donderdag 9 augustus 2012

Wishing two people one wonderful life

Hallo blogvriendinnen, hier ben ik weer met een nieuwe creatie. Andy en Jolanda gaan op 31 augustus a.s. trouwen en deze kaart heb ik voor de laatste mini challenge van Jolanda gemaakt. Jolanda heeft inspiratiefoto's gegeven. Nu weet ik toevallig dat haar lievelingskleur paars is, dus heb ik een kaart gemaakt met paars. De stempel is weer van Zindy Nielsen en is te koop bij Crafts & Me in Engeland. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Copics. Het papier is van Rahyer en de bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts. Verder heb ik nog parelspray, een punt en wat acrylhartjes gebruikt. De tekst heb ik op de computer gemaakt en bewerkt met Distress inkt. Het hart heb ik uitgestanst met een Memorybox mal en de ringen met een mal van Marianne Design. Ik vond het een supergave uitdaging om te doen. Jolanda en Andy, de kaart komt jullie kant op hoor, ik heb het adres van mijn moeder gekregen :). Jolanda en Andy ik wens jullie een onvergetelijke dag toe!  Fijne avond allemaal!


24 opmerkingen:

  1. Beautiful Cindy....met prachtige kleuren. Een toppertje!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww wat een prachtig en romantisch kaartje Cindy

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Cindy, wat een schitterende kaart heb je voor Jolanda en Andy gemaakt,prachtig het hart van Memorybox is ook geweldig. Ik denk dat ze beiden verrast zullen zijn als ze deze kaart ontvangen.Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!! Mooie kleur en details, ook weer zo'n prachtige digi, wauw1
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Wat een schitterend mooie kaart!!!!!
    Je hebt hele mooie kleuren gebruikt, en de mal van Memorybox is ook prachtig.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig geworden Cindy mooi gekleurd schitterend uitgevoerd, en een mooie kleur paars,
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy
    Wat een prachtige trouwkaart heb je gemaakt met weer zo,n mooie stempel.
    En erg mooi in het paars.
    Zijn ze vast erg blij mee
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart! Mooie kleuren en leuke stempel.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een zeer mooie en romantische kaart.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    wauw wat een prachtige kaart en een hele aparte digi! In het eggie zal deze nog mooier zijn:0) ben benieuwd! Bedankt voor al je leuke inzendingen voor mijn mini challenge Liefde is...jammer he de laatste challenge, maar de grote dag komt nu wel eindelijk in zicht!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy
    wat een aparte kaart en zo gedurft geweldig zullen ze blij mee zijn .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en een heel passende digi! Mooi hoor!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW wat heb je dat mooi gedaan Cindy, vooral die schaduw op het overhemd is prachtig gedaan!!
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart,en prachtige kleuren.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart weer Cindy, ik vind hem geweldig. Zo romantisch gemaakt. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat kaartje mag er weer zijn Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooi kaartje.
    De stempel is super en eens wat anders dan anders.
    Ik denk dat je dat koppel daar een groot plezier mee gaat doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart en die stempel wauw!! Ook heeeeel mooi ingekleurd. petje af hoor.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die 2 zullen heel blij zijn met zo,n SCHITTERENDE kaart en idd het is ook een hele mooie kleur TOPPIE hoor.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi kaartje en zo mooi ingekleurd, super kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is echt een prachtige trouwkaart!!!Het bruidspaar zal zeker gelukkig zijn met dit mooi gebaar!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy