zaterdag 11 augustus 2012

Vrolijk kerstfeest

Gisterenavond ben ik begonnen met een kaart waar ik aan mee wil doen met de challenge van Christmas Challenges with sketches. Enne..... wat heb ik het mezelf moeilijk gemaakt! Ik heb gekozen voor een stempel van Sarah Kay, maar das moeilijk kleuren. Ik heb hem vanmorgen vroeg met een fris en fruitig hoofd afgemaakt en ik moet zeggen, ik ben tevreden met het resultaat.
Het papier is van Bo Bunny, verder heb ik nog wat lint, sterretjes en een charm van een kerstsok gebruikt. De tekststempel is van Marianne Design. Zo meteen ga ik even naar mijn favoriete hobbywinkel Gunter om wat leuke dingen voor mijn moeders verjaardag te kopen. Ze mag vandaag niet mee, hahaha. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zonnige zaterdag!



P.S. de kaart is recht hoor, de foto is een beetje scheef :)

23 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!! Lijkt me inderdaad een moeilijke stempel om in te kleuren!! Maar je hebt het heel mooi gedaan hoor!!
    Fijn weekend en alvast een gezellige verjaardag van je moeder gewenst!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Cindy,het is wel een héle moeilijke stempel om in te kleuren,maar je hebt het prachtig gedaan.Het papier is ook mooi, kortom weer een super kaart
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Psst, niet tegen je moeder zeggen, maar ik denk dat deze nog wel eens een grote kans maakt om te winnen ;)

    Hahaha hij is echt heel leuk en inderdaad wat een moeilijke stempel om in te kleuren. Het is je goed gelukt.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cindy je hebt het super mooi weten in te kleuren, de kaart is prachtig geworden.
    Wat leuk dat je voor je moeder wat gaat kopen om te hobbyen (zal ze wel jammer vinden vandaag niet mee te kunnen)
    Zou je mij haar adres willen sturen zo dat ik haar een kaartje kan sturen?? En even precies de datum wanneer ze jarig is , en gelijk dat van jou dan kan ik jou ook een kaartje sturen. Mijn email vind je evt ook op mijn blog


    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi ingekleurd, een prachtig kaartje! Ik heb ook altijd dat probleem met het fotograferen, maar goed, dat is dan ook mijn hobby niet lol!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Cindy
    prachtig is die stempel.

    Fijn weekend
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat eeb prachtig kaartje Cindy.
    Gezellig dat je mee doet met de Challenge bij CCWS.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwww Cindy leuke papier combinatie, en wat heb je haar mooi ingekleurd helemaal superrrrr
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart Cindy en de stempel heb je zo mooi ingekleurd:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy

    Zie dat die recht is hoor ha ha.
    Hij is weer erg mooi je kerstkaart.
    Hele mooi stempel en prachtig ingekleurd.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik vind stempels inkleuren al moeilijk en ben er ook helemaal niet goed in en dan neem jij zo'n moeilijke stempel. Maar ik vind hem goed gelukt hoor. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart heb je gemaakt Cindy,een mooie stempel en het inkleuren is je goed gelukt hoor....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cindy, wat een leuke kerstkaart, stempel heel mooi ingekleurd. combi met papier erg goed.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jij bent er vroeg bij met je kerstkaarten het is een mooie kaart je kunt tevrede zijn .
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Cindy. Die stempel moet wel een heel gepriegel zijn geweest om in te kleuren. Het is jou in ieder geval goed gelukt.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cindy wat een prachtige kerstkaart en ja die holly hobby zijn erg bewerkelijk om in te kleuren maar wel leuk om te doen.
    Ik lees dat je moeder binnenkort jarig is, zou je mij een mail willen sturen met de dag en adres. Zou haar heel graag willen verrassen met een kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. Ook hele leuke stempel, zoiets zie je niet vaak.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart, Cindy. En de stempels zijn inderdaad heel bewerkelijk, maar het is heel mooie geworden. Bedankt voor je deelname aan CCWs. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy,
    Wat heb je een leuke kaart gemaakt met mijn sketch!
    De stempel is hartstikke leuk geworden!
    Super dat je weer meedoet met de challenge bij CCWS!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Cindy, ik kom je even feliciteren met je mams,
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy