vrijdag 7 september 2012

Toby Tumble op een kerstklok

Hallo allemaal,
Ik heb vandaag echt een supergezellige dag gehad met mijn moeder en Alexandra. Het was echt super! Als jullie tijd hebben moeten jullie ook eens op haar blog kijken, ze maakt zulke gave kaarten, net als mijn moedertje. We hebben een kaart gemaakt voor de challenge van een Christmas Challenge with sketches. Deze keer moest er ook weer een kaart gemaakt worden volgens een opgegeven sketch. Ik heb papier gebruikt van Yvonne's Creations. Het stempelafdrukje is van cuddly buddly en heb ik ingekleurd met copic markers. Verder heb ik nog een mal gebruikt van memorybox en de bloemetjes heb ik zelf gemaakt met floral ponsen van Nellie Snellen. De tekststempel is van Nellie Snellen en verder heb ik nog wat plakparels gebruikt. Ik vond het weer een superkaart om te maken.
Na het maken van de kaart hebben we nog een uurtje doorgebracht bij Gunter. Was ook weer zeer geslaagd! Ik heb echt een enorm leuke dag gehad, dat moeten we gauw maar eens overdoen!


29 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy
    Klinkt heeeeel gezellig
    Je hebt weer een leuk kerst kaartje gemaakt erg leuke stempel is het weer en mooi ingekleurd.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo'n middagje! Je kaartje is prachtig leuk papier en dat scheetje van een Toby Tumble!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw hij is leuk hoor,meisje ,in het echt is hij nog mooier ,fijn dat je een leuke dag hebt gehad, dat doet me goed ,je hebt weer prachtig gekleurd en de details zijn super.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jouw kaartje is leuk geworden Cindy!
    Mooi ingekleurd.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je het gezellig hebt gehad Cindy, en je kaartje is weer prachtig
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die gezellige dag hebben jullie weer in de pocket. Je kaartje is ook prachtig hoor en wat een gave stempel is dit.....en mooi ingekleurd.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart zeg!! Leuke afdrukje
    Groetjes CArolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt zo schattig, maar in het echt is ie nog veel schattiger. En wat een werk was dat inkleuren hè jeetje. Daar zijn we wel even zoet mee geweest. Het was inderdaad een super geslaagde dag. En dat uurtje bij Gunter was ook erg leuk. Lekker snuffelen en leuke dingetjes kopen die ik bij jullie had gezien hihi. We moeten het zeker snel nog eens over doen.
    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy, jij hebt ook al zo'n superkaartje gemaaktt, jullie hebben je wel vermaakt he? supergezellig zo te lezen en na afloop nog even lekker in de snoepwinkel geweest, wie doet je wat, groetjes weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,het lijkt me een súpergezellige dag geweest en ik vindt het heel leuk dat jullie alle drie al gepubliceerd hebben want nu was het leuk vergelijken!Deze is ook weer heel anders maar ook erg mooi en wat een leuk afdrukje is dit,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy
    wat leuk voor je om zo een gezellige dag te hebben met je moeder ,ik geloof best dat je moeder geweldig is ,op het blog stuurt ze ook altijd zelke leuke reacties.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is inderdaad weer een superkaart!! Mooie schets en kleurtje en ook weer toppie papier!
    Fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke kaart.
    Mooie kleuren combinatie!

    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Was net even bij je moeder en nu bij jou, jouw kaart is ook weer een toppertje geworden Cindy, ik vind deze ook helemaal geweldig. Wat leuk toch dat je met één sketch zulke verschillende kaarten kunt maken. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Net al even bij je moedertje gekeken en ik zie dat het dezelfde sketch is, ook de jouwe is prachtig geworden, een leuke creatie heb je er van gemaakt...

    groetjes bea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig kaartje is dit geworden. Het stempeltje is ook erg lief. Ik wip nog gauw even bij je moedertje binnen om het kaartje daar te bewonderen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy ik heb net ook even bij jou moeder gekeken en deze is ook al zo heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt, leuk om te zien dat iedereen er iets anders van maakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje Cindy
    schattig stempeltje heb je gebruikt

    Fijn weekend
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje Cindy,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Super papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke kerstkaart. mooie kerstkleuren, leuke details. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Cindy wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch van CCWS, een prachtig geheel. Heel mooi gekleurd ook meid, en die digi's van Cuddly Buddly zijn zoooo lief.
    Bedankt voor je deelname hoor! en tot de volgende keer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Cindy mijn klus is klaar nu kan ik even lekker naar je kaarten komen kijken en bewonderen want hij is schitterend ik kom nu gauw weer langs groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooh Cindy wat ie leuk!! Super gezellig toch zo'n dag freubelen en zeker erg leuk om een blogmaatje te ontmoeten. Leuke stempel en ook een erg mooi mal van memorybox, ik wil er binnenkort ook een ( of meer :p ) van kopen want ze zijn erg mooi. Maar je kaart is super.
    Liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ook al zo'n prachtige kerstkaart gemaakt en leuk hoor zo met elkaar knutselen.
    groten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk, zo'n gezellige knutseldag. Je kaart is heel erg leuk geworden. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je kaartje is erg leuk geworden Cindy, dat heb je weer mooi gedaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is dit ook weer een leuk kaartje geworden, Cindy. En inderdaad weer helemaal anders als die van je moeder. Altijd gezellig hè om samen te scrappen. Leuk dat je weer meedoet bij CCWS. Tot een volgende keer :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy