maandag 10 december 2012

have a Merry Xmas

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Ik heb vandaag lekker een dag vrij genomen. Ben bezig geweest met de huishoudelijke taken en nu ga ik weer aan de knutsel. Bij CCWS is een DT-call. Ik heb gedacht gewoon de stoute schoenen aan te trekken, Wie niet waagt, die niet wint....
Het is de bedoeling dat je een kaart maakt volgens een bepaalde sketch. Ik heb papier van Maja gebruikt. Het stempelafdrukje is van Wee stamps en heb ik ingekleurd met copics. Verder nog een doohickey gebruikt voor de swirls en de ijskristal. De bloemetjes zijn gemaakt van vellum met Nellie Snellen Ponsen (bedankt moedertje). Verder nog stickles, liquid applique, lint charm en plakparels gebruikt. Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden! Fijne dag allemaal. Groetjes, Cindy



43 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    wat een supoerlief kaartje is dit..schattig stempeltje, mooie bloemen en papier en alles weer prachtig afgewerkt...succes met de challenge...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaart ziet er heel mooi uit Cindy! als ik mocht kiezen wist ik het wel:0) Je hebt alles super gecombineerd!
    Geniet van je vrije dag en freubel ze...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig en lief kaartje. Beeldschoon is je kaartje weer !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauwww wat een prachtig kaartje Cindy,succes met je DT call...

    een hele fijne freubeldag....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit toch wel een kaart die uitgekozen moet worden hoor wijfie.
    Hij is zo prachtig, alles goed op elkaar afgestemd, ik ben het met Jolanda eens. Ik zou het ook wel weten, succes in ieder geval, ik zal mijn duimen draaien.
    Je kaart is echt schitterend.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy
    Wat een prachtig kaartje .volgens mij maak je een hele goede kans
    Succes.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een super kaartje Cidny dus......
    Heerlijk he dagje vrij, heb ik ook vandaag. En dan vier dagen werken en yes twee weken vrij
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toi, toi, toi Cindy, wat een schatje en heel mooie combinatie's, prachtig papier ook,ik zal duimen voor je, groetjes Jeannette

    overigens je hebt je blog al lekker in kerststemming, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Cindy en heel veel succes met de challenge.Geniet van je vrije dag en tot blogs.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je kaart ziet er super mooi uit.
    Vind de sketch ook erg mooi, maar het dt is niets voor mij, mijn kaartjes zijn nml. veel te simpel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy, wat leuk dat je een kaartje instuurt voor onze DT-call bij CCWS. Ik vind 'm in ieder geval heel erg leuk geworden :o). Enne...nu je moeder nog overtuigen!

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je mee doet aan de DT-call.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje is het geworden zeg, mooi papier is het ook he. Mooi ingekleurd. Ik zeg, een nieuw DT-lid hihi.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje Cindy je hebt je vrije dag weer nuttig besteed.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje zeg!!! En prachtige kleuren hoor!!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Cindy ;o)
    Leuk dat je meedoet met de dt call ...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is helemaal super. Ben benieuwd hoe het afloopt met de DT call. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend kaartje Cindy. Lief stempeltje en mooi ingekleurd.
    Fijne avond,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Cindy!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt met een leuke digi .alles klopt perfect.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart weer Cindy! Veel succes met de DT call.
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke kaart Cindy. Hartstikke leuk dat je meedoet met de DT call bij CCWS!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke kaart Cindy. Hartstikke leuk dat je meedoet met de DT call bij CCWS!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is helemaal super geworden, ik zal voor je duimen, veel succes!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh die is gaaf geworden!! Mooi papier en kleurtjes...succes met de DT call...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart Cindy (dat stempeltje is zooo lief)!
    Leuk dat je meedoet met de DT-call bij CCWS!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schatje en succes ermee.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kaart, super mooi gemaakt.
    Succes met de DT-call bij CCWS.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi kaartje Cindy, ik had het bericht ook gezien en ben gisteravond ook in de weer geweest om een kaartje te maken...twijfel nog een beetje of ik het ga plaatsen en nu zie ik ook nog dat je hetzelfde afdrukje hebt gebruikt wat ook op mijn kaartje staat!

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel leuk gedaan Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Cindy wat heb je een mooi kaart gemaakt met de sketch voor de DT-call, erg mooi geheel. Wat leuk dat je meedoet hoor!Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart en veel succes hoor, ik vind dat jij zeker als DT-er aan de slag kan hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kaart Cindy, leuk dat je mee doet met de DT-Call.
    Succes.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh jij ook al Cindy net zoals moeders Corrie. Ik ga ook voor jou duimen, want jij maakt al net zulke mooie kaarten als mams. Wat een gaaf kaartje laat je ons hier weer zien, ik vind hem helemaal top Cindy. Toi, toi, toi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie kaart, Cindy. Leuk dat je meedoet aan de DT Call van CCWS. En maar duimen.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een lief kaartje Cindy. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. A gorgeous card Cindy, so cute. Good luck for the DT call. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtig Cindy, hier zijn weer geen woorden voor...zo mooi!! Superleuk gedaan en wat een schattige stempel. Ook de details zijn helemaal top, leuk afgewerkt. Wat heerlijk dat je een lekker lang weekend hebt gehad, goed om te horen!!! Het zou leuk zijn als je samen met je moeder in het DT komt, het is jullie van harte gegund en jullie verdienen het ook!
    Heel veel liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Jeetje deze ook al gemist. Ik moet me schamen. Hij is helemaal af met die mooie bedel en die bloemen erbij. Hij is echt schitterend.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ja je hebt helemaal gelijk wie niet waag die niet wint. Nou ik vind het een echte topper en nu maar hopen.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een schattig stempeltje heb je gebruikt. Prachtig kaartje Cindy! Leuk dat je meedoet met de DT-call bij CCWS. Succes ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een schattig kaartje!
    Gr. Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy