woensdag 5 september 2012

IJsje

Hallo lieve blogvriendinnen, hier ben ik weer met een kaartje. Een kaart met een heerlijk ijsje, ik zou er zo een hap van nemen. Nu kan dat gelukkig weer. Ik heb zo'n ontzettende kiespijn gehad dit weekend, dat ik maandagmiddag met spoed naar de tandarts ben gegaan. Hij heeft me een wortelkanaalbehandeling gegeven, was niet prettig, maar ik ben weer pijnvrij en kan alles weer heerlijk eten! Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Nadia waar de opdracht is om een kaart te maken met "zoetigheid" in 3D. Het patroon is van Jenine. De papierbalk heb ik bewerkt met een Martha stewart pons. Het garen is van Mettler. Verder nog wat plaksteentjes, lint, een roosje en stickles gebruikt. Ik ben tevreden over het eindresultaat. Ik wens iedereen een hele fijne avond!


27 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Cindy, ik krijg spontaan zin in een ijsje, fijn dat je van je kiespijn af bent

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy
    Bah vervelend van je kies gelukkig gaat het weer beter .

    Mmmmm je kaart ziet er ook zo lekker uit
    En weer met zo.n mooie geborduurde rand.
    Leuke pons (denk dat het een pons is) met die slingers erin .

    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey Cindy, wat een leuke kaart is dit geworden zeg, ik heb gewoon trek in een ijsje hihi.

    heerst dat trouwens wortelkanaalbehandelingen krijgen Remco is er ook met 1 bezig. Hij,mag morgen nog een keer terug. maar jij bent er gelukkig vanaf.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Cindy, wat waardeloos dat je zo'n kiespijn had, gelukkig is het leed nu geleden en kun je je weer helemaal storten op je kaartjes, dit is ook weer een hele "lekkere", mooie geborduurde rand en leuke borderrand en als klap op de vuurpijl dat heerlijke ijsje. Veel succes met de challenge, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt en het ziet er erg verleidelijk uit.

    Beterschap met je kiespijn, want als het goed is moet je vast weer terug komen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit weer een top kaart met leuke details, ben je moe?,er zitten weer wat type foutjes in vrouwtje,jij die zo precies bent,ik mag het zeggen ,want je zegt het ook altijd tegen mij.
    Het is echt een smul kaart
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijn dat je weer van de kiespijn af bent.
    Je kaart is heel leuk geworden.
    Mooie borduurrand.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat de pijn weer achter de rug is.
    En je weer lekker alles kunt eten. Je kaartje ziet er ook uit om op te eten (althans de afbeelding) En weer een prachtige borduur-rand.
    Fijne avond

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super leuke kaart en mooi geborduurd.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is inderdaad geen lolletje als je zo'n kiespijn hebt. Ik heb het ook gehad en dan is iedere behandeling goed, als je maar van die afschuwelijke pijn afkomst. Gelukkig hebben we tandartsen. Hoe lekker dit ijsje ook eruit mag zien. Eet dit maar niet op want dat is zonde van je mooie kaartje.
    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik las het in het weekend al dat zo een kiespijn had, bijna niets erger dan dat die pijn. Gelukkig ben je er weer vanaf en je kaartje is werkelijk super geworden, inderdaad ik zou zo mijn tanden er in willen zetten, heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ai zo'n kiespijn en dan toch nog een superkaartje!! Petje af hoor, gelukkig ben je nu weer pijnvrij. Je kaart is erg leuk geworden, erg leuk met die stickles op het ijsje.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart, ik zou er ook zo wel een hap uit willen nemen...Gelukkig voel je je nu weer beter, lijkt me idd niet fijn zo'n behandeling...
    Ik heb Jenine toevallig op de beurs in Zwolle ontmoet, leuke dame is dat, erg creatief iemand...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig geborduurde kaart Cindy, krijg gewoon zin in een likje van het ijsje, en zoals Elise al zei hebben we Jenine ontmoet en er een praatje meegemaakt, leuke meis en ze heeft mooie borduurpatronen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hé Cindy ben ik nog even, ik kan je mailadres niet vinden maar heb een vraagje, weet jij misschien hoe je dat in moet stellen als je een reactie wilt geven op iemand anders zijn reactie op een bericht van jezelf, ik kan dat niet uitstaan als je bij mij op beantwoorden lukt, gebeurt er helemaal niets en heb nu al overal gezocht maar noppes ik kan het niet vinden. Als je het weet hoor ik het graag van je. Alvast bedankt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje met prachtig borduurwerk.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou lekker dan, valt het hele bericht weg. Opnieuw. Hoi Cindy ben ik nog even, wie weet dat jij mij kan helpen. Het lukt mij niet om te reageren op iemands zijn reactie op een bericht van mij, als ik op beantwoorden druk, noppes er gebeurt dan helemaal niets. Weet jij misschien waar ik dat kan instellen. Doe het trouwens even op deze manier want ik kan je emailadres niet vinden vandaar. Als je het weet hoor ik graag van je. Alvast bedankt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vindt het een prachtige kaart Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje en heel mooi geborduurd! Ik vind het er super uitzien alleen zo tijdrovend, daarom borduur ik niet zo heel vaak.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heerlijk dat je weer pijnvrij bent Cindy! En dat je weer alles kunt eten dus ook heerlijke zoetigheid. Want daar krijg je echt meteen zin in bij het zien van jouw kaartje! Erg leuk gedaan hoor! Je mag hier zeker dik tevreden over zijn! Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gelukkig dat de kiespijn weer voorbij is!! Je hebt een mooi kaartje gemaakt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heerlijk, mooi kaartje, om van te smullen
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Brrr....praat me niet over de tandarts...
    Je kaartje is geweldig, leuk plaatje!!!
    En wat een geduld en gepriegel weer met dat borduren, schitterend!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een lekker ijsje naast dat mooie borduurrandje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi en lekker kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy