mooi en opgewekt kaartje , je wordt gewoon heel blij van
    wens je succes met de challenge
    en morgen veel plezier op je werk
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk kaartje Cindy echt heel leuk gedaan. Pppffft jij bent ook van alle markten thuis ook al aan het breien. Gefeliciteerd met je gast dt schap bij fadengrafik leuk hoor!!!
    Liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lievertje en dat borduren ja misschien ga ik het ook weer eens doen MISSCHIEN , gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lief kaartje is het geworden zeg! ook een erg leuk plaatje heb je gebruikt.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je gast DT bij Fadengrafik. Je hebt het verdiend. Het is super om te doen. Ik ben gekozen voor Stempeltraueme in Duitsland, echt geweldig om mee te doen. Het is een leuk kereltje geworden.Schattig kaartje.

    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Danke für Deine Teilnahme an unserer Challenge!

    Super niedliche Karte!!

    Liebe Grüße claudia761

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh what lovely great card! Thanks for joining us at FG Challengeblog
    hugs Line

    BeantwoordenVerwijderen
  14. what a fantastic card. Thank you so much for joining our challenge again
    hugs sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy