zaterdag 15 september 2012

berichtje

Ik heb vandaag een heerlijke dag gehad. Ben met mijn moeder en mijn vriend in de broodfabriek in Rijswijk geweest voor het Creaweekend. Het was echt super! Mijn moeder en ik konden heerlijk ontspannen kijken, mijn vriend heeft de aangekochte spulletjes gedragen. We hebben leuke spulletjes gekocht. Na terugkomst zijn we nog even naar onze favoriete hobbywinkel Gunter geweest. Op de beurs zie je heel veel dingen die gaaf zijn, maar die je bij Gunter voor veel minder koopt. Dus een aantal dingen hebben we een Rijswijk gezien die we bij Gunter hebben gekocht.

Ik plaats op dit moment wat minder kaarten op mijn blog, maar ik heb niet stil gezeten hoor. Ik heb een aantal opdrachten voor mijn cluppies afgemaakt die ik nog niet kan laten zien en daarnaast ben ik nog bezig met een bestelling voor geborduurde kerstkaarten en labeltjes voor aan kerststukjes. Maar.... ik ga het goedmaken hoor met jullie.

Vergeten jullie de challenge bij Creaine niet? De opdracht is dit keer om een kaart te maken met Linzoos. Jullie kunnen meedoen tot 28 september 2012. Heb je geen patroon van Linzoos, geen probleem, jullie kunnen een patroon opvragen bij Creaine. Wil je meedoen, kijk dan even op het blog van Creaine. Ik zou het, net als de overige DT-leden geweldig vinden als jullie meedoen.

Nou dit was het voor vandaag! Moedertje, hartstikke bedankt voor de gezellige dag! Het was super!

12 opmerkingen:

  1. zo te lezen hebben jullie een gezellige dag gehad. Leuk hoor. Nu lekker slapen en morgen aan de freubel met de nieuwe aanwinsten. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of het gezellig was tot de domper op onze dag,maar daar komen wij ook wel weer doorheen
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om naar zo'n beurs te gaan, lijkt me top. En dan ook nog eens leuke aankopen gedaan helemaal super. Wat lijkt het me toch fijn om je hobby samen met je moeder te kunnen doen, hahaha mijn moeders hobby is winkelen en voor kaarten maken heeft ze geen geduld zegt ze, en om nou elke week te gaan winkelen is niet echt mijn ding hahaha.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. volgende keer ga ik ook maar eens kijken.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat klinkt errug gezellig en hobbyspulletjes kopen is heel fijn

    Een fijne zondag
    Je naamgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk he zo lekker rond snuffelen. En je zou denken dat op de beurs het goedkoper is ??
    Maar gelukkig dat je weer dat jullie winkeltje het goedkoper heeft dan kun je het lekker daar halen (hoeft je vriend ook niet zo veel te dragen he. hihi)

    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy, Wat fijn dat je samen met moeder en vriend naar de beurs bent geweest. et is altijd leuk om weer ideetjes op te doen. Je moeder heeft ons het eerste al weer laten zien. Heel leuk. Mooi dat je zoveel opdrachtjes hebt.Nog een fijne zondag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig met z'n drietjes naar de beurs, arme vriend alle spullen dragen want van zo'n beurs wordt je wel hebberig hoor!! Maar goed jullie hebben je gedragen volgens mij en prijsbewust inkopen gedaan hahaha.
    Maar fijn dat er nog zoveel mooie dingen aan komen Cindy. Ik wacht gewoon af.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben benieuwd wat je ons allemaal gaat laten zien de komende tijd hoor. Als je al dat leuks wat je op de beurs hebt gekocht ook nog gaat gebruiken, ben je wel een poos bezig. Gezellig hoor zo met elkaar naar een beurs. De dag was voor jullie geslaagd.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Cindy, heerlijk toch, samen met je moeder en je vriend heerlijk rondsnuffelen op de beurs, als ik het geweten had, had ik beter opgelet want ik was er ook samen met een vriendin, maar jullie helaas niet in het echie ontmoet, succes met al je opdrachten, we gaan ze zien, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om te lezen dat jullie een gezellige dag hebben gehad>

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy