vrijdag 9 november 2012

Is het geen beauty?

Goedemorgen allemaal,
Vandaag heb ik heerlijk een dag vrij genomen en ga ik de huisvrouw uithangen, opruimen, stofzuigen, ramen zemen, jullie kennen het wel. Deze kaart heb ik gisteren gemaakt. Ik wilde graag meedoen met de challenge van het hobbyjournaal, maar het maken van kaarten met recente foto's vind ik niet leuk. Ik heb er lang over nagedacht en besloten een vintagekaart te maken. Ik heb een foto uit de oude doos gehaald. De knappe jonge vrouw op de foto is...................mijn moeder. Is het geen beauty? Het papier is van Maja (vintagepapier), de mal die ik gebruikt heb is van Joy. Verder nog wat lint, kant en frutsels gebruikt. De ijzeren vlindertjes heb ik gekocht op de beurs in Rijswijk in september. De pin heb ik zelf gemaakt. Alle materialen om zelf pins te maken zijn te koop bij Ebbies. Echt zo leuk om te doen.
Deze kaart wil ik mee laten doen aan de navolgende challenges:
* challenge van het hobbyjournaal (maak een creatie met een foto)
* challenge van Hobbyvision (maak een vintagekaart).

Dit weekend ga ik een keer geen kaarten maken met mijn moeder, maar we gaan ons naaiwerk weer oppakken. We hebben tenslotte ook winterkleren nodig. Neemt niet weg dat ik tussendoor gewoon kaarten blijf maken hoor. Ben weer benieuwd naar jullie reacties, lees ze altijd met veel plezier!  Fijne dag allemaal. Groetjes, Cindy



38 opmerkingen:

  1. een hele mooie foto van je moeder Cindy:0) wat een leuk idee om daarmee een kaart te maken!
    gaaf die zelf gemaakte pin!
    poets ze...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gedaan wat zal je moeder weer trots op je zijn groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,

    Prachtige kaart is het geworden. Ben op vrijdag ook altijd thuis, om de nodige huishoud klusjes te klaren. Zo meteen echt mijn hobbykamer sluiten. Anders komt er van huishobbyen niks terecht. :-)

    Groetjes Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje Cindy.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi vintagekaartje Cindy en een prachtige foto...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    Wat een prachtige Vintagekaart heb je gemaakt..zó leuk die foto van je moeder..mijn complimenten..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja de goeie ouwe tijd zonder zorgen en problemen,toen deze foto gemaakt werd, was ik 20 jaar jong.Je hebt er wel een héle mooie vintage kaart van gemaakt,misschien een lijstje erom?
    En dan neer zetten?Nee hoor geintje.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Cindy. Ja je moeder heeft gelijk. Inlijsten deze kaart en bewaren :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Cindy en nu weet je meteen wat je je moeder moet/mag geven voor haar verjaardag. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie vintage Cindy.
    Als ik deze foto zie dan merk ik toch een goede gelijkenis tussen jou en je moeder.
    Een prachtige foto op een prachtige kaart.
    Groetjes,
    CArla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk moet hier een lijstje omheen....hij is prachtig! Wat een leuk idee om deze foto te gebruiken....'t is een plaatje!
    xxx Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart
    en wat een schitterende foto is dat van je moeder

    Heel veel succes met de challenge

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wart leuk dat je een foto van je moeder hebt gebruikt.
    Je lijkt wel op haar.
    Het is een leuke kaart geworden!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooooh, wat gaaf een super vintage kaart met de foto van je moeder, helemaal geweldig, succes met de challenges, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowww,wat mooi Cindy en idd een super leuke foto van je Ma. Wens je samen met haar een heel fijn weekend,

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Idd Cindy het is een heel mooi kaartje geworden en wat leuk om dit met een foto van je moeder te gebruiken en ja vintage is best nog wel moeilijk, maar als je het eenmaal bij elkaar heb de spulletjes dan krijg je dit als resultaat toppie meis.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat heb je leuk gedaan Cindy...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat super leuk een kaartje met een foto van je moeder. Dat is er eentje op in te lijsten hoor, hij is prachtig, (en ....... je lijkt veel op je moeder hoor!!) Heel leuk.
    Fijn weekend en succes met naaiwerk

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik weet wel wat ik liever doe met mijn vrije dag, maar poetsen moet ook een keer gebeuren he .je kaartje is geweldig en zeker die foto ,ik zie mezelf staan in die tijd.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige kaart en een mooie foto van je moeder, leuk om deze te gebruiken zeg. Veel succes met kleding maken.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooie kaart en wat een leuke foto
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig gedaan Cindy!
    Fijn weekend, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige vintagekaart, met een prachtige foto, super!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Cindy!
    ja hoor!! Ik ben je 100ste volgster!! Gefeliciteerd!!
    Het was zo gek, ik dacht dat ik allang volger van je was en toen kwam ik erachter dat dat niet het geval was. En dan ben ik nu ook nog je 100ste!
    Wat een plaat van een kaart en wat een mooie foto van je moeder erop!! Geweldig!
    Mooie kleuren zijn het bij elkaar!
    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een hele mooie kaart gemaakt met de foto van je moeder.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterend kaartje, die moet zeker ingelijst!!!!!
    Wat een mooie creaties maak je, ben gelijk volger van je geworden.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk dat je zo'n mooie foto van je moeder op je kaart hebt gezet.Heel leuk bedacht. en..... het is een prachtige kaart geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat gaaf gemaakt Cindy en jeetje mina wat lijk je op je moeder zeg, echt mooi om te zien. Je hebt er weer een toppertje van gemaakt. Wat zal moeder Corrie trots zijn op je kaart en inderdaad lekker inlijsten. Veel plezier met het kleren maken morgen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Cindy

    Via je moeder ben ik hier op je blog terecht gekomen. Heerlijk om met je moeder samen dezelfde hobby's te hebben.
    Dit is een schitterend kaartje met de mooie foto van je moeder erop. Ze maakt er wel een geintje van over het inlijsten maar ik zou het gewoon doen hoor.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk dat je meedoet met mijn challange hij is mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende kaart Cindy.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterende kaart is het geworden zeg. En een hele mooie foto van je moeder.
    Maar ik zou hem ook inlijsten en zeker niet opsturen, dat is zonde.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Cindy
    Wat een prachtige kaart en zo jij lijkt op je moeder .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart geworden
    en erg leuk met zo,n foto van je moeder

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Cindy,

    Wat een leuke foto van je moeder heb je gebruikt.
    En ik ben benieuwd naar jullie naaiwerk.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw Cindy wat gaaaaaf!!! Onwijs mooie kaart en wat superleuk dat je een foto van je moeder hebt gebruikt. Prachtige bloemetjes, strikje, vlindertjes etc. Helemaal top meis!!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Superrr mooi Cindy!

    Erg leuk dat je meedoet aan onze HobbyVision Challenge. Ik wens je heel veel succes :-)

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy