dinsdag 28 augustus 2012

Toby Tumble

Hallo allemaal,
Na een drukke dag op mijn werk is het nu tijd voor ontspanning. Vanavond komt mijn moeder op de koffie en dan gaan we lekker aan de freubel. Deze kaart heb ik van de week gemaakt en wil ik mee laten doen aan de challenge van Anma Creatief waar het thema "zomer" is. Ik vind deze digi ook weer zooo schattig. Het is Toby Tumble van Cuddly Buddly. Ik heb dit afdrukje ingekleurd met copics. Het papier is van Bo Bunny. De achtergrond heb ik gemaakt met een Martha Stewart pons. Verder heb ik nog een spellbindermal en een mal van Cheery Lynn gebruikt voor de vlinder. Het geheel versiert met bloemen van Wild Orchid Craft, een strikje en wat plaksteentjes, en klaar is tie. Ik lees jullie reacties altijd met heel veel plezier! Ben weer reuze benieuwd! 


30 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy
    Wat een lekker vrolijk kaartje heb je weer gemaakt .
    Mooi ook die Martha stewart pons zo gebruikt .
    En ook weer zo,n mooi strikje .
    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marcella,
      De strikjes maak ik altijd met de Bow Easy, een kunststof plaatje met allemaal gleufjes voor de grote van de strik. Het is even oefenen, maar je strikjes worden altijd super. Groetjes, Cindy

      Verwijderen
  2. Hij is prachtig, ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en vrolijk kaartje! Toby Tumble is altijd lief, die verveelt nooit (vind ik). Ik ben helemaal vergeten te kijken op de beurs voor zo'n Bow Easy, stom! Veel plezier vanavond!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ook deze is weer SUPER heerlijke kleuren daar wordt je vrolijk van, en wat een lieve digi.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HEEL lief hoor Cindy en wat een leuke kleurtjes heb je weer gebruikt groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,

    Bedankt weer voor je bezoek aan mijn blog (en je compliment).
    Jouw creaties van de laatste dagen zijn ook weer prachtig, vooral de vintagekaart is erg mooi!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje Cindy en wat een leuke stempel.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer super uit, Cindy!! Mooie MS pons heb je gebruikt!! Fijne freubel avond gewenst!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Cindy, mooie kleuren en de stempel vind ik ook zo mooi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je toch weer een top kaart gemaakt, heerlijk ook die frisse kleurtjes. Super!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy, je kaart is weer een beauty hoor...prachige kleurencomi. Je hebt de stempel ook super ingekleurd. De stans van Martha Stewart heb ik ook maar gebruik hem eigenlijk nooit. Bij jou zie ik nu dat ik dat wel moet doen. Het staat er zeer fraai bij.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schat van een kaart is het weer geworden. En dat stempeltje...wat een schatje is dat zeg. en super mooi ingekleurd. Heel mooi geheel is het geworden.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig stempeltje heb je hiervoor gebruikt en dan weer zo mooi ingekleurd.
    Een schitterend geheel Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Cindy, die kleuren helemaal mijn ding, maar dat weet je intussen al hahaha. Hij is top weer. Vraagje kan jij mij misschien per mail uitleggen hoe je het kan instellen dat je kan antwoorden op reacties, bij mij lukt dat namelijk niet en dat vind ik altijd zo vervelend, ik hoor het graag van je meis. Alvast bedankt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy, wat een supermooi kaartje is dit weer geworden. De stempel is een cutie en prachtig ingekleurd. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke kaart Cindy. Leuk gemaakt. de mal erom is erggoed bedach. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi,
    Wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt ik hoop dat flink hebt kunnen knutselen met jouw ma.Lijkt me echt gezellig in mijn familie en vriendenkring ben ik de enigste creatieveling op dit hobby gebied.
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel leuke en vrolijke kaart, heel mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk en fleurig kaartje, Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend kaartje Cindy,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schat van een kaartje en ook nog in de prijzen gevallen.
    Van harte gefeliciteerd hoor.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oooo....dit is een pracht van een kaart, Cindy.
    die afbeelding is ook zo leuk! mooi ingekleurd.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat gezellig dat je met zo'n lief zomers kaartje meedoet aan de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lekker vrolijk kaartje heb je gemaakt Cindy. Mooie bloementoef ook zo bij elkaar.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattig kaartje Cindy
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Cindy, GEFELICITEERD met je prijs bij EKEF.
    Superleuke winnende kaart hoor!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een superleuke kaart! Het plaatje is zo schattig...
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy