zondag 2 september 2012

Boerinnetje

Hallo allemaal,
Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik vanochtend bij mijn moeder heb gemaakt. Mijn moeder heeft hem ook gemaakt. We zaten naast elkaar, maar ze zijn allebei heel verschillend uitgepakt. De digi is afkomstig van het Nederlandse Canary Blog, waar je de digi kon opvragen. Je bent dan wel verplicht om er een kaart mee te maken. Ik heb de  digi ingekleurd met spectrum noir markers. Het designpapier is een combinatie  van Echopark en Basic Grey, verder nog wat lint, plaksteentjes en bloemetjes gebruikt, het stoffen hart is van Rahyer. Ben weer benieuwd naar jullie reacties!



28 opmerkingen:

  1. Bij mams ben ik net al geweest, inderdaad 2x het zelfde maar toch heel anders wat zijn jullie vlot, ik moet er nog een kaart van maken.Ik vind haar prachtig geworden Cindy ik
    hou wel van hollandse kaarten.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is van jou ook zeker te weten een plaatje geworden ik vond het kleuren wel moeilijk hoor,jouw kaart is in ieder geval ondanks je kiespijn prachtig en morgen de tandarts bellen hoor!!!
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    net die van je moeder gezien maar die van jou is ook erg mooi ook weer zo mooi ingekleurd.en weer zo ,n mooie strik erop.
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, samen dezelfde digi gekleurd en toch 2 heel verschillende kaartjes! Ze zijn beide prachtig geworden. Ik moet er nog aan beginnen :D. Misschien vanavond als we niet te laat terug zijn van schoonmams.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad weer heel anders die die van je moeder maar ook heel schitterend geworden, ook echt hollands, een toppertje weer cindy en ik zie hierboven dat je kiespijn hebt, auw dat is niet fijn, hoop dat het snel overgaat. Sterkte ermee Cindy.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt ook al zo'n mooi Hollands kaartje gemaakt! Prachtige kleuren en digi, mooi ingekleurd hoor!
    Fijne zondag!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie hollandse kaart Cindy ziet er weer schitterend uit gr renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook bij jou even "bijgekeken" Cindy, Schitterend toch wat je allemaal maakt, ik had weer van alles gemist maar voordat ik op vakantie ga MOEST ik even nog je laatste kaartjes bewonderen. Ik ga nu met een gerust hart weg, hihihi. Tot ná de vakantie meis, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Cindy, en werken ze fijn de nieuwe stiften van je moeder?

    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik helemaal niet van de hollnadse kaartjes ben, maar je kaart vind ik super. Je hebt er weer een beauty van gemaakt. Liefs en een fijne dag nog, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Cindy, ik werd ineens wakker geschud door je moeder, ik had kunnen weten dat je ook een blog hebt, dus maar direkt gaan kijken en me aangemeld haha. Schattig Hollands kaartje is die van jou ook geworden, wat gaaf dat je je hobby zo heerlijk samen met je moeder kunt doen, groetjes en tot de volgende keer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook al zo'n mooi kaartje, die van je mam ook al bekeken, ze zien er super Hollands uit...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een lief boerinneke ja echt holland ik vind hemwer gaaf en nog gefeliciteerd met je prijs gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart en ook zo mooi ingekleurd.Gefeliciteerd met je prijs.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die van jou is ook schitterend Cindy
    jullie hebben je weer prima vermaakt zie ik wel

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Cindy,

    Nou meis die van jou ziet er ook schitterend uit en wat is het een lieve stempel he.
    Ik ga nog even bij je moeder kijken.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. erg leuke kaart gemaakt met die digi.
    moet er ook nog mee beginnen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele leuke kaart Cindy!
    Ik houd wel van de holland kaarten.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy, wat zijn jullie toch snel. Heb de digi uitgeprint op mijn buro liggen, nu nog wat tijd vinden. Ik vind jouw kaartje in ieder geval toppie geworden. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is inderdaad heel anders geworden dan die van je moeder, maar net zo mooi. Ook heel mooi ingekleurd en leuke papier combinatie.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk inderdaad om te zien, dat jullie er alleei een heel ander kaartje vanmaken. Ik vind ze allebei erg leuk hoor. Wat een leuk stippen papier trouwens Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterend kaartje Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Very nice Cindy! Wat een heerlijk hollands kaartje. Leuke digi en erg mooi ingekleurd. Dat gaat perfect met die spectrum noir markers. Ik ga meteen even bij je moeder kijken, ben natuurlijk erg benieuwd! Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Cindy,

    Wat heb je een schitterende vintagekaart geplaatst op ons Scr@p-Cards Challenge-Blog.
    Ik vind hem prachtig en je hebt de stansen erg leuk verwerkt.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge. Leuk dat je meedoet.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. waw, wat een mooi kaartje en zo mooi gekleurd ik ken die stiften niet en ook nog nooit van gehoord maar ze kleuren heel mooi dat zie ik wel. lieve groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooh wat is deze kaart mooi geworden Cindy!! Heel erg leuk gedaan wat een prachtige bloemen zo dat blauw en rood. Super hoor
    Liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een leuk hollands kaartje , heel mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy