zondag 14 oktober 2012

Herfst

Hallo lieve blogvriendinnen op deze regenachtige en bijzonder sombere zondag het regent hier pijpenstelen en het is zo donker in huis dat ik mijn foto onder de lamp moest maken. Deze kaart heb ik gisteren bij mijn moeder gemaakt en wil ik mee laten doen aan de challenge van de Nederlandse Kaartenuitdaging. De opdracht was om een kaart te maken volgens een sketch met als thema herfst. Ik heb gekozen voor een digi van Sarah Kay die ik heb ingekleurd met de spectrum noir stiften van mijn moeder. Het designpapier is van Bo Bunny, de bloemen zijn van Prima Marketing. Verder heb ik nog wat kleine blaadjes geponst. Het labeltje is gemaakt met een mal van Memorybox. Verder nog een strikje en wat frutsels gebruikt. Ben weer heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Ondanks het slechte weer wens ik jullie toch een hele fijne dag!


32 opmerkingen:

  1. Ik vind het een schitterende herfstkaart Cindy en zo mooi gekleurd met de stiften,de bloemen zijn ook prachtig,als je naar buiten kijkt dan is het net zulk weer als op je kaart,jij hebt een héle mooie gemaakt tot zo.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart meis, zo mooi die herfstkleuren "gevangen". Super!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeempie Cindy...supermooi is deze weer. Die stiften doen het toch wel mooi hè? Gaat dit nou makkelijker dan de copics? Ik vind het moeilijk om met copics te kleuren....blijf maar bij distress inkt en derwents denk ik.
    Je hebt ook weer prachtige kleuren gebruikt...net als de kaart van je moeder.
    Veel plezier samen...doe maar de groetjes van mij.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    allereerst nogmaals bedankt voor de prachtige kaart:0) wat heb je deze schattige digi mooi ingekleurd! het is een echt herfstachtig tafereel geworden!
    Bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou zal ik dan maar een berichtje tikken terwijl ik hier in t zonnetje zit. Hier dus gewoon een blauwe lucht.Je kaartje is heel leuk geworden.Mooie herfst kleuren zeg. En ook weer zo mooi ingekleurd.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige herfstkaart Cindy en wat heb je de mal supermooi ingekleurd.De kleuren zijn echt herfst.MOOI. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Cindy, prachtige kleuren en mooi op elkaar afgestemd, met een leuk stempeltje.....

    groetjes en nog een mooie zondag...Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje in warme herfstkleuren, wat vervelend dat het bij jullie regent hier schijnt het zonnetje...hebben hier gister wel veel regen gehad!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart is het geworden Cindy wauw. Heel erg mooi ingekleurd en het achtergrond papier er erg goed bij gevonden.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart met hele mooie herfstkleuren.
    Mooi ingekleurd!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi herfstkaartje Cindy, leuk dat je weer meedoet bij de NKU, veel succes.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje ziet er fantastisch uit Cindy.
    Die Sarah Kay stempel vind ik ook helemaal geweldig. Erg leuk in deze herfsttinten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtig herfstkaartje. Hier is het wel mooi weer. Hebben net een heerlijke wandeling in de zon gemaakt. Gisteren was het wel heel slecht. Fijne zondag nog. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtig kaartje geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Cindy! Mooie kleuren zeg.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik loop alweer achter, ik heb zo weinig tijd :(! Je kaartjes zijn weer helemaal toppie, prachtig!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou het is je goed gelukt hoor Cindy, wat een mooie herfstkaart heb je gemaakt echt prachtig.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super mooie herfst kaart

    Groetjes en een fijne zondag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. geweldig mooi herfstkaartje Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie herfst kaart Cindy, hier was het best redelijk weer vandaag. Maar niet zo veel van gemerkt, we waren naar een hele grote rommel markt en dat was binnen dus al zou het regenen dan hadden we er nog geen last van.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind de herfst op zich niets aan ,
    maar jouw kaart vind ik geweldig, groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie herfstkaart, zo warme kleuren
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaart is echt prachtig geworden! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor de NKU Cindy, ik vind de kleuren helemaal prachtig, echt een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze had ik geloof ik even gemist. Heerlijk ook al zo'n mooie kaart in herfstkleuren. Prachtig gemaakt. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bijna dezelfde kleuren als je moeder Cindy, hij is prachtig.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige warme kaart Cindy, ondanks de herfst. Het zijn zulke mooie warme kleuren. Wat een leuke digi is dit.!!!
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauwwwww schitterend mooie kaart heb je gemaakt Cindy. Bedankt voor je deelname bij de N.K.U. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart heb je gemaakt!! Prachtig papier!! Bedankt voor het meedoen aan de uitdaging van de NKU!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig Cindy!!!
    Wat heb je onze sketch leuk uitgewerkt.
    Lieve groetjes hennie, DT NKU.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy