woensdag 21 november 2012

vrolijk kerstfeest

Hallo allemaal,
De werkdag zit er weer op, tijd voor ontspanning. De kaart die ik jullie nu laat zien wil ik mee laten doen aan de challenge van de Nederlandse Kaartenuitdaging. De opdracht is deze keer om een kerstkaart te maken. Het hoeft deze keer niet volgens een sketch. Het papier dat ik heb gebruikt is van Maja Vintage Winter. Het stempelafdrukje is van Toby Tumble en heb ik ingekleurd met copics. De sneeuw heb ik gemaakt met liquid applique. Verder nog een stans van Cheery lynn gebruikt. De bloemen zijn van Wild Orchid Craft. Ben weer benieuwd naar jullie reacties. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en tot blogs!


34 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy wat een supergaaf kaartje. En sucses met inzenden voor de challenge.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieffie........schattig stempeltje en prachtig kaartje!!!!!! Mooi gedaan in het rood/blauw, lekker fris en winters!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lief kaart Cindy. Die stempel is schattig en je hebt lekker met de sneeuw lopen kliederen. Staat heel erg leuk.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,

    Dit is echt een lief kaartje, schattig stempeltje, hele mooie strik en de mal staat er prachtig bij..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk winters kaartje!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en lieve winterkaart.Mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lieve stempel heb je gebruikt en zo mooi gekleurd ,het is een mooi geheel.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje Cindy, en wat een schitterend papier heb je ervoor gebruikt. Het is met die leuke stempel een heel mooi geheel geworden. Gezellig dat je weer meedoet bij NKU en tot de volgende uitdaging.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige winterkaart.En een mooie stempel,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy

    Wat een schattig afdrukje heb je weer gebruikt .
    Hij is weer super
    Volgens mij heb jij ook al aardig wat kerstkaartjes .
    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje, prachtig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Iedereen heeft al gezegd dat je kaart een plaatje is Cindy, ja wat moet ik er dan nog aan toevoegen hè,ik vind hem prachtig gekleurd,ook deze hoef je niet te posten hoor!!!
    ik pak hem zowel aan haha.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha zo heeft je moeder straks met de kerst het hele huis vol staan met je prachtige kaarten:0)
    Deze stempels vind ik zo schattig en je kaart is weer af!
    bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje is dit weer zeg.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow, die is weer erg leuk Cindy, je hebt het kaartje ook weer super opgepimpt naast het leuke stempeltje, die bloemetjes en vooral die blauwe strik vind ik erg mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy,
    ik ben al eventjes niet op jouw blog geweest en heb nu heel erg genoten van al het moois wat je de afgelopen tijd gemaakt hebt.
    Prachtig borduurwerk en mooie, lieve afdrukjes ingekleurd. Allemaal juweeltjes!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje! Zó lief.....vind die stempelafdrukjes geweldig!!! En je hebt hem ook weer prachtig gekleurd!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy,wat een mooi kaartje alweer,lieve details heb je er ook op verwerkt(dat sterretje op dat strikje,pareltjes,die hulsttak links boven)en het afdrukje is mooi ingekleurd en bewerkt met sneeuw,succes met de uitdaging,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er prachtig uit Cindy, heerlijk zo ontspannen na een werkdag he?

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je weer een schitterende kerstkaart gemaakt Cindy, ik vind hem weer helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is echt super geworden. Wat een lief stempeltje van Toby Tumble en weer super ingekleurd. De afwerking is ook heel mooi. Echt een winnaar.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy,
    ben net terug van de voorlichtingsavond en kom nog even bij je kijken. Wat een enige kaart!! Zo leuk hoe je dat sterretje hebt gebruikt...Ik heb vandaag een kaartje gemaakt met van die sterretje, maar zo op een strikje ziet het er super uit! Ook het afdrukje is super ingekleurd. En laat je moeder maar mooi kletsen hoor!

    groetjes,
    GerJanne

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ooo..wauw. wat mooi. en geweldig ingekleurd.
    prachtige kaart!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig en mooi kaartje.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtige kaart en weer een heel leuk plaatje en natuurlijk heel mooi gekleurd ik ben nog steeds aan het oefenen met kleuren gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij is prachtig Cindy en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is dit een lief kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lief kaartje Cindy. Heel mooi gemaakt. Je hebt erg mooi papier gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een lieverdje is dit Cindy, mijn favoriet dus extra leuk dat hij meedoet bij de NKU.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wowww een hele mooie kaart heb je gemaakt. Wel een wat late reactie van me .Had je kaart nog niet gezien. Bedankt voor je deelname bij N.K.U. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt!! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van de NKU!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy