dinsdag 23 oktober 2012

Happy Halloween

Hallo lieve allemaal,
Vandaag was ik iets eerder thuis en heb ik deze kaart afgemaakt. Deze kaart wil ik laten meedoen met de challenge van It's a magnoliachallenge, waar de opdracht is om een halloweenkaart te maken en een magnoliastempel te gebruiken. Het papier is van graphic 45. Verder heb ik de bloemetjes naar een idee van mijn moeder gemaakt, vellum in combinatie met Nellie Snellenponsen. De takjes zijn van Crealies en het bloemetje op de strik komt bij Ebbies vandaan. Daar moeten jullie echt eens gaan kijken. Zij heeft zulke leuke frutsels voor op je kaarten en je bestelling ziet er keurig verzorgd uit! De paarse cirkel heb ik gestanst met een mal van spellbinders. Verder heb ik nog een Martha stewartpons gebruikt voor de rand met hartjes. Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. Fijne avond allemaal en tot van de week.


33 opmerkingen:

  1. leuk kaartje Cindy en dat strikje goed gelukt.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Cindy en wat een goed idee van je moeder! Vellum voor bloemetjes, super.
    Ik zie dat ik je geborduurde halloween kaart gemist heb.. Je bent lekker bezig.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwerdiewauw,wat een gave kaart zeg, hier is niks mis mee alles klopt ,wat leuk dat je Ebbie aanprijst, zij verkoopt ook leuke spulletjes ...
    Ik kom eraan..
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, ik vind die bloemetjes super en je hebt Tilda prachtig ingekleurd!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Wat een prachtig Halloween kaartje heb je gemaakt, mooi ingekleurd en die bloemen..dat ga ik ook eens proberen..super..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy

    Prachtig is je Halloween kaartje weer
    Stempel is prachtig ingekleurd en die bloemen zien er ook heel mooi uit .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie halloween kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje weer zeg, en het achtergrond papier is ook super en past er helemaal bij.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Cindy, alweer zo'n mooi halloween kaartje, ik zal de site die je aanprijst eens bezoeken, kijken wat ze zoal hebben. Succes bij de challenge van Magnolia, ik ben zomaar een halloweenkaartje aan het maken, jullie hebben me over de streep getrokken hihi, nog even een borduurtje erbij gezocht, dus aan de slag, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke Halloweenkaart Cindy, je hebt het te pakken he met de Halloween is ook erg leuk om te doen. Ik heb er zelf ook een geplaatst. Maar wat leuk gedaan met die vellum bloemen, je hebt ook erg mooie kleuren bij elkaar gebruikt.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig Halloweenkaartje Cindy! Je hebt - net als ik - de smaak te pakken.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart Cindy, en wat een mooie hartjes rand. Groetjes joke en een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tegekke Halloween kaart
    Ik zou graag mee willen doen met de Challenge maar ik heb geen stempel van Magnolia voor dit thema

    Succes
    je naamgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie Halloween kaart hoor!!! Ik heb er zelf niks mee maar deze is weer prachtig geworden hoor!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk thema kaartje heb je er van gemaakt Cindy

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje! Leuk die groene bloemen.....mooi kleurtje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowww wat een gaaf kaartje Cindy

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige Halloweenkaart, Cindy. Je groene vellumbloemen zijn ook erg mooi. Gezellig dat je meedoet bij IAMC. Succes en hopelijk tot een volgende keer. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is super geworden Cindy, ik vind hem prachtig, een lekker haloweensfeertje. En ik ga eens kijken bij Ebbies. Dank je wel voor de tip.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is super leuk geworden. Je hebt hem helemaal af weten te maken. Ook de stempel is mooi ingekleurd. Hij is helemaal af.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is gaaf meis...heeeeeeeel gaaf!!!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje cindy.!! Leuke stempel heb je gebruikt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw en weer zo,n griezelig mooie kaart heb je gemaakt toppie.

    Fijne dag en groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk kaartje weer Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige creatie Cindy.
    Erg leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige kaart Cindy.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die is weer gaaf geworden, Cindy!! Prachtig ontwerp en heel mooi ingekleurd!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke halloweenkaart heb je gemaakt Cindy,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke halloween kaartt Cindy. Mooie stempel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Cindy wat een leukerd is dit!! Helemaal geweldig en supermooi deze kleuren. En wat heb je het schitterend ingekleurd meis, mooi mooi mooi! Je vorige halloweenkaart is ook helemaal super!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een verschrikkelijk mooie kaart
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. leuk kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy