vrijdag 16 november 2012

Things can only get better

Hallo lieve blogvriendinnen,
Tussen de bedrijven door wil ik jullie nog een kaart laten zien. Dit is een opdracht van mijn club "de kaartvriendinnen". Je krijgt van één van de leden een stempelafdrukje, daar moet je dan een kaart mee   maken en op de club laten zien. Dit is de mijne geworden. Ik vind het zo'n gaaf stempelafdrukje dat ik jullie dit kaartje niet wilde onthouden. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Volgens mij is het stempelafdrukje van Mo Manning, het papier is van My minds Eye en voor de rest spreekt de kaart voor zich. Het afdrukje is ingekleurd met copics.
Morgen ga ik weer gezellig een dag met mijn moeder knutselen, maar eerst natuurlijk ons wekelijkse uitje naar onze favoriete hobbywinkel Gunter. Ik hoop dat we lekker een aantal kaarten kunnen maken. Ik heb er echt heel veel zin in! Wens jullie allemaal een heel fijn weekend!


25 opmerkingen:

  1. Oh deze vind ik echt helemaal geweldig. Wat een toppertje. Leuk afdrukje. Veel plezier morgen en een fijn weekend. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart. Heel mooi papier en een lief stempeltje! Ziet er super uit! Fijne dag morgen met moeders en een fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je heb gelijk hoor hij is van Mo Manning het afdrukje en je hebt er een super mooi kaartje van gemaakt. freubel ze met je moeder en ik kijk uit naar wat het is geworden.

    Fijn weekend en groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,

    ..ik miste je al..maar je hebt weer een schattig kaartje gemaakt en..perfect ingekleurd.. SUPER...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het superleuk kaartje Cindy, grappig stempeltje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy, het stempeltje is inderdaad van momaning je hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt en heel mooi ingekleurd, ik mag ook stiften gaan kopen maar weet nog niet de welke, het word een kerstcadeau, dat ik krijg van mijn man, lief he.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die supergaaf geworden Cindy, ik vind het een toppertje. En die tekst erbij helemaal super. Veel knutselplezier morgen met je moeder, ben benieuwd wat jullie allemaal weer gaan maken.
    Liefs van Anita
    ps Wat is je achtergrond prachtig geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dit is er zeker een van momanning ik vind ze te gek, en jij hebt er een leuk kaartje van gemaakt...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy, je kaartje is echt superleuk, volgens mij is het ook een Mo Manning stempel, die zijn zo gaaf, veel plezier weer bij jullie hobbywinkel en daarna lekker aan de knutsel, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    echt een leuk plaatje. Heel mooi gekleurd.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is maar goed dat ik even kijk nog, anders had ik deze schitterende kaart gemist Cindy.
    Hij is zo prachtig gekleurd je hebt je zelf overtroffen meisje,slaap lekker en tot morgen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy,
    wat een superleuk afdrukje heb je gekregen! En natuurlijk: fantastische kaart!! Je kleurwerk is prachtig! Wat uik ook zo leuk vind is dat je het sterretjespapier laat terugkomen in de sterren achter het afdrukje en op de kaart zelf! En nog maar te zwijgen over de tekst
    erbij....Gaaf!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje is het geworden cindy. Lekker stoer ook. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja dat leuke stempelafdrukje is van Mo Manning.
    Leuk die stempels!
    En je hebt er een heel leuk kaartje van gemaakt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk gedaan Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende fleurige kaart.Heel erg leuk met al die sterren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihi wat een leuke stempel. lekker eigenwijs.

    Mooi kaartje zo Cindy

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super leuke kaart en wat heb je die gave stempel prachtig ingekleurd:0)
    fijn weekend!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie kaart met deze super gave stempel.
    Leuke kleurtjes heb je hiervoor gebruikt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuk kaartje Cindy, hij blijft leuk die deinende dreumes

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is leuk zeg, dat je steeds een afdrukje krijgt wat je in moet kleuren. Leuke dreumes is dit. Je hebt hem ook mooi ingekleurd.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Cindy.
    Zo tezien is die behoorlijk kwaad,leuk hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie vrolijkke klaart Cindy. Heel mooi gemaakt en leuk papier heb je gebruikt.En de stempel wat prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo na een weekendje weg toch nog even snel reageren voor ik mijn mandje op ga zoeken. Wat een leuke kaart is dit zeg en wat een scheet van een stempel. Hij is echt heel gaaf geworden.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy