woensdag 31 oktober 2012

Nieuwe challenge bij Creaine

Hallo allemaal,
Gisteren is op het Creaine Scrap-en borduurblog een nieuwe challenge van start gegaan. Dit keer is de opdracht om een kaart te maken met een patroon van Hobbyvision. Ik ben zelf een groot fan van de patroontjes van Hobbyvision, dus ik vond het geweldig leuk om een voorbeeldkaart te maken. Dit is hem geworden:


Ik heb dit keer gekozen voor een kerstkaart in niet-traditionele kleuren. Het garen is van Joy en het plaatje is van Le Suh. Het mooie van de plaatjes van Le suh dat je ze leuk met het garen kan combineren. Ik vind dat het wel geslaagd is.
Het zou ontzettend leuk zijn als jullie allemaal weer meedoen. De challenge loopt tot 28 november 2012. 

28 opmerkingen:

  1. Hoi cindy

    Prachtig weer wat passen de kleurtjes garen mooi bij je plaatje.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is dit Cindy. Leuk die 'aparte' kleuren.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje.
    Vind het borduurwerk erg knap, vooral omdat het mij niet wil lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een vrolijk kaartje is dit geworden.leuk met al die kleuren.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Wat heb je een heerlijk vrolijk kerstkaartje gemaakt..mooie borduurwerk en plaatje..super..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart cindy
    leuk plaatje heb e gebruikt

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Cindy. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart wat past alles perfekt bij elkaar plaatje garen helemaal toppie
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig mooi is deze weer Cindy en dat supermooie borduurwerk is ook een lust voor het oog...Top!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje weer en het is weer schitterend borduurwerk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf kaartje is het geworden zeg. Ik moet even kijken of ik een borduurpatroon heb van HobbyVision, maar ik zal even graven haha. Je kaartje is in ieder geval schitterend geworden en inderdaad zijn de garen weer perfect gecombineerd met de kleuren van het plaatje.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is die weer super gelukt Cindy, ik vind hem prachtig geworden. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig geborduurd Cindy,ik vindt hem heel mooi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt weer een mooie kleurencombi gebruikt Cindy,
    het is weer helemaal top!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat weer een schitterende kaart!! Prachtig borduurwerk! En een mooie bij passende 3D!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schitterende kaart en dat borduurwerk oom zo mooi en de kleuren ook erg leuk gedaan.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is een plaatje! zo'n prachtig borduurwerk Cindy:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig, vrolijke kaart, mooie kleuren heb je gebruikt Cindy. Pas goed op je moeder!! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi geborduurd weer! Prachtig kaartje.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige kaart weer Cindy, die kleuren vind ik ook erg leuk gecombineerd en het plaatje past er precies bij, groetjes en het beste met je moedertje, liefs Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart!
    Erg mooie kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een vrolijk kerstkaartje. Mooie kleuren en borduurwerk.
    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg mooi Cindy!!! Je weet dat ik het geweldig vind hoe je altijd de kleurtjes zo mooi bij elkaar combineert. Ook nu weer super gedaan meis! Ik lig de laatste weken een beetje 'achter' op het blog. Turbulent leventje op het moment maar komt wel weer goed. Ga gauw even naar het blog van je moeder kijken. Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig Cindy wat prachtig!
    Er zitten heel wat ijverige uurtjes in deze kaart.
    Je kaart voor het NKU als gastdesigner vind ik ook geweldig.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Cindy,

    Wat heb je dat weer prachtig gemaakt.
    En wat een hoop werk zit er in deze kaart.
    Wat heb je weer prachtige dingen gemaakt ik was een tijdje niet geweest op je blog ik heb het namelijk erg druk helaas maar het is weer genieten van al dat moois wat je gemaakt heb.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy