zondag 18 november 2012

ijsbeertje in blauw

Goedemorgen allemaal op deze druilerige zondag,
Welkom Ilonka, leuk dat je mijn nieuwe volger bent, ik hoop dat je veel ideetjes op kunt doen. 
Gisteren heb ik weer gezellig de hele dag met mijn moeder kaarten gemaakt. De creaties komen deze week op ons blog voorbij. Het kaartje dat ik nu wil laten zien heb ik gemaakt voor de challenge van CCWS #50, waarbij je dit keer als twist stiksels moet gebruiken. Dus we hebben het naaimachine tevoorschijn gehaald en wat stiksels op de kaart gemaakt. Ik moet zeggen, dat is ook leuk om te doen zeg. Het papier is van Bo Bunny, het stempelafdrukje is van Yvonne Creations dat ik heb ingekleurd met copics. Het labeltje is gestanst met een mal van memorybox en de ijssterren zijn gemaakt met een mal van Tim Holtz. Dit is echt en hele gave mal en uiteraard weer te koop bij Gunter. Verder nog wat lint, plaksteentjes en een acrylhartje gebruikt. Ik ben weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Fijne zondag! 



36 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy wat een superleuk kaartje. En wat een lief beertje zo schattig.
    Fijne zondag.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer super deze kaart groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een leuke kaart!
    De ijssterren zijn ook fantastisch!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben helemaal weg van deze kaart Cindy! alles is gaaf..het papier, de lieve stempel en dan die prachtige ijssterren:0)
    fijne zondag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepie het was zeker gezellig gisteren,alleen jammer nog geen 3 kaarten gemaakt,het is nu eenmaal veel werk.
    Jouw kaart voor de CCWs mag er weer zijn hoor,wat is die weer schitterend zeg,alles klopt weer bij elkaar.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy
    Wat een prachtige kaart mooi die stiksels en dat stenpeltje heb je ook weer prachtig ingekleurd.

    En zeker een mooie stans ijs sterren .
    Fijne. Zondag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cindy je hebt weer een prachtig kaartje in elkaar gefreubeld, lief stempeltje en heel mooi ingekleurd...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Cindy. (en had je de naaimachine al weer opgeborgen dan hihhi)

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw,wat een beauty van een kaart.Een schitterend geheel en het beertje is zo lief.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Cindy! Die stempel is echt leuk ingekleurd hoor.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,
    Wat een supermooi kaartje is dit, prachtig ingekleurd, schitterend papier en de ijsster..is inderdaad MOOI...mijn complimenten..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje, Cindy, ook al zo'n prachtig kaartje met mijn sketch! Mooi papier en schattig afdrukje. Leuk dat je weer meedoet met CCWS. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een heel mooi kaartje cindy en met die stiksels reuze knap ik zelf vind het zo een gedoe mijn tafel ligt altijd al zo vol daar kan echt de naaimachine niet bij hebben .
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem gewoon helemaal GAAF! Wat een prachtig van een kaart. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig! Mooi met die stiksel, ik heb geen naaimachine en met de hand vind ik zo tijdrovend, geloof dat ik deze maar oversla.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy, wat een prachtig kaartje is dit. Heb dit stempeltje ook pas gekocht, maar nog niet gebruikt. Ik vind je kleurencombo ook erg mooi. De ijssterren zijn ook leuk. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo Cindy, jullie zijn weer lekker produktief geweest begrijp ik, gezellig hoor zo samen met je moeder. Het kaartje is ook een schatje, leuke stiksels (ik heb niet eens meer een naaimachine) en wat een schattig stempeltje, oei wat zijn er toch een prachtige spulletjes, zoals ook die van Tim Holz, je hebt er weer goed gebruik van gemaakt, heel mooi, groetjes weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf kaartje Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo weer lekker geknutseld met moeders? Fijn hoor voor jullie en je kaart is weer heel mooi geworden.
    Gr. Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind je kaartje superleuk geworden Cindy, vooral dat stippen papier van Bo Bunny ik heb er al eens naar gezocht maar niet gevonden, mooie
    combinatie vind ik dit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Cindy die van jou is ook al zo schitterend geworden net zoals die van je moeder. Ik vind het een toppertje, super gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart weer Cindy hij is heel mooi ingekleurd en het papier past er echt prima bij. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een bereleuk kaartje heb je gemaakt, en wat een mooi papier...
    Zou je mss zo vriendelijk willen zijn om je adres naar me door te mailen?

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige kaart, heel mooie kleruen
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ohhh wowwww Cindy,Wat een prachtig lief kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke kaart Cindy, prachtig papier en mooie kleuren, leuke sketch. Groegten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Cindy

    Wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt, supermooi is dit papier en dan dat lieve afdrukje zo mooi ingekleurd, een heel mooi geheel.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterend!!!! Prachtig gekleurd en dat mooie papier is nog steeds om van te kwijlen!!!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh jij hebt ook al zo'n leuke kaart gemaakt!! Ziet er super uit! Mooie kleurtjes en leuke stempel!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw deze is ook schitterend. Hele mooie blauwe kleur heb je gebruikt. En die mal van Tim Holtz, wauw zeg die is echt gaaf.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige kaart en het plaatje van het ijsbeertje is ook al zo leuk.
    Super gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Cindy,

    wat een leuke kaart! En die zigzagsteekjes zijn netjes zeg! Ik heb het 1 keer geprobeerd en ben nu zo gedemotiveerd om iets met de naaimachine te gaan doen....
    Je hebt weer een leuk afdrukje gekleurd bij de kleuren van het papier!
    Heel mooi die embellishments!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart en mooie stempel ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hij is weer heel mooi Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Cindy, wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg. Mooi papier en dat stempel is te schattig bijna. Je bloemen vind ik ook heel apart. Leuk dat je weer meedoet met de challenge van CCWS. Succes en tot de volgende keer weer :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy