zondag 21 oktober 2012

Wishing you a merry christmas

Hallo allemaal,
Gisteren heb ik een gezellige knutseldag gehad met mijn moeder en Alexandra. Het was reuze gezellig.
We hebben de kaart voor de CCWS gemaakt. Ik heb een stempelafdrukje uit de nieuwe magnoliaserie gebruikt en ingekleurd met copics. Het designpapier, ik heb geen idee welk merk dit is. De boom heb ik gestanst met een memoryboxmal. De kleine bloemetjes heeft mijn moeder wel eens voor mij gemaakt met de kleine floral ponsen van Nellie Snellen. Ik wens jullie een hele fijne dag allemaal. Ik sluit mij vandaag op in huis, het is koud en kil en echt knutselweer. Echt herfst hier hoor. We hebben nog meer kaarten gemaakt, maar die laat ik jullie van de week zien. Fijne zondag! 


36 opmerkingen:

  1. Gezellig zo samen aan de knutsel.
    Je hebt er weer wat moois van gemaakt Cindy.
    Erg leuk dit kerstkaartje in traditionele kerstkleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je kaart in het echt gezien, dan is hij nog veel mooier dan op de foto, je kaart is zo lief,Het stempeltje is ook zo schattig,,, schattig met die kleine bloemetjes. De kaarten zijn alle drie héél verschillend, dat is er ook zo leuk aan.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje en wat een leuk papier heb je gebruikt...heerlijk zo'n knutselmiddag!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,

    Oooh wat leuk, Corrie is je moeder ?? Daar kom ik nu pas achter ...Je kaartje is inderdaad heel lief, mooi ingekleurd en...zo schattig met de bloemetjes en de boom van MB..
    Fijne zondag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal top je kaartje. Prachtige kleuren en een Magnolia is natuurlijk helemaal super! Leuk dat je meedoet met de challenge van CCWS deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje Cindy, schattig stempeltje heb je gebruikt en die boom wat is die toch mooi

    Fijne dag
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Cindy, en fijn he dat je moeder die bloemetjes heeft gemaakt ze staan er leuk op je kaartje. En herfst?? Ben ik blij dat ik in het zonnige zuiden woon hihi, ik heb zelf mijn bedden goed lekker buiten hangen zodat ik vanavond weer lekker in een lekker geurend bedje kan kruipen

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Cindy, hij is super. Zal wel weer heel gezellig geweest zijn gisteren, toppie. En oh ja ik zag dat je gastdesigner mag zijn bij De Nederlandse Kaartenuitdaging, gefeliciteerd meis, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig dat jullie met zijn 3en aan de knutsel bent geweest, kun je bij elkaar ideetjes opdoen. Leuke kaart Cindy, met die kleine bloemetjes...

    groetjes en een fijne zondag verder......

    Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is echt super gaaf. In het echt is ie nog mooier dan op de foto. Die boom van Memorybox is ook geweldig en met die kleine bloemetjes erbij is hij helemaal geweldig. Dit wordt een winnaar hihi.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje! Leuk designpapier is dit....en de kerstboom is ook erg leuk!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart.
    De boom van Memorybox is ook schiterend!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Cindy, ook al zo'n schattig kaartje gemaakt en nog meer, gezellig hoor om samen met je moeder en een vriendin samen te freubelen, ook knap dat er dan zoveel uit jullie handen komt, mooi he? die memoryboxmallen en het stempeltje is ook weer zo lief en mooi gekleurd, groetjes en een fijne freubelzondag, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke kerstkaart

    Een fijne zondag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja Cindy wat zijn ze leuk hé die nieuwe stempels, de mijne zijn ook onderweg....
    Wat heb je een schitterend kaartje gemaakt leuk van kleur en gezellig die bloemenrand er omheen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje Cindy, en ik heb dat papier ook. Ik weet alleen dat het van Papermania is. Van vorig jaar. Het past in ieder geval prima bij je afdrukje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje, heel erg mooi die kerstboom! Heerlijk zo samen knutselen, alleen mijn ervaring is dat er dan minder uit mijn handen komt :P.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf kaartje heb je gemaakt!! Mooi papier en kleurtjes en ik vind die boom ook zo leuk!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig is je kaart weer.
    En mooie kleuren en bloemenrandje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaartje Cindy. Mooi designpapier hebje ook gebruikt en je stempel is een schatje.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart Cindy en wat mooi papier heb je gebruikt. Groetjes marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy

    Klinkt heel gezellig hoor zo,n dagje aan de knutsel.
    Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt ,mooie stempel .
    Leuke vrolijke kleurtjes papier en weer zo,n mooie stans gebruikt .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. bij ons was het ook echt herfst weer hoor heb ook lekker geknutseld. je kaartje is heel lief en heel mooi ingekleurd. top.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kerstkaart Cindy. mooi papier en bijzonder met de versieringen. Heel prachtig gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy

    Wat een prachtige kerstkaart weer!!! Die boom is prachtig en de stempel past er perfect bij!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi kaartje weer Cindy, veel geluk in de challenge. Ik zit even aan de Halloweenkaarten (mijn kerstkaarten zijn toch bijna af)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Net wat je moeder al zei hè Cindy in het echt zijn ze nog veel mooier , maar ik vind hem op de foto ook erg mooi hoor groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een prachtig kaartje is dit geworden. Gezellig met zijn allen freubelen. Hier viel het weer wel mee vandaag; wij zijn met de honden wezen wandelen in het zonnetje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk kaartje Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heerlijk weer zo met je moedertje aan de knutsel meis, ik zou zo aan willen schuiven. je hebt weer een geweldige kaart gemaakt en ik ben dan ook weer heel benieuwd naar de volgende. We gaan het zien. Slaap lekker, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Cindy wat een prachtige kaart heb je weer gemaatk voor CCWS, super. Heerlijk om samen met je moeder aan de freubel te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ohhh wowwww Cindy,Wat een schitterende kaar,leuk die stempel,mooi papier en kleuren.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart en die stempel ook zo lief.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Cindy, wat gezellig dat je er weer bijbent bij CCWS deze week. En met een super mooi kaartje moet ik zeggen. Wat een leuk stempeltje en die kerstboom, helemaal te gek. Hopelijk zien we je volgende keer weer bij CCWS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtig kerstkaartje Cindy, wat heb je er een mooie kaart van gemaakt. Prachtig papier ook en die bloemenstans zo mooi!!!
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy