zondag 23 september 2012

Dikke knuffels

Hallo lieve mensen,
Hè, hè, eindelijk weer eens een kaartje van mijn hand. Ik heb het de afgelopen week zo druk gehad met  van alles en nog wat dat het kaarten maken er een beetje bij in is geschoten. Daarnaast heb ik wat kaarten gemaakt die ik nog niet kan laten zien. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdaging, waar de uitdaging dit keer is om een kaart te maken volgens een sketch van Jolanda met het thema dieren. Nou Jolanda, ik vond het een supersketch om te maken.  Ik heb weer gekozen voor een Digi van Toby Tumble van Cuddly Buddly. Ik vind deze zo leuk! Ik heb het stempelafdrukje ingekleurd met Copics, het papier is van My Minds Eye (six by six, a mother's love). De swirl is gemaakt met een mal van memorybox, de bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Verder nog wat plaksteentje en een bijtje gebruikt. Ben weer benieuwd naar jullie reacties. Ik ga ook vandaag weer proberen om een kaartje te maken hoor dames. 

Strakjes ga ik bij mijn moeder mijn nieuwe distress markers uitproberen. Gisteren hebben we Durvina ontmoet die een workshop heeft gegeven bij Gunter. Wat een leuke vrouw en ze kleurt me toch fantastisch!  Ben benieuwd, ik laat het resultaat zeker zien! Fijne zondag allemaal!



35 opmerkingen:

  1. Goede morgen Cindy ik ken dat ik heb ook wel eens even geen tijd en dan ineens heb je er weer een paar achter elkaar en gaan we als een speer deze kaart is weer erg mooi en ben benieuwd naar wat je vandaag tevoorschijn gaat toveren doe de groeten aan je moeder en veel plezier vandaag gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Cindy wat een plaatje en ook weer schitterend ingekleurd. Die bloemen van Wild Orchids blijven schitterend en dat bijtje is ook een snopie zeg. Prettige zondag toegewenst van ons beide.
    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel leuk :D

    Groetjes van Crea Jackie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje!
    Het plaatje heb je mooi ingekleurd en mooi papier gebruikt.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Cindy.
    Fijne zondag

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    wat een schattige kaart heb je gemaakt met mijn sketch:0) lieve digi, prachtig papier & mooie details!
    Bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje, ik vind Toby ook helemaal super, het papier is erg mooi!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje is dit geworden Cindy heel mooi gedaan hoor. En wat lees ik ga je aan de distress beginnen tja als Durvina het voor doet lijkt het allemaal zo simpel tochhhh
    Succes ermee we kijken naar je kaartje uit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi en lief kaartje , vind hem super
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En toen wilde ik reageren op je kaart,toen stond je al voor mijn neus,je hebt een schitterende kaart gemaakt voor de N.K.U,lief stempeltje en zoals altijd weer héél mooi ingekleurd, mooi papier en prachtige bloemen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt Cindy. Ik heb even teruggekeken en dat was genieten! Je laatste kaartje heb ik weer wat uitvoeriger bekeken omdat ik vanaf hier de draad weer ga oppakken en wat een dotje vind ik dit!!!! Schattiggggg!!! Heel mooi gedaan!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje is het weer geworden Cindy. Je mag mij dan wel een manusje van alles vinden, borduren en inkleuren is aan mij niet besteed. Heb ik dan het geduld niet voor.Dus ik vind jouw kaartjes ook altijd erg leuk en zo leren we weer wat van elkaar. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schatje Cindy, zo lief, het stempeltje is al zo schattig en jij hebt er weer heel moois van gemaakt, groetjes en freubel ze lekker met je moes, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy

    Wat een vrolijk kaartje .mooi ingekleurd ook weer .ben benieuwd naar het kleuren met de distress markers.

    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een hele leuke kaart gemaakt met dat papier. super!
    veel plezier en gezelligheid toegewenst bij je moeder.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk kaartje Cindy, het afdrukje is idd heel erg leuk! en een prachtige swirl heb je gebruikt...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje Cindy, heel mooi gemaakt. Gezellig dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hardstikke gaaf kaartje Cindy.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een plaatje heb je er weer van gemaakt Cindy, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje, stempel mooi ingekleurd en ook mooir papier gebruikt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend lief kaartje is dit Cindy. Mooie bloemen, leuke stempel... af dus! :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Hugs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauwwwwwwww, super lief kaartje heb je gemaakt Cindy,bedankt voor je deelname bij de N.K. U. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaartje is super Cindy, zooo lief die digi en de rest van de kaart past gewoon zo mooi!!! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad en wat het mooie is je leert er altijd weer van. Zowel voor het kaarten maken maar je leert er ook nieuwe mensen kennen, zo gezellig.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt met onze sketch Cindy, bedankt weer voor het meedoen,
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterend kaartje.En prachtige stempel,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Je kerstkaart was ook erg mooi, nog van harte gefeliciteerd en veel plezier met je prijs!
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart Cindy. Lekker fleurig.

    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een ontzettend leuke kaart!
    Ik vond het ook erg leuk om jou te ontmoeten, wie weet lopen we elkaar weer eens tegen het lijf bij Gunter.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een gave kaart Cindy! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heb je toch weer een prachtige kaart gemaakt!! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van de NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy