zaterdag 13 oktober 2012

Zomaar in roze

Goedemorgen allemaal,
Hier ben ik weer met een kaart. Ik had een goed voornemen, namelijk veel kaarten deze week, maar door drukte op mijn werk en overige beslommeringen is het er helaas niet van gekomen. Vandaag hopelijk wel. Ik ga gezellig weer bij mijn moeder freubelen vandaag,maar eerst natuurlijk naar onze favoriete hobbywinkel Gunter. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van het EHI borduurkaartenblog. De opdracht was deze keer om een kaart te maken met een patroon van Jenine Siemerink. Het garen is van Joy, en het plaatje van Yvonne. Verder heb ik nog wat rijstekralen en plaksteentjes gebruikt. Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. Fijn weekend allemaal!


31 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Cindy, en weer mooi geborduurd. Veel plezier vandaag met je moeder,en veel knutsel plezier.
    Fijn weekend groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ZOMAAR helemaal leuk :) Mooie borduurrand en schattig plaatje in de midden.
    Doe de groetjes aan je moeder en een gezellige dag saampies.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Cindy, met een mooi borduurpatroon. Fijne dag samen met je mam en knutselse...

    groetjes en een gezellig weekend Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Cindy, vind het ook een heel leuk plaatje. Fijne dag samen met je moeder.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje Cindy een schattig plaatje heb je gebruikt, ik wens je een hele gezellige dag toe samen met je mams

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is dit Cindy, heel leuk gedaan hoor, ik wens je een fijn weekend toe
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is schitterend super!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart is dit geworden Cindy. Heel mooi gemaakt. Kleuren erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig!!!!! Heel lief en zacht kaartje is het geworden, een snoepie! Veel plezier met je mamsie, heerlijk zo'n dag!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een liefie! Ik kom niet zo heel vaak langs op blogs, maar heb vandaag weer genoten van al het moois wat je er op hebt gezet. Mooie borduurkaarten, ook van mijn favorieten.
    En het inkleuren met de Distress markers gaat jou heel goed af hoor. Prachtig!!
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje is het geworden zeg. Echt heel erg leuk. Heel veel freubelplezier vandaag met je moeder.

    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtig kaartje cindy en veel plezier in hobbywinkel en bij je moeder.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi meisje, je zit wel naast me natuurlijk, maar ik wil toch even kwijt dat je weer een prachtig kaartje geborduurd hebt,lief hoor in dat roze.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Cindy, hij is prachtig. Mooie layout heb je trouwens, volgens mij weer veranderd, of ben ik nou een boon. Hoop dat je vandaag lekker aan het knutselen bent met moeder Corrie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Cindy, prachtig roze zul je bedoelen,heel erg lief kaartje en heel mooi geborduurd ook, knutsel ze met je moes, gezellig hoor en succes met de challenge, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk vrolijk plaatje.
    Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt Cindy.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart Cindy, Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig kaartje Cindy!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje wat een werk weer groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hallo Cindy
    wat een mooi lief kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Cindy van een schattig kaartje!
    Mooi borduurpatroon.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy
    Wat een mooi borduurwerk weer daar alleen al gaat een hoop tijd zitten ,prachtige kleurtjes zijn het ook weer .
    Leuk dat labeltje er aan.
    Fijne zondag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ben er even een paar daagjes niet geweest vanwege de bezigheden voor en van mijn verjaardag, maar hier ben ik weer!!!
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!! Mooi borduurpatroon!
    Fijne zondag,
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schat van een kaartje erg mooi hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schattig kaartje, mooi borduurwerk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schatje Cindy, erg mooie kleuren ook. Echt prachtig geborduurd en een super lief plaatje!!!
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatje zeg !
    Je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt.

    Leuk dat je meedoet bij Een Hoop Inspiratie Borduurkaarten.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy