dinsdag 16 oktober 2012

Easelkaart

Hallo allemaal,
Allereerst wil even kwijt dat ik het geweldig vind dat ik er weer twee volgers bij heb. Van harte welkom, ik hoop dat jullie op mijn blog leuke dingen zien en inspiratie kunnen opdoen.

Deze kaart heb ik gisterenavond bij mijn moeder gemaakt. Ik wil deze easelkaart mee laten doen aan de challenge van het hobbyjournaal. De opdracht is deze keer om een easelkaart te maken met een Yvonne plaatje. Ik heb ervoor gekozen om een trouwkaart te maken. De kaart heb ik uitgestanst met een stans van GoKreate. Het designpapier is van Kaiserkraft. Het hart heb ik uitgestanst met een mal van Memory Box. De label heb ik met een Doohickey gemaakt en het figuur op de onderkant met een mal van Joy. Op het labeltje heb ik met witte stickerletters het woord "getrouwd" gezet, maar dat is niet zo duidelijk op de foto. Verder nog wat frutsels en stickles gebruikt. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Straks komt mijn moeder naar mij. Gaan we ook weer gezellig wat zitten knutselen. Fijne avond allemaal en leuk dat jullie weer langs zijn geweest!



35 opmerkingen:

  1. Ik heb je easelkaart in het echt gezien,jullie volgers van Cindy kunnen mij echt geloven de kaart is prachtig, haar kaart ging als de brandweer,want toen ze naar huis ging zat ik nog steeds te klooien,de kleuren zijn ook schitterend ja meisje het is weer een beauty. liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige trouwkaart, heel mooi gedaan hoor Cindy.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geloof dat ik me volledig bij de woorden van je moeder aan kan sluiten Cindy, het ziet er weer zoals altijd geweldig mooi uit.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie easelkaart Cindy. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwww wat een Schitterend kaartje Cindy!!!
    prachtig die kleuren

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Cindy,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt super hoor Cindy.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt.
    Leuke mal van Memory box.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Cindy dat is een leuke kaart en wat een prachtig model,mooi plaatje van Yvonne...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat is die schitterend geworden Cindy, ik vind de kleur, het model, kortom alles prachtig. Een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is schitterend geworden Cindy. Het plaatje blijft een schatje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig Cindy.
    mooi van vorm en je hebt wel hele mooi malletjes gebruikt.
    ik geloof vast dat in het echt er veel mooier eruit ziet...dat is meestal wel zo.
    maar ja...we moeten het maar even doen met de foto. haha....en dat ziet er ook goed uit.
    fijne avond verder.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Cindy en als ik op de foto klik om te vergroten, is je 'getrouwd' tekst goed leesbaar hoor!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig! En wat een leuk modelletje...
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi Cindy, je hebt er iets prachtigs van gemaakt.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, Cindy!!! Mooie vorm heb je gebruikt...leuke kleurtjes en 3D!! Toppie gedaan hoor!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schitterende easelkaart Cindy, lief plaatje en hele mooie details, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart is het geworden. Ik zou bijna weer gaan trouwen hihi. ook weer een schitterend bloemstukje heb je weer gemaakt.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een fantastieche kaart het model en de kleuren zo mooi op elkaar afgespeeld ja hij is echt mooi.
    gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een beauty Cindy! jammer dat wij al getrouwd zijn:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje weer, mooi met die purpere kleur.
    lieve groet Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alweer zo'n leuke easelkaart. Heel leuke details heb je erop gebruikt. Het model is ook erg mooi.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Cindy,
    Wat maak je mooie kaarten, ik vind deze easelcard helemaal super..leuk model..mooie kleuren..LIEF..
    Ik ga je volgen..

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldige easel hoor, weer heel mooi gedaan!Ik heb deze challenge ook nog op mijn lijstje staan maar.......weet nog niet of ik er tijd voor heb.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is je easelkaart mooi geworden erg leuk model heb je gebruikt .
    Super.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige easelkaart en het model ook zo mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je dat gaaf gedaan Cindy! Schitterend! Prachtig! Mooi! Superleuk! Kortom, een TOP van een kaartje!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart Cindy, echt helemaal top. Prachtige vorm en mooie kleuren.
    Liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt Cindy. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een gave easelcard, en leuk model met die go create mal.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een mooie easelkaart, super
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy