vrijdag 30 november 2012

Nieuwe challenge bij Creaine

Hallo allemaal,
Door hele drukke werkzaamheden ben ik helaas niet veel in blogland deze week, maar dat ga ik helemaal goed maken. Morgen ga ik gezellig met mijn moeder kaarten maken, die ik jullie dan snel hoop te laten zien. 

Vandaag is bij het Creaine Scrap- en borduurblog een nieuwe challenge gestart. De opdracht is dit keer om een kerstkaart te maken. De techniek is vrij. Ik heb weer het schitterende papier van Maja gebruikt. Op kraft heb ik de borduurmallen van Joy gestanst en vervolgens geborduurd. Verder ook nog een andere mal van Joy gebruikt. De bloemen heb ik gekocht bij Gunter en verder nog een tag, lint en charm gebruikt. Het zou geweldig zijn als jullie allemaal weer mee doen. Meedoen kan tot 
28 december 2012. Ik kijk met veel plezier uit naar jullie creaties!


Zelf wil ik met deze kaart meedoen met de challenge van Hobbyvision, waar wordt gevraagd om een kaart te maken met een afbeelding op een cirkel. Ik wens jullie een hele fijne avond en tot gauw! 

31 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Cindy, geweldige kleurtjes heb je gebruikt!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Cindy. fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart weer Cindy. Leuke bedel ook aan de strik.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kerstkaart

    liefs Cindy
    en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Je kerstkaart is weer een schatje, heel mooi geborduurd..leuke bloemen..lief stempeltje..weer toppie...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart heb je weer gemaakt!! Mooie details en kleuren!!
    Fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De dames hierboven hebben je al veel leuke complimentjes gegeven Cindy, nu zal ik ook maar even zeggen dat ik je kaart weer prachtig vind, prachtig met de verschillende technieken, je kaart is prachtig.
    tot morgen .
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is echt weer schitterend geworden. Heel veel plezier morgen met knutselen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. inderdaad Cindy, het papier is schitterend, maar het hele kaartje mag er zijn hoor, weer een plaatje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met die geborduurde stanzen!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart weer!!!! Hopelijk tot gauw!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Cindy!
    Wat een geweldig kaartje is dit zeg! Prachtig met al die stansjes.
    Ik miste je al, want ik ben zo'n beetje iedereen aan het bedanken die een bijdrage heeft geleverd aan mijn top-verjaardag! Jij dus heel erg bedankt voor de supermooie stansjes! Ik heb niet van die stansen met van die prachtige randen!! Zo leuk om er een paar te krijgen.
    Groetjes en een fijne dag morgen met je moeder!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart en prachtige, warme kleuren!
    groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje....deze geborduurde stansjes zijn erg leuk! Prachtig gekleurd! Veel plezier morgen....
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kerstkaart!
    Erg leuk die geborduurde stansjes.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart Cindy en morgen fijn aan de knutsel met je moeder.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy

    Je kaartje is prachtig, heel mooi met die borduurmallen erop. Een warm kerstkaartje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy,ik heb even in de vergroting zitten genieten,wat een mooie kaart heb je gemaakt,heel mooi met die geborduurde stansjes en war kan jij mooi strikken.Fijn weekend,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat is die super geworden Cindy en wat doet dat het toch mooi borduren op craft, ik vind het een plaatje. Veel knutselplezier morgen met je mams.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart Cindy. Mooie borduurmallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart heb je gemaakt met schitterend borduurwerk.Veel knutsel plezier en tot blogs.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk en lief kaartje heb je ervan gemaakt vind het een echte Topper.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik had het je al eerder verteld, maar je kaart is gewoon super de super mooi.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooh zo geweldig mooi Cindy.
    Prachtig gekleurd en weer zoveel leuke details.
    Ik heb ogen te kort om hem te bewonderen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi kaartje Cindy
    leuk die combinatie met de borduurmallen

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw Cindy wat een schitterend kaartje en die geborduurde hoekjes zijn ook mooi zeg. Het kaartje is helemaal af zo. En dat druk zijn, daar heb ik ook last van hihi. vandaar dat ik ook niet veel in blogland ben de afgelopen tijd. Maar ik ga vandaag weer lekker freubelen dus kan ik ook weer een kaartje erop zetten hihi.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi kaartje Cindy en prachtige combi met het borduurtje! Bedankt voor het meespelen met de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy