zaterdag 3 november 2012

Gastdesigner NKU

Hallo allemaal,
Vandaag is de nieuwe challenge bij de NKU van start gegaan en ik mocht deze keer gastdesigner zijn. Wat een eer. Je moet een kaart maken volgens een bepaalde sketch met de kleuren oranje, zwart, paars en groen, de Halloweenkleuren. Dit is mijn kaart geworden. Het papier is van Graphic 45. De mallen die ik heb gebruikt zijn allemaal van Memorybox. De bloemetjes heb ik zelfgemaakt. Het stempelafdrukje is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met de markers van mijn moeder. Ik ben zelf wel tevreden over het resultaat. Wat vinden jullie ervan? De challenge loopt tot 15 november 2012 19.00 uur. Doen jullie gezellig mee? 


Ik blijf tot vanavond laat bij mijn moeder, en jullie raden het al, ik blijf weer lekker eten. Heerlijk versgemaakte erwtensoep van moeders, daar eet je je vingers bij op. Fijne avond allemaal! Groetjes, Cindy

30 opmerkingen:

  1. Hallo Cindy, wat weer een leuke kaart!
    Leuke stempel afdruk die heel mooi is ingekleurd.
    En wat een leuke stanzen allemaal!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt werkelijk een prachtige kaart gemaakt Cindy! wat een gave mallen:0) de stempel is superzzz ingekleurd!
    leuk dat je gastdesigner was!!
    fijne avond en de groetjes aan je moeder!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superkaartje heb je gemaakt Cindy en dat als gastdesigner, inderdaad een hele eer, veel knutselplezier samen met je moeder en geniet van moeders soep, want die is toch de lekkerste, fijn weekend Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had hem al gezien Cindy en wat is die super geworden, ik vind het een plaatje. Wat fijn dat je weer samen met je moeder aan het knutselen bent, want afleiding kan ze nu goed gebruiken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Cindy en fijn dat je samen met je moeder aan het knutselen bent. Eet smakelijk alvast voor straks. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,

    Daar mag je trots op zijn..super..wat een mooi kaartje en dat stempeltje is ook schitterend..

    Wens je een fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh Cindy wat heb je dit schitterend gemaakt
    wat een mooie kleurenkombinatie zo bijelkaar.
    Wat ben je toch een fijne dochter die haar moeder zo goed als ze kan bij staat, en als dank heerlijke erwtensoep van mams jammy jammy
    Geniet ervan liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy
    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt ,mooie kleuren en wat een leuke digi .
    Gezellig weer vanavond bij je moeder
    En eet smakelijk
    Heerlijk hoor zelf gemaakte erwtensoep .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stempel, je hebt er weer een prachtig geheel van gemaakt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap gedaan meis, moeilijke kleuren maar je hebt er een geweldige kaart mee gemaakt!
    Is de soep nog warm.....dan kom ik er zo aan hoor.....mmmmmmmmmm heerlijk!!!!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy

    Wat een prachtige kaart hoor!!! En ik hoop dat de soep weer lekker was en tot de volgende creatie maar weer!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind het een prachtige kaart en eet ze lekker. ik doe zeker mee, al zijn het mijn kleuren niet, maar dat vind ik juist een uitdaging.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk kaartje Cindy, geweldig die kleuren
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toppie Cindy...echt mooi gedaan! Gezellig eten bij je moeder...leuk hoor en wel goed voor haar.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige halloween kaart heb je gemaakt. Ook je vorige kaarten heb ik wel bekeken, maar ik heb het van de week zo druk gehad met de twee blogs waar ik voor mag gaan werken, dat ik eigenlijk vooral alleen maar even op bezoek ben geweest en gekeken heb. Mijn complimenten nog voor je laatste kaarten, ze worden steeds mooier.
    Fijn weekend en knutsel ze, het is er prima weer voor.
    lieve groet van mij, Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is weer super, prachtig gemaakt. Gezellig dat je bij je moeder blijft eten en dan ook nog zo lekker mmmmmmmmmmmmmmmm. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige GD kaart heb je gemaakt! Ziet er super uit!! Leuke kleurtjes zijn dat zo samen,hè....Je hebt ondertussen vast je heerlijk snert al op....fijne avond en de groetjes aan je moeder!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Cindy wat een beeldschone kaart.
    Ze zullen wel fier zijn bij de NK met een GD als jij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een beauty Cindy, ik heb hem in het echt gezien je kaart,trouwens hij staat hier nog,hij is zo mooi de stempel is ook prachtig,het was toch wel weer fijn om saampies te freubelen. Slaap lekker en tot morgen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Cindy en nog gefeliciteerd met je gastdesignerschap...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooioe kaart en wat fijn voor je moeder dat je haar zo steunt. Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Cindy Je hebt de kaart heel erg mooi gemaakt. Leuke details. Alles past heel goed bij elkaar. Hebben jullie lekker gegeten? Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart Cindy. Ik vind die kleuren zo mooi staan bij elkaar. Leuk dat je lekker bij je moeder gebleven bent. Dat heeft ze nou net even nodig. Geef haar maar een dikke knuf :)

    groetjes, wil

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooie kaart, wat mooie kleurtjes
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattig heksje!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je kaartje is erg leuk geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is ook een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jeetje wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. En wat een leuke stempel en die malletjes van Memory Box zijn ook erg leuk.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy