zondag 16 september 2012

Happy Holidays

Hallo allemaal,
Ik heb een heerlijk weekend achter de rug, gisteren van supergezellig en ook vandaag ben ik wel actief geweest. Vanavond heb ik een kaart gekleurd voor de CCWS. Als twist moest je dit keer maskeren. De eerste is mislukt. Ik had in eerste instantie gekozen voor een magnolia en een huisje, maar ja, Tilda kwam boven het dak uit.... geen gezicht. Nu heb ik gekozen voor een engeltjes Tilda. Als tweede stempel heb ik de achtergrondstempel van Magnolia gebruikt met de tekst van Silent Night. Nu ben ik zeer tevreden over het resultaat. Het papier is van Fancy Pants, de plakstenen zijn van de Action, de hulsttak heb ik gemaakt met een stans van memorybox en de bloemetjes heeft mijn moeder wel eens gemaakt met ponsen van Nellie Snellen (dank je wel moedertje). Verder nog wat stickles gebruikt op de vleugels en de rand bewerkt met goudinkt. Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond!


35 opmerkingen:

  1. Wauw wat een plaatje is het geworden Cindy, ik vind hem super geslaagd. Een toppertje weer. Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kerstkaartje....zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje is het geworden, helemaal mooi die muzieknoten achter Tilda met viool, zeker een goede keus!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kerstkaartje voor CCWC ziet er geweldig mooi uit.
    Ik had de mijne vandaag ook gemaakt, maar toen ik hem geplaatst had zag ik pas dat ik nog had moeten maskeren, dom hé dat ik dat niet gezien heb.
    Enfin, toch weer een kerstkaartje klaar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer geweldig mooi Cindy,zo moeder zo dochter,ook jij moest het twee keer doen, voor het gelukt was.Je krijgt van mij een dikke pluim hoor,je kaart is schitterend .
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Cindy en we hebben allemaal wel eens dat een kaart mislukt. Goed dat je opnieuw begonnen bent.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superkaart Cindy!! Hij is echt prachtig geworden, zo leuk Tilda met viool voor de muzieknoten. Echt gaaf hoor.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt ;o)
    Leuk dat je meedoet bij CCWS deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy

    Wat een leuke achtergrond stempel heb je ervoor gebruikt .Tilda zit er mooi voor goed gelukt hoor .
    De bloemen van je moeder zijn ook erg mooi.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy
    wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt zeg, heerlijk die kleuren en een heel mooi stempeltje heb je gebruikt

    Fijne dag
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een lieverdje Cindy jammer dat ikje zaterdag bent misgelopen volgende keer beter zeg ik maar groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Cindy, wat een schatje weer, dat maskeren heb ik ook nog nooit gedaan, toch maar eens tijd voor maken, het ziet er heel erg leuk uit en goed van je dat je dan overnieuw begint, ik moet altijd even slikken als iets niet goed is gelukt, maar beter om het gelijk weg te doen, je blijft je er toch aan storen. En leuk dat je de bloemen van je moeder hebt kunnen gebruiken, samenwerking heet dat he? groetjes weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik dacht altijd dat maskeren moeilijk was. Als ik het zo van jou lees geloof ik dat ook. Heb het nog nooit geprobeerd hoor. Jij hebt er in ieder geval iets moois van gemaakt :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi kaartje.
    Leuke combinatie met de gemaskerde stempels

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je weer een topkaart gemaakt!! Mooie stempels en papier!! Succes met de wedstrijd!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige kaart Cindy!!! Ontzettend mooi papier heb je bij elkaar gezocht en de afbeelding is mooi ingekleurd. De bloemetjes van je moeder zijn er erg mooi bij. Kortom: helemaal top meid!! Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, superleuk kaartje en wat is je stempel mooi ingekleurd!! Helemaal top. Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw Cindy, wat een mooie kaart zeg. Echt super. Ook leuk zo met die muzieknoten erachter. Ook heel mooi gekleurd die engel tilda.
    lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart Cindy, Maar ik begrijp happy holidays niet. Ik zie het meer als een kerstkaartje???

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowww Cindy wat een gave kerst kaart!!! Die stempel blijft mooi he!!! En die rode jurk is ook goed gelukt zeg!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuk kaartje Cindy !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Cindy, wat een prachtig kerstkaartje is dit weer. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou ik vind haar helemaal TOP hoor Cindy.
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een beauty van een kaart, super !
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart, mooie gekleurd ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldige kaart heb je met m'n schets gemaakt :)
    Bedankt voor het meedoen bij CCWS!

    *hugs*
    Angélique - DT CCWS

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Cindy,
    Van harte gefeliciteerd je hebt gewonnen met dit kaartje leuk hoor/
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A beautiful card, thanks for joining us at CCWS this time. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Cindy,
    ik heb heel wat mooie creaties gemist tijdens onze vakantie! zien er prachtig uit:0)
    bedankt voor je lieve berichtje!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy