zondag 9 december 2012

Hobbydots in lila en groen

Goedemorgen allemaal,
Allereerst een warm welkom voor Pouwla, ontzettend leuk dat je mijn volger ben geworden.
Ik ben overstag gegaan, het was niet de bedoeling, maar het is toch wel heel leuk om te doen. Ik heb met hobbydots gewerkt..... Ik heb het in het verleden ook wel eens gedaan, maar dat was geen succes, de dots vlogen overal heen. Ik wil met deze kaart graag meedoen aan de challenge van het Hobbyjournaal, waar de opdracht is om een kaart te maken met een paper frame (kaartkleedje) versierd met dots. En ik moet eerlijk zeggen, ik vind mijn kaart super gelukt. Het 3D-plaatje is van Amy Design, schattig hè? De overige materialen komen allemaal uit mijn favoriete hobbywinkel Gunter. Daar hebben ze dots in alle soorten en maten! Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag en tot de volgende keer!


34 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hij is echt geweldig mooi geworden je kaart, leuk opgebouwd met je Hobbydots Cindy, zo zie je maar zeg nooit nooit. Je kaart is prachtig.
    De koffie staat klaar.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Cindy en wat een werk heb je hier aan gehad maar het resultaat is er.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan Cindy
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart .
    Ik waag me er niet aan het is zo een geprichel.
    Groetjes tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze ziet er ook heel mooi uit Cindy, idd een superrr kaartje zoals je zelf al zegt1

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een schitterend kaartje zeg. Heel mooi gedaan.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh hij is wel super geworden!! Wat een mooie kaart en inderdaad het plaatje hoort hier helemaal bij!
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi Cindy.! Was net ook al bij je mams langsgeweest die had ook al zo'n mooie kaart gemaakt.
    Fijn weekend nog.
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,

    Nou...jij en je moeder hebben allebei een pracht van een dots kaart gemaakt..het plaatje staat er perfect bij en...de strik maakt het helemaal af...super..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend!!! wat mooi gemaakt.
    echt prachtig om te zien.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Cindy de kaart schitterd je aan alle kanten tegemoet, een bjoetie
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Cindy, het is wel de moeite waard om eens een kaart met dots te maken...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is een heel leuk kaartje geworden Cindy. Zoals ik bij je moeder ook al schreef. Het is best leuk om eens een andere techniek te doen. De hobbydots zijn inderdad net vlooien. Ik heb het ook weleens gedaan en dan trek ik meteen de bovenste laag van de stikkers af dan kun je de dotjes beter af krijgen met prikpen. Nog een fijne zondag Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ciny dit is toch een super super gave creatie wat je weer gemaakt heb groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Cindy jij ook al zo'n mooie, was net op het blog van je moeder, en schreef al dat ik de paper frames elke dag zie maar nooit iets zie wat iemand er mee doet (ik noem ze zelf ook altijd onderzettertjes vroeger gebruikte me moeder ze al voor onder de glazen als we wat dronken hahah)
    Dus nu zie ik bij jou ook al zo'n prachtige kaart er van gemaakt. En die dots....... ja ik vind ze erg leuk hoor.

    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje, mooi die combi met de dots, ik blijf heel ver uit de buurt van dots maar het ziet er toppie uit!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is zeker heel goed gelukt Cindy, wat een leuke kaart is het geworden.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooie kaart,en mooie kleuren combinatie.prachtig plaatje,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wowwwww mooie kaart Cindy. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. je kaartje zier er weer supermooi uit Cindy, wat een werk lijkt me dat, maar alle eer hoor, succes bij de challenge van het HJ, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een zeer geslaagde kaart, helemaal super gemaakt. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Cindy
    Net de dot kaart van je moeder gezien ,maar die van jou ziet er ook al zo mooi uit .
    Wat een werk ook al die dots erop te doen (ik ben er vandaag ook mee bezig geweest)
    Bij jou komen er dus nog meer dots kaarten ??

    Fijne avond groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart met die hobbydots en ook mooi 3d plaatje gebruikt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. zoals ik bij je moeder al zij ik geef niets om dots vind het veel te veel gepriegel maar ik vind
    je kaartje wel heel mooi hoor .
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooi kaartje, super
    groetjes marleeen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Cindy,

    Wat ziet dat er prachtig uit.
    Lieve Cindy ik vind dat jij hele mooie dingen maakt.
    Ik vind het altijd weer een feestje om op jou blog te kijken.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt!! Een prachig geheeltje!!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw wat is je kaart prachtig geworden Cindy, ik vind hem helemaal prachtig geworden. Je moeder had ook al zo'n mooie gemaakt. Toppie weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Cindy, wat een beauty is dit geworden; was net bij je mams om de hare te bewonderen, maar deze vind ik ook een toppertje in mijn favoriete kleurtje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Cindy, wat een supermooi kaartje. Beeldschoon !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Ciny,

    Wat een schitterende kaart!!!!En????.....leuk vlooienspel gedaan???Wat een rotdingen soms hé?,maar jij hebt er een prachtige kaart van gemaakt!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wauw Cindy hij is weer schitterend. Ik hen me er maar niet aan gewaagd. ik moet er echt voor gaan zitten zeg maar en dan nog heb ik meer dots op mezelf zitten dan op de kaart hahaha.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy