dinsdag 20 november 2012

Gelukkig nieuwjaar....

Hallo blogvriendinnen,
Hier weer een berichtje van mij. Allereerst wil ik mij verontschuldigingen dat ik gisteren niet bij iedereen een berichtje heb achtergelaten, maar het internet was zo ontzettend langzaam dat ik beter iedereen persoonlijk kon gaan vertellen wat ik van jullie creaties vond. Dus.... Ik heb maar weer een ouderwets kabeltje gedaan in mijn laptop in plaats van draadloos en het internet gaat weer als de brandweer.
De kaart die ik jullie vandaag wil laten zien, wil ik mee laten doen aan de challenge van de Dutch Magnolia Chickies waar de opdracht is om een kaart te maken met een label. Ik heb weer het fantastisch mooie papier van Maja gebruikt. De klok is gemaakt met een craftable van Marianne design en het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met copics. De pin heb ik zelf gemaakt met parelkralen en spacers. Verder nog bloemen van Wild orchid Craft, plaksteentjes en lint. Ik wens jullie allemaal een hele gezellige avond. Vanavond komt mijn moeder freubelen, ennnn.... nu het internet het weer goed doet kom ik vanavond bij jullie weer een berichtje achterlaten hoor!


30 opmerkingen:

  1. Hoi hoi naamgenootje,
    Je hebt weer een leuke kaart gemaakt ik wens je veel succes bij de challenge en een gezellige freubelavond met je ma

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt!
    Mooie mal die klok, ik ben er ook net mee bezig.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    Wat een superleuk kaartje is dit..mooi met de klokmal..schattig je zelfgemaakte pin en ook je bloem is weer super..afdrukje ook..alles weer perfect...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel mooi kaartje Cindy en dat internet kan soms vervelend doen ,ik weet er alles van.veel freubel plezier.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hele mooie kaart Cindy. Leuk gedaan met de klok. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Cindy,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Ik vind die klok geweldig.
    En die stempel van Magnolia is super je heb haar ook heel mooi ingekleurd.
    Heel veel freubel plezier met je moeder.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave klok, je kaartje is super!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Cindy, mooi stempeltje en die klok staat er ook prachtig op...

    veel knutselplezier vanavond bij je mam...

    Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaart Cindy!Ik vind de klok toch wel erg mooi, ik ben bang dat 'ie toch een keer in een (winkel)mandje gaat vallen ;)
    En je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, als je dagelijks iedereen langs gaat, heb je daar bijna een dagtaak aan.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superkaartje Cindy, wat een mooie klok he?, ik heb hem ook alleen nog niet gebruikt, ik moet altijd even wennen aan nieuwe mallen, ze moeten even "landen" zeg maar hihi. Leuke Magnolia en ook mooi gekleurd, al met al een plaatje, succe met de challenge en groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is schitterend Cindy, hij is gaaf he die klok van MD. Ook weer een sper mooi ingekleurde Tilda. Het is echt een feestelijk kaartje.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh woww Cindy hij is echt prachtig geworden. Die klok is ook prachtig zeg mooier dan die van tim holtz(vind ik he)

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Cindy alles is zo op elkaar afgestemd.Helemaal af.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. o, o wat een leuke Cindy, veel plezier vanavond het resultaat zullen we vast en zeker weer voorbij zien komen.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk kaartje Cindy

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superkaart!! Mooie details en Tilda staat er prachtig proostend op!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart met de klok, mooi gemaakt Cindy. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Cindy, super. En ja internet praat me er niet van, ik word de laatste tijd constant uit blogger gegooid en kan ik weer opnieuw opstarten, soms zoooo vermoeiend maar goed niets aan te doen. Je kaart is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo dan ,heb ik gezien hoe je je kaart hebt gemaakt , ben ik je 21ste berichtje ,Bert Visscher zou zeggen: [wat is dit slecht], maar ik zit al een uurtje te typen naar diegene die ik volg,nu ben jij aan de beurt,je kaart is weer een schitterende creatie meisje, hier hou ik zo van,,,enne je hoeft hem niet te posten hoor,,,,,, je mag hem ook zo geven haha.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart, mooi kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is keigaaf Cindy en dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtkaart is dit weer geworden Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hi Cindy, eniege creatie bedankt voor het meedoen bij DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Cindy,

    wat een mooi warm kaartje zeg! Ziet er super uit met die klok!
    En ja dat Internet....ik denk soms dat het aan mijn laptop ligt, want de anderen in huis hebben dan wel sneller internet.
    Zou je je adres nog willen mailen? Bij het openen van de enveloppe is de adressticker helemaal gescheurd. En ook het huisnummer van je moeder?? Jullie wonen toch aan dezelfde straat?
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy

    Beetje laat met mijn berichtje bij je kaart maar had eerder geen tijd .
    Je kaart is weer zo leuk .
    Vind die stans van die klok ook weer erg super.
    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend gemaakt Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schatje! De klok past perfect bij je kaart. Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een mooi lief kaartje
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy