maandag 22 oktober 2012

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Goedemorgen allemaal,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij de Fadengrafik. De opdracht is dit keer om een kaart te maken met het thema "Halloween". Uiteraard moet er weer bij geborduurd zijn. Dit is mijn bijdrage. De afbeelding heb ik uitgeknipt uit een scrapvel van Graphic 45. Graphic 45 heeft zo'n gave halloween scraplijn. Deze is uiteraard weer te koop bij mijn favoriete hobbywinkel Gunter. Het patroontje is van Jennine Siemerink en het garen is van Joy.


Het zou leuk zijn als jullie allemaal weer meedoen. Uiteraard kun je iets winnen. De challenge loopt tot  4 november 2012 23.00 uur. Ben benieuwd naar jullie creaties!


25 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en ook al zo'n mooi plaatje. Veel succes bij de challenge. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Ik was van plan ook nog een halloweenkaart maken, maar dan mag ik wel opschieten :D.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meisje,jouw kaart is ook weer super,het is toch wel héél leuk om designer te zijn van de Fadengrafik,vind je ook niet? De berichten zijn ook zo leuk die je krijgt,van jouw is hij echt prachtig.
    liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, mooi geborduurd en ..het plaatje is erg mooi..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Cindy en mooi borduurwerk weer.
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al zo'n schitterende kaart met prachtig borduurwerk!! Prachtig Halloweenkaartje heb je gemaakt!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sluit me bij Elise aan, heel mooi gemaakt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAt heb je weer een super kaartje gemaakt, helaas ga ik denk ik niet meedoen want ik heb werkelijk niets met halloweeen, de volgende keer hoop ik weer van de partij te zijn. LIefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje is het geworden zeg. En wat een leuk borduurpatroon heb je gebruikt. Ik zal eens kijjen of ik nog een plaatje heb.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die ziet er erg leuk uit Cindy.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg leuke kaart gemaakt. je borduursel is prachtig om te zien.
    helaas kan ik niet meedoen....ik borduur niet op kaarten.
    succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy
    Prachtig geborduurd weer
    ik heb niets met Halloween maar je kaart ziet er schitterend uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje, knap hoor dat borduurwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy,
    erg leuke kaart !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy, zie ik bij jou ook al zo'n gave halloween kaart, ik zou er haast warm voor gaan lopen, ik doe er eigenlijk nooit iets mee, ik ga toch eens kijken of ik iets voor halloween heb, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb zelf niets met halloween maar ik vind je kaartje toch heel leuk en dat randje wat je geborduurd hebt vind ik prachtig.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Cindy.
    Mooi geborduurd ook.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig, alles past weer netjes bij elkaar!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Cindy daar was ik weer hoor en heb genoten van al je kaartjesss en ook dit x is het weer schitterend gedaan met angst aan jagende kleurtjes;)

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Cindy,

    Deine Karte ist toll geworden.
    Der schwarze Hintergrund passt perfekt.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw Cindy wat een toppertje heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super Halloween kaartje Cindy!! Echt heel mooi gedaan en ook super mooi geborduurd, leuk plaatje ook en zo mooi op dat zwarte papier. Superrr
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel apart mooi plaatje ja gewoon mooi hihi gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy