zondag 4 november 2012

De kaarsjes mogen weer aan...

Hallo allemaal,
Allereerst wil ik Hennie van harte welkom heten als nieuwe volger. Leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Gisteren heb ik bij mijn moeder deze kaart gemaakt voor de challenge van de CCWS #48. Verder wil ik deze kaart mee laten doen aan de challenge van Anma creatief, waar de opdracht is om een kerstkaart te maken.  Het was weer supergezellig moedertje! Omdat het zo vroeg donker is, moest ik even wachten met het maken van een foto tot vanochtend. De stempel is van Sweet Pea Stamps, die ik heb gekocht bij Crafts and me in Engeland. Het meisje is getekend door Katerina Koukiotis. Ik vond hem geweld om in te kleuren. Ik heb mijn faber castellpotloden hiervoor gebruikt. Ik heb hard op de potloden gedrukt voor de lekker felle kleur. Het papier is van memory box en de bloemen heb ik gemaakt met vellum en Nellie Snellen ponsen. De blaadjes zijn gemaakt met een mal van Crealies.  De hulsttak heb ik gemaakt met een mal van Cheery Lynn. Ben zelf erg blij met het resultaat. Wat vinden jullie ervan? Ik ga lekker nog even verder. Het is hier echt herfst, dus heerlijk weer om te knutselen.


26 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje Cindy, je hebt de stempel prachtig ingekleurd...

    fijne zondag..Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kerstkaart Cindy.
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt Cindy, hier in het zuiden is het ook echt hersft=regen, veel plezier met knutselen.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Cindy en wat leuk dat je volger bij mij bent geworden.Ben gelijk bij jou gaan kijken en wat een leuke kaarten maak je.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da`s een geweldig mooi kaartje en bedankt voor je leuke berichtje

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,

    Wat heb je dat stempeltje mooi ingekleurd..super..en je hebt er een schattig kaartje mee gemakkt..mijn complimenten..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dit is weer een beauty van mijn meisje, ik zat naast je toen je de stempel aan het inkleuren was,dames het was een héle klus voor haar,maar Cindy draait daar haar arm niet voor om,hij is in het echt zoooooo mooi.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart.
    Gezellig dat je mee doet met de Challenge van CCWS.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een aparte prachtige stempel.
    Die heeft niet zomaar iedereen.
    Je hebt er een geweldig mooi kerstkaartje mee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk en mooi kaartje is het weer geworden en ik denk dat moeders ook wel ongeveer in deze trant iets heeft gemaakt:) maar wel gezellig om dat nog te kunnen doen zo. ik vind hem weer helemaal geslaagd je kaart.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beeldschoonkaartje Cindy, en je stempel vind ik een plaatje om te zien toppie
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Cindy.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is ook weer fantastisch gelukt. Mooi ingekleurd en goede combinatie met de achtergrondpapiertjes. Ook die bloemetjes zijn heel lief geworden. En echt kerstkaartje :D
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje en heel mooie stempel en goed ingekleurd.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart heb je gemaakt, Cindy!! Mooi papier en die stempel is prachtig, ook heel mooi ingekleurd!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is prachtig Cindy! Ik dacht dat je een kant en klaar plaatje had gebruikt zo intens heb je hem gekleurd!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke stempel! En wat heb je er een schitterende kaart mee gemaakt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze heeft ook weer een hoog WOOOW-gehalte. Ik vind de kleuren ook geweldig...Toppie hoor!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy ik zit te tobben met internet steeds dus kan niet lekker reageren valt steeds weg en traag maar je kaarten zijn mooi hoop dat het gauw opgelost wordt gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Cindy.
    Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is die prachtig geworden Cindy, een hele mooie sfeer heb je gecreeerd. Ik vind het weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief.
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi kleurwerk op je leuke kaart. Gaaf dat je die bloemetjes met vellum hebt gemaakt. Heel leuk effect!
    Dank-je-wel voor het meedoen met de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy