zaterdag 27 oktober 2012

Vintage

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaart, dit keer een vintagekaart. Deze kaart wil ik mee laten doen aan de challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdaging.  Ik vond het een hele moeilijke sketch om een leuke vintagekaart te maken. Het enige waar ik echt tevreden over ben is de kleur. Blauw is mijn favoriete kleur. Voor de rest vind ik hem een beetje kaal. Ik vind het wel een heel lief plaatje. Het papier is van Maja Design, de takjes zijn van Crealies en de bloemetjes van Wild Orchid Crafts. Verder kan ik er niet zoveel over zeggen.... Wens jullie allemaal een hele fijne dag! 


34 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart prachtig Cindy,mooie kleuren en details, ja en wat dat kale betreft ,dan ben je niet de enigste, ik heb dat meer gehoord.tot straks.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy. Je bent er in geslaagd om er een erg leuke kaart van te maken. Je hebt hele leuke details op deze kaart. Het is leuk papier en plaatje.Het moet ook niet al te gemakkelijk gaan, je moet wel wat uitdaging hebben!! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    het is toch een hele mooie vintage kaart geworden!! We zijn gewoon de iets 'drukkere' kaarten gewend:0)
    Bedankt voor je deelname bij de NKU en een fijn weekend!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het een aardig kaartje Cindy, het is soms ook moeilijk de juiste freubeldingetjes te vinden om de kaart af te maken...


    fijn weekend en freubelse met je moedertje...

    Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze kaart heel mooi, ik houd wel van iets rustiger.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    Ik vind het een heel mooi kaartje, lief plaatje,de kleur is mooi en..de afwerking ook..

    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een hele mooie vintage kaart heb je gemaakt Cindy. Bedankt voor je deelname bij de N.K.U. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy, je kaart is prachtig hoor en absoluut niet kaal. Ik vind hem chique. Ook de kleuren zijn prachtig. Een uitstekende papierkeus en je strikje is ook toppie....nou wat wil je nog meer horen hahaha
    Plezier bij je moeder, fleur haar maar een beetje op want dat heeft ze wel nodig (jij ook natuurlijk)
    Fijn weekend en liefs van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy
    Vind hem bij jou wel heel goed gelukt hoor ,en niet kaal en de kleur blauw erbij is zeker prachtig .
    Vind hem helemaal goed hoor .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Cindy, ik vind je kaart heel erg mooi, misschien omdat het niet jouw favoriete kleuren zijn, behalve de strik, dat je een "niet af" gevoel hebt, mij stoort het absoluut niet, groetjes en een fijn weekend Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi is deze vintage kaart geworden Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een geweldig mooi kaartje

    een fijne dag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind (en met mij meer lees ik) het gewoon een heel mooie kaart hoor Cindy.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En toch is het een hele leuke kaart geworden ondanks dat we er een hard hoofd in hadden hihi.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb trouwens een Award voor je op mijn blog staan.
      groetjes Alexandra

      Verwijderen
  15. En toch vind ik hem prachtig geworden Cindy, ik vind de vintagesfeer heel goed overkomen, niets mis mee. Jij ook sterkte h▲, geef je moeder maar een knuffel van me.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Cindy.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is gewoon een mooie kaart.En we hebben allemaal weleens dat je zelf het gevoel hebt, dat het het net niet is. Komt misschien na je mooie Halloween kaarten, dat deze te rustig is voor je.

    Fijn weekend en maak weer wat moois,
    lieve groet van mij,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vond de sketch juist geweldig en makkelijk om te maken, daarom heb ik meegedaan lol. Ik vind jouw kaartje ook erg geslaagd, soms heb je gewoon dat je zelf niet helemaal tevreden bent. Ik wens jou natuurlijk ook heel veel sterkte voor de komende tijd!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is beeldschoon Cindy.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje..! Jouw sketch is goed gelukt hoor, die van mij ligt in de prullenbak....
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje Cindy, bedankt voor je deelname bij de NKU, veel succes weer.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. niet zo streng zijn voor jezelf Cindy, het kaartje is erg mooi gemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind het een chique kaartje hoor.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattig kaartje, mooi gemaakt hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart heb je gemaakt. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind je vintage kaart prachtig Cindy het hoeft toch niet altijd zo vol, zo komt alles beter tot zijn recht toppie.
    Wens je heel veel sterkte vandaag toe,
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw dit is met recht een prachtige vintage kaart Cindy.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ook jouw was ik even kwijt maar heb je weer gevonden leuke kaart heb je gemaakt hij is mooi groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging bij de NKU!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een wat rustige kaart is zeker zo mooi Cindy, je hebt er een beauty van gemaakt hoor. Gezellig dat je weer meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy