zondag 30 september 2012

Season's Greetings

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de challenge van de CCWS. Het afdrukje is van Sarah Kay en heb ik weer ingekleurd met distress markers. Het lint komt vandaag bij Gunter. Superhandig lint. er zit al een gegomd stukje aan, zodat het werkt als plakband. Het papier is van Bo Bunny (snowfall) verder nog wat plakparels, een swirl vna Cheery Lynn en bloemetjes van Wild Orchid Craft gebruikt. Ben weer benieuwd naar jullie reacties! Fijne avond verder!


  

30 opmerkingen:

  1. wauw wat een prachtige kaart, heel mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,wat een mooie kaart heb je gemaakt,ook het meisje is prachtig ingekleurd,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart!! Leuke stempel en wat heb je die prachtig ingekleurd!! En wat een mooi lint!! Nog niet eerder gezien....TOPPIE kaart hoor!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem helemaal super. En wat een leuke stempel ook, prachtig ingekleurd.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé wat grappig Cindy, ik wou vandaag ook mijn layout veranderen en je kan het al raden ik had deze op het oog, maar goed dat ik het niet gedaan heb. Hij is zo lekker fleurig. En je kaartje weer helemaal topperdetop, schitterende stempel ook. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Cindy!
    Leuke kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig kerstkaartje is dit. Mooi papier ook. Het chineesje hieronder is ook erg leuk. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt jezelf weer overtroffen hoor,jij kan al héél goed met de Distress Markers kleuren,je hebt ook dat prachtige Snowfall papier gebruikt,mooi dat sterren lint,ik geef jouw vandaag een 11
    liefs van je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd Cindy! Mij lijkt het zo moeilijk, deze afdrukjes zijn zo priegelig. Maar zoals je moeder het ook al zegt, je kan al heel mooi kleuren met de Distress Markers. Je chineesje hieronder had ik gemist, die is ook heel leuk :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is weer een prachtige kaart Cindy! Ik blijf echt een fan van het Snowfall papier, zo mooi. En je afdruk is erg goed gelukt,zelf vind ik de Sarah Kay's heel leuk, maar zo lastig te kleuren.
    Succes met de challenge.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat weer een schitterende kaart Cindy lieve stempel en zo mooi ingekleurd....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi kaartje en heel mooi gekleurd
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er weer geweldig uit

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een heerlijk kaartje Cindy, superlief stempeltje en helemaal mooi ingekleurd, mooie kleuren heb je ook gebruikt en dan het mooie papier met bijpassende bloemen, helemaal af, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een bjoetie is dit weer en het papier van Bo Bunny is zooooo mooi en zo herkenbaar ook. Toppie creatie!
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi papier he. Ik vind het zelf ook helemaal top, al moet ik het zelf nog kopen :) Je stempel is ook mooi ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WAt heb je dat weer prachtig gedaan Cindy

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw wat een geweldig mooie kaart Cindy! super ingekleurd:0)
    fijne week!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk...die Sarah Kay is helemaal uit mijn jonge jaren (nee hoor ik voel me niet oud)... Je hebt ze mooi ingekleurd.

    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Cindy
    Prachtig kerstkaartje heb je weer gemaakt Cindy
    Lief die Sarah Kay en het gaat je goed af met de distress markers.
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaart ziet er super uit.
    Een prachtige Sarah Kay en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. MOOI!!!! In hoofdletters! Wat een leukerd is dit. Erg mooi met al deze prachtige details. Het gaat je goed af met de distress markers! En ik zie dat je je blog hebt gepimpt, ziet er erg leuk uit meis! Hoop dat je nu lekker aan het genieten bent. Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super lief kerstkaartje Cindy, zo mooi. Die stempels van Sarah Kay hebben zeker wat romantisch ik heb er net zelf ook een kaartje mee gemaakt. Leuke sneeuwvlokjes heb je erop verwerkt.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart heb je gemaakt ;o)
    Leuk dat je deze week meedoet bij CCWS ...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van CCWS?
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart en de stempel is ook zo mooi.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy