dinsdag 4 december 2012

Een feest van lichtjes

Hallo allemaal,
Ik heb dit weekend tijdens mijn knutseldag bij mijn moeder een kaart gemaakt bij de CCWS. En ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet helemaal tevreden over ben. De kaart is er anders uitgekomen dan ik had verwacht. Ook is de foto een beetje donker door dat vreselijk sombere weer.  De stempel is van Penny Black en heb ik ingekleurd met de spectrum noirstiften van mijn moeder. Verder nog wat sneeuw gemaakt met een sneeuwpen. Als dit opdroogt lijkt het wel een soort steen, het geeft in ieder geval een heel leuk effect. Het papier is van Carta Bella Winterfun en de rand waar het lint overheen zit heb ik gestanst met een ijssterrenpons van Martha Stewart. Verder valt er eigenlijk niet zo veel over te vertellen. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot gauw!


26 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    Nou, ik vind het wel een schatje hoor...lief stempeltje..mooie LO...helemaal schattig...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meisje
    Ik heb deze kaart in het echt gezien. Ooo wat is die weer prachtig, je stempelafdrukje is ook weer zo lief en weer prachtig ingekleurd, jij mag dan niet zo tevreden zijn, maar ik vind het een plaatje.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Cindy ik ben het helemaal met mams en Ans
    eens je kaartje is prachtig, en je stempel vind ik lief en schattig.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve stempel heb je hiervoor gebruikt.
    Een schitterend kaartje Cindy.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het een prachtig kaartje Cindy, ik heb dat ook wel eens dat het lijkt of er iets mist op de kaart, misschien de randjes van het papier beinkten dan krijg je ook nog wel eens een ander effect, het stempeltje vind ook zo leuk erop staan...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige kaart Cindy, ik zie niet wat er mis aan is.
    En de stempel is zo leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart Cindy waar in mijn ogen niks mis mee is. Maar ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Cindy, ik vind het ook een superkaartje, ik snap denk ik wel wat je bedoelt, de overgang van het witte kaartje komt een beetje hard over, misschien een randje distress inkt om de overgang zachter te maken? toch is het kaart echt mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien vind je hem zelf niet helemaal top, maar ik wel hoor. HIj is super leuk, prachtig gemaakt en hoeft helemaal niets meer aan veranderd te worden. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje Cindy, lastig hè als je zelf niet helemaal tevreden bent...ik vind hem wel top!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje,het stempeltje zo lief en schitterend ingekleurd.Helemaal geweldig Cindy groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een heel leuke kaart hoor Cindy. Mooi design papier gebruikt en die sneeuwkristallen zijn ook heel mooi. Leuke stempel ook.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Cindy ik vind helemaal niets mis met je kaart, ik vind hem prachtig. Enig hoe je ook het sneeuw hebt gedaan op het afdakje van de brievenbus. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schat van een kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. en ook ik vind het een prachtige kaart. die sneeuw met de sneeuwpen is ook erg leuk geworden. Ook je stempel is heel schattig en heel mooi ingekleurd.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou Cindy, het is echt een prachtige kaart, leuk afdrukje, mooi geheel!
    Van welk merk is het tekststempel?

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoe komt dat nu jij niet tevreden je kaart is echt prachtig hoor en dat donkere valt reuze mee.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt weer een topkaart hoor en wat een gave stempel groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuk kaartje heb je gemaakt Cindy. Bedankt dat je meedoet met de challenge bij CCWS deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is so cute. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een dot van een kaart cindy.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is wel een heel leuk kaartje Cindy. Mooi papier en leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helemaal niks mis met dit kaartje, hij is prachtig!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy