maandag 12 november 2012

Stoere cowboy

Hallo allemaal,
Ik heb dit weekend bij mijn moeder naaiwerk gedaan. Ik heb een leuk shirt gemaakt en ik heb een broek bijna klaar. Vanavond ga ik weer wat nieuwe stoffen knippen bij mijn moeder. Zij heeft een grotere tafel dan ik. Maar het kaarten maken brandt enorm, dus...... aankomend weekend gaan we weer kaarten maken. We hebben gewoon teveel hobbies..... 
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Nadia, waar gevraagd wordt om een jongenskaart. Het stempeltje is van Nellie Snellen en heb ik ingekleurd met copics. Het papier is van My Minds Eye en de rest spreekt verder voor zich. Ik wens iedereen een hele fijne avond!



41 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Cindy !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy

    Ook leuk toch kleding naaien ik heb het ook altijd gedaan .
    Je kaartje ziet er weer lekker stoer uit .dus dat is goed gelukt om een jongens kaart te maken .

    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cindy
    wat een stoere jongenskaart, wens je veel succes met de challenge
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke jongenskaart Cindy. Mooie kleuren. Stempel heb je prachtig ingekleurd. Heel vrolijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stempel heb je gebruikt voor een stoere jongenskaart.kleding maken kan ook leuk zijn zeker als je het met twee doet.
    groetjes en een fijne avond Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een stoere kaart Cindy, wat mooi gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje Cindy en wat heb je hem geweldig mooi ingekleurd succes met je naaiwerk

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik herken dit hoor Cindy, er is zoveel leuks om te doen, naaien en ook haken ben ik helemaal gek van momenteel. Je kaart is weer top! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart in mooie kleuren.Succes met je naaiwerk dat is ook altijd leuk om te doen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou dit is echt een jongens kaart mooi hoor!!! Succes met je kleding maken ik ben benieuwd wat jullie er van gemaakt hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk als je zelf je kleding kunt maken.
    En ja kaartje is weer TOP
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk en lekker stoere kaart Cindy. Leuk ook dat omgevouwen hoekje.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke stoere jongenskaart.Succes met je naaiwerk,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke stoere cowboy is dat en de kaart is leuk opgebouwd met dat omgevouwen hoekje en losse labeltje.En hobbies...die kun je nooit genoeg hebben;) lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dat toch leuk dat jullie zoveel hobby's delen Cindy, en kleren maken ik vind het knap hoor, ik doe het jullie niet na. Laat je het een keertje zien op je blog als het klaar is, vind ik leuk. En wat een schitterend stoer jongenskaartje heb je gemaakt, wat een geweldige digi is dat trouwens Ik vind hem super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig kaartje Cindy! het kleuren gaat je ook steeds beter af!! handig hoor als je je eigen kleding kunt maken:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat heb je weer schitterend gedaan, Cindy! Mooi papier en stempel heb je gebruikt!! Wat gezellig zo samen kleding maken!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super hoor dat jullie je eigen kleren maken, dat is dus iets wat ik niet kan :P. Je kaartje is erg leuk geworden!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy,

    Stoere kaart heb je gemaakt..leuke cowboystempel..leuke details op je kaart..TOP... kleding maken heb ik ook heel veel gedaan ... is ook leuk om te doen..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een stoere jongenskaart heb je gemaakt Cindy helemaal te gek.
    Fijn toch dat je zelf kleding kan maken heerlijk bij je moeder alles knippen gezellig.
    Ik ben weer terug net hoor!!!! ik zag je kaartje en dacht effe een antwoord geven.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Cindy, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe kleding! Gezellig om zo lekker samen met je moeder te hobbyen. Hahaha, inderdaad teveel hobby's is soms lastig...maar wel leuk. Deze kaart is superleuk Cindy, heel stoer ook. Je hebt het prachtig ingekleurd en wat een leuke stempel! Helemaal top!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuke jongenskaart Cindy, heb je toch nog tijd kunnen maken voor een kaartje, leuk om zo samen met je moeder aan het werk te zijn. Succes met je nieuwe kleding en natuurlijk ook met de challenge, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk stoer kaartje heb je gemaakt Cindy, leuk afdrukje heb je gebruikt.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja meisje ik zou weleens een inktvis willen zijn dan had ik acht armen met hopelijk handen eraan die het goed doen, maar we hebben weer hard gewerkt vanavond,dat is toch ook héél fijn. Nu even over je jongenskaart,wat heb je die gaaf gemaakt zeg ,,,zoooo mooi gekleurd,prachtig.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. echt een hele leuke stoere jongenskaart en leuk die cowboy stempel veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Cindy,

    Wat heb je een super leuke stoere jongenskaart gemaakt!!!Super mooi ingekleurd met hele frisse kleuren,TOP.

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een super leuke kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk kaartje Cindy, een echte jongenskaart. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke jongenskaart erg stoer hoor. en ja ik kom ook wel eens tijd tekort vind ook zoveel dingen leuk om te doen.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel leuk gedaan Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heb je weer een geweldige kaart gemaakt Cindy.

    Hugs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een stoere jongenskaart.
    'k Vind hem erg leuk gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jeetje ik zie dat ik dit kaartje heb gemist. Hij is wel erg stoer hoor. Ook leuke stempel en super ingekleurd. Heel gaaf geheel zo.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

  34. Een super leuke kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ha die Cindy,
    nou je het zegt: 28 uur in een dag zou ook wel handig geweest zijn. Elke dag iets meer tijd voor onze hobby! Bij mij is het naaien helemaal op de achtergrond, helaas... Maar ja, je kunt nu eenmaal niet alles!
    Je kaart is erg stoer en je hebt er goede kleuren voor gekozen!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Cindy, je moeder had al gezegd dat ze aan het naaien wilde gaan en zo te lezen is dat dus gelukt. Je kaartje vind ik ook weer erg leuk geworden. Bedankt dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een leuk jongenskaartje!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een supermooie kaart. Ik kwam toevallig op je blog. En ben gelijk volger geworden.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy