zaterdag 29 september 2012

Chineesje

Hallo allemaal,
Ik heb heerlijk een week vrij. Ik ga proberen veel kaarten te maken. Vandaag ben ik gezellig bij mijn moeder aan het knutselen. Ik heb voor het eerst gekleurd met mijn distress markers. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Deze kaart heb ik gemaakt voor de WLO van mijn clubje de kaartvriendinnen. Het papier is van Bo Bunny, verder nog lint, wat plakparels en een charm van een vogelkooi gebruikt die ik heb "geleend" van mijn moeder. Dank je wel moedertje. Ik ga nog even verder oefenen met mijn Distress markers en straks weer lekker bij moeders eten, kijk er nu al naar uit! Fijne dag! 


29 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy

    Lekker hoor een weekje vrij geniet er lekker van!!!

    Maar je hebt bij je moedertje weer een prachtige kaart gemaakt. En dat voor de eerst keer met distress markers applaus zeer goede gelukt!!!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hoor een weekje vrij Cindy, vooral als je dan lekker kan knutselen. Je kaarrt is schitterend geworden, heel mooi ingekleurd en het papier past er goed bij.Geniet van je eten straks.Liefs Sabinr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een heerlijk vooruitzicht Cindy lekker een weekje vrij. Geniet er maar van. En je kaartje is prachtig geworden, knap ingekleurd trouwens met de distress markers, het resultaat is super. Veel knutselplezier de komende dagen en veel plezier met mama Corrie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt China. Plaatje en papier, alles past er perfect bij.
    Mooi gedaan Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Naamgenootje,
    Ga lekker ervan genieten en veel plezier met knutselen.
    Ik vindt je kaartje echt heel mooi.
    Is dat prettig werken met Distress markers ik gebruik zelf copic markers en een paar flex markers.

    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy
    Dat is je dan goed gelukt met de distress markers hij is prachtig ingekleurd .en het papier past er ook zo mooi bij beetje chinees achtig .
    Goed gedaan hoor .
    Geniet van je vrije week .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Cindy, ik zou niet zeggen dat het je eerste kaartje met de distressmarkers is hoor, ziet er heel goed uit, trouwens het hele kaartje is mooi! lief van je moeder dat je de charm van haar mag "lenen", geniet lekker van je vrije week, ben benieuwd naar al je kaartjes, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en zo mooi ingekleurd. Je kan niet zien dat dit je eerste keer was met distress markers. Echt geweldig. Fijne week en knutsel lekker en eet smakelijk bij je moeder.

    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi kaartje.
    Wat netjes gekleurd, zal niet zeggen dat het de eerst keer is

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg leuke kaart gemaakt. mooi ingekleurd.
    veel gezelligheid toegewenst bij je moeder.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat is je goed gelukt dat inkleuren vind het heel mooi. eet ze lekker en een plezierige week. groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed gedaan zeg heerlijk zo met je mams en dan nog lekker eten je boft maar groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk een week vrij, geniet er lekker van! Je kaartje is prachtig, vind de verschillende kleuren papier erg goed passen bij het afdrukje.

    Fijn weekend en groetjes,
    Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is leuk geworden!
    Mooi ingekleurd!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend, wat heb je weer een beauyt gemaakt, veel plezier bij je moeder.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het inkleuren is je goed gelukt, je kaartje ziet er lekker vrolijk uit.
    Heeft het eten bij je moeder gesmaakt?

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er goed uit Cindy,dat voor een eerste keer, mooi papier gebruikt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben ik heel de dag met Cindy aan de knutsel komt er ineens een Chinees voorbij,als kaart dan hè,en hij is zo goed ingekleurd met de Distress Markers,nou Cindy loop jij maar naast je schoenen hoor wat geweldig heb je dit gedaan,ik ben trots op je wat goed gedaan zeg
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt het mooi gedaan hoor Cindy, en wat heerlijk een weekje vrij , geniet er maar van.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw wat een gave kaart Cindy! prachtige kleuren! het kleuren met de markers gaat je al heel goed af:0) fijne zondag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy.

    Je nieuwe kaart is prachtig. Heel goed gelukt met de distress markers. Dikke pluim.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauwww wat een schitterend kaartje Cindy!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooi kaartje, jij kunt wel heel mooi inkleuren
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kaart is prachtig,en mooie kleuren.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooooo deze had ik ook nog niet gezien!!! Wat een mooie kaart en wat een leuk chineesje. Erg leuk hoe het papier en haar jurkje bij elkaar passen. Toppie gedaan!! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super mooie kaart Cindy!!! Zo lief en die charm is ook echt leuk. Je hebt de afdruk ook prachtig ingekleurd.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super mooi kaart en papier ook zo mooi.
    wens je een hele fijne vakantie toe en veel knutselplezier.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een prachtige kaart Cindy, leuke kleurtjes, papier leuk verwerkt en een schitterend chineesje, groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy