maandag 27 augustus 2012

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Hallo allemaal,
Er is bij de Fadengrafik weer een nieuwe challenge van start gegaan. De opdracht is deze keer om een creatie te maken (geen kaart) waarop is geborduurd, bijvoorbeeld een notitieboekje, doosje cadeau-envelop etc. Ik mocht ook deze keer weer guestdesigner zijn en heb een mercidoosje gemaakt. De patroontjes zijn afkomstig van diverse borduurmallen. Het garen is van Joy en ik heb het opgeleukt met wat lint en plaksteentjes. Het plaatje is van TBZ.



Het zou gaaf zijn als jullie weer allemaal meedoen! Het is een Duits blog, wil je meedoen maar heb je moeite met de Duitse taal, vraag het gerust, mijn e-mailadres staat rechts in mijn blog. De challenge duurt tot 9 september 23.00 uur.

 Ben weer reuze benieuwd naar jullie reacties en wens jullie allemaal een hele fijne avond! 

22 opmerkingen:

  1. Wat zijn onze creaties weer mooi hè wijfie,dit Merci doosje is ook zo'n schatje, ik kan het weten want ik heb het in het echt gezien.Wanneer gaan we thee drinken, dan lust ik dit er wel bij. Ik vind het prachtig,mooi geborduurd en schitterend afgewerkt.
    Tot zo liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Cindy....je zult het maar krijgen. Fraai geborduud ook. Het plaatje maakt het weer af.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige creatie, Cindy!! Wauw, en met zo'n lekkere inhoud, mjammie!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig merci doosje!! Mooie borduurpatroontjes in leuke kleurtjes.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Cindy, heel erg mooi gedaan, chique doosje hoor! Mooie kleuren en netjes geborduurd hoor.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy
    Wat een prachtig merci doosje .heel mooi geborduurd .erg leuk gemaakt de strik zit er ook zo mooi op.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk ideetje om borduurwerk in doosjes te verwerken was ik nog niet opgekomen zo zie je maar waar een blog goed voor is .ik kan helaas niet meedoen ik ga binnenkort op vakantie en verjaar dit weekend ook nog maar een andere keer graag .
    lieve groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Cindy,om zo een doosje Merci weg te geven, heel feestelijk. Leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,

    Wat ben je weer druk geweest, allemaal schatjes en vooral je vintage kaart super klasse. Moet je vaker maken. En zo'n doosje merci is natuurlijk ook niet mis.

    lieve groet Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cindy dit doosje is heel mooi gemaakt.
    Leuk met dat borduursel en dat hartje op de strik vind ik ook een heel mooi effect geen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig doosje Cindy.
    De inhoud is wel lekker zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja ja jij ook al zo'n mooi doosje als je moeder, wat een leuk idee. En weer zo mooi geborduurd. En heeeeeeeeerlijk chocolaatjes er in yum yum
    Ik kom ook even thee drinken hoor hhi
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk doosje heb je gemaakt!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi doosje heb je gemaakt zeg en heel mooi afgewerkt. Leuke borduurtjes ook. Echt schitterend. Enne die Merci is altijd goed voor een kadootje :D
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtig mooi doosje is dit geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit heb je weer schitterend gemaakt Cindy.
    Een leuk cadeautje zo.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is weer piekfijn in orde Cindy.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat super gedaan Cindy, ik vind het weer werkelijk prachtig. Wat maken jij en je lieve moeder Corrie toch schitterende dingen, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk gedaan Cindy, mag je weer trots op zijn.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig doosje en ik ga ook zeker weer meedoen.
    Mooi borduurwerk weer en alles past bij elkaar.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend Merci doosje zowel aan de binnen als buitenkant geborduurd prachtig gedaan Cindy. Wens je een hele fijne avond groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy